Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز شهید چمران گفت: خیزش مردم آمریکا نشان از افول این امپراطوری استکباری به‌صورت مقطعی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، سردار داود غیاثی راد ظهر امروز در نشستی با عنوان گرامیداشت روز بسیج اساتید و سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران با بیان اینکه خیزش مردم آمریکا نشان از افول این امپراطوری استکباری به‌صورت مقطعی دارد اظهار کرد: این افول به‌صورت موریانه‌ای آمریکا را نابود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ناتوانی آمریکا در کنترل و مهار رویدادهای مختلف مانند کرونا اظهار کرد: بیشترین قربانیان ناشی از کرونا در آمریکا رقم خورد و این نشان از ضعف حاکمیتی آن دارد.

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز شهید چمران عدم اعتماد اجتماعی و استراتژی نظامی‌دانست و این عوامل منجر به افول و سقوط دولت ناکارآمد ترامپ خواهد شد.

غیاثی‌راد در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به این‌که فضای مجازی بستری برای تبادل اطلاعات به شمار می‌رود، اظهار کرد: باید از این فضا به بهترین نحو همراه با بصیرت و رعایت ارزش‌ها و شئونات اجتماعی استفاده کرد.

وی بیان کرد: هم‌اکنون بر اساس بررسی‌های اعلام شده 75 درصد افراد به فضای مجازی دسترسی دارند و این امر حضور اساتید متعهد بسیجی را دوچندان می‌کند تا محتواهای مناسبی به نسل جوان ایرانی اسلامی منتقل شود.

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز شهید چمران به نقش برجسته تأثیرگذار شهید دکتر مصطفی چمران در زوایای مختلف انقلاب پرداخت و گفت: مقام معظم رهبری و این شهید بزرگوار همواره به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایثار و فداکاری و در نظر گرفتن رضایت خدا خدمت کردند.

غیاثی راد با اشاره به این‌که شهید چمران و مقام معظم رهبری در دو ماه نخست جنگ تحمیلی سرنوشت کشور را به نفع کشورمان تغییر دادند، افزود: آنان با تیزبینی و تقویت وحدت ملی را به یکباره تغییر دادند.

وی اظهار کرد: این در حالی بود که با تدابیر بدخواهانه بنی‌صدر، بخشی از کشور همانند خوزستان و خرمشهر در حال سقوط بود و ورق زمانی برگشت که شاهد رهبری و تفکر ولائی و داهیانه رهبر کبیر انقلاب، مقام معظم رهبری و شهید چمران بودیم.

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز شهید چمران شهید چمران را الگویی ولائی، ماندگار، نماد بصیرت و مقاومت ایران اسلامی‌دانست و بیان کرد: سرنوشت مقاومت در کشورهای یمن، لبنان، مصر و ... را این شهید بزرگوار پایه‌گذاری کرد.

غیاثی‌راد از سردار شهید سلیمانی به عنوان جوانمرد یاد کرد و گفت: او نیز تربیت یافته مکتب شهید چمران بود و هرگز برای برافراشته شدن پرچم آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم دست از پا نمی‌شناخت.

معاون فرهنگی کانون رزمندگان غرب و شمال غرب کشور افزود: شهید چمران همواره علیه سپاه طاغوت تاخت و رژیم صهیونیستی را در بزنگاه تکه‌تکه کرد و امروز شاهد تشعشع تابناک بصیرت و بیداری اسلامی مردم جهان هستیم که بنیان‌گذار مقاومت اسلامی را در کارنامه طلائی خود دارد.

غیاثی راد با اشاره به این‌که او شهادت را به عنوان بالاترین کمال انسانی از استاد خویش امام حسین (ع) آموخت، افزود: خلوص، نیت پاک و عشق و علاقه او به ذات باری‌تعالی دنیا را برای کوچک کرده بود از این‌رو دیدار با مولایش را ترجیح داد.

وی شهید چمران را عارفی عاشق و سربازی مطیع امر ولایت‌فقیه می‌دانست و اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، این شهید بزرگوار دو هزار فریم عکس گرفته بدون آن‌که در آن عکس‌ها حضور داشته باشد و می‌فرمودند جایی در جبهه داشتیم با ماشین می‌رفتیم و شهید چمران از خودرو پیاده شدند و از یک گل وحشی عکس گرفتند و این نشان‌دهنده این است که در اوج روحیه نظامی از روحیه هنری برخوردار بود.

دبیر ستاد بزرگداشت سالروز شهید چمران با اشاره به شیوع کرونا و عدم برگزاری همایش خاطرنشان ساخت: برنامه‌های بزرگداشت این شهید وارسته به فضای مجازی منتقل شد و با برگزاری برنامه‌های متعدد، سعی در معرفی شخصیت و افکار و آرمان‌های آن داریم.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه نیز گفت: اساتید و جامعه فرهیخته فرهنگی در کنار آموزش، توجه به تربیت نسل آینده را باید یک وظیفه بدانند و در این خصوص از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

احسان ساده با اشاره به این‌که باید بتوانیم در تقویت ارزش‌های ناب اسلامی و گرایش دانشجویان به سمت روحیه جهادی و بسیجی همت گماریم، افزود: تربیت نیروهای متخصص و انقلابی باید در سرلوحه فعالیت‌ها باشد.

وی استاد بسیجی را فردی دانست که در حوزه تخصص خود جزو بهترین‌ها بوده و همواره با دو ویژگی چهره فرهنگی و اخلاق مدار معرفی و در رفع مشکلات جهادی اقدام کند.

امام‌جمعه ساوه نیز با اشاره به این‌که شهید چمران نیازمند تکریم است، گفت: این اصل خدمت برای رضایت خدا و پیروزی اسلام همواره برای او مورد توجه بود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: امروزه شهید چمران بهترین الگو برای مدیران، اساتید و نسل جوان است تا در کنار پایبندی به ولایت‌فقیه و ارزش‌های دینی بتوانند مسیر این شهید همام را بدون وابستگی به مادیات بپیمایند.

وی اظهار کرد: مردم ساوه گوهرهای زیادی همچون علامه عسگری که جایگاهی بالاتر از علامه امینی را برای الگوگیری دارند اما قدرشناس نیستند.

رئیس بسیج اساتید استان مرکزی نیز گفت: یکی از افتخارات بسیجیان شهید چمران و شهید سردار سلیمانی است از این‌رو الگوگیری از آنان در تمامی امور زندگی لازم است.

ذوالفقاری جامعه اساتید بسیجی باید به بسیجی بودنشان در زیر بیرق ولایت‌فقیه افتخار کنند، افزود: سنگ محک این افراد باید سرداران بزرگ همانند شهید چمران و سردار سلیمانی باشد تا بتوانند توفیقات بیشتری کسب کنند.

وی اظهار کرد: در طبقه‌بندی اساتید در زمینه‌های مختلف فکری، اعتقادی و علمی باید سنگ محک ما این شهیدان والامقام باشد و به این میزان از درک برسیم که علم بدون پایبندی به ارزش‌های معنوی ذره‌ای ماندگار نخواهد بود.

رئیس بسیج اساتید استان مرکزی با اشاره به این‌که هم‌اکنون 2 هزار اساتید برجسته در استان مرکزی وجود دارد، بیان کرد: انتظار می‌رود در عرصه مسئولین استانی و دانشگاه از اساتید بسیجی بیشتری استفاده شود اما متأسفانه در سیستم نظام اداری از اساتید بسیجی کمتر بکار گرفته شده است.

ذوالفقاری رمز ماندگاری شهید چمران را وابستگی به عرصه علمی در کنار توجه به مباحث دینی، تعهد، جهادی و اعتقادی دانست و گفت: باید تلاش شود یک استاد به تمامی این عوامل مجهز باشد.

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آمریکا اعتماد اجتماعی مقام معظم رهبری شهید آمریکا اعتماد اجتماعی مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری غیاثی راد ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با صدور بیانیه‌ای اقدام شرم‌آور پلیس آمریکا در بازداشت دانشجویان و اساتید معترض به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در تجمعی با سردادن شعار‌هایی از قبیل "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "شیطان حمایت می‌کند صهیون جنایت می‌کند"، دانشجوی حق طلب، حمایتت می‌کنیم" و "ننگ ابدی بر دشمنان قرآن، درود ما بر یمن قهرمان" حمایت خود را از آنان به نمایش گذاشتند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این تجمع گفت: در این عصر پیشرفت و تکنولوژی، مستکبرین عالم و صهیونیست‌ها به اندازه ۸ بمب اتمی، بمب و مواد منفجره بر سر مردم مظلوم غزه ریخته و منجر به شهید، زخمی و آواره شدن نزدیک به دو میلیون نفر شده اند.

حجت الاسلام و المسلمین اسفندی، بی تفاوتی در مقابل ظلم ظالم را گناهی نابخشودنی عنوان کرد و گفت: جای افتخار است که جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه ای، در مقابل مستکبرین و صهیونیست‌ها قد علم کرده و الحمدلله خواری و ننگی را به آنان تحمیل نموده است.

 دانشگاه‌های آمریکا و اروپا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با مردم بی دفاع و مظلوم غزه هستند، در این اعتراضات شاهد برخورد بسیار خشن پلیس بوده و تعداد بالایی از دانشجویان و اساتید بازداشت شده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ادامه حمایت‌های دانشجویان آبادانی از خیزش دانشجویان حامی مردم غزه
  • نظام استکباری غرب با چالش بزرگ خیزش افکار عمومی روبه‌رو است
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی سبزوار در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع اساتید و دانشجویان یزدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا