Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در سال‌های اخیر تقریباً تمام راه‌های اصلی شهرستان گلپایگان چهار خطه و دو بانده شدند، منهای دو کمربندی که در حوزه شاهین شهر و میمه قرار دارد، اظهار داشت: سال گذشته عملیات زیرسازی کمربندی وانشان به طول ۸.۲ کیلومتر آغاز شد منتها با توجه به مشکلات اعتباری پروژه متوقف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کمربندی روستای سعید آباد- رباط سرخ شهرستان گلپایگان به طول ۵.۷ کیلومتر به صورت چهار خطه اجرا و آماده آسفالت است اما به سه دستگاه پل نیاز دارد که به دلیل مشکلات اعتباری اجرای این پروژه یک سال است که متوقف شده است که در صورت تخصیص اعتبار به سرانجام می‌رسد البته اجرای این پروژه حدود یک سال نیز برای انتقال لوله قمرود و آزاد سازی مسیر به تأخیر افتاد.

تکمیل محور زیرگذر درب امامزاده ابراهیم سعیدآباد گلپایگان

رئیس راه و شهرسازی گلپایگان بیان داشت: تکمیل محور زیرگذر درب امامزاده ابراهیم گلپایگان به طول ۱.۶ کیلومتر انجام شده است، این طرح سال‌های متوالی آماده شده بود منتها نیازمند آزاد سازی بود و اکنون منتظر پیگیر اداره اوقاف گلپایگان برای آزاد سازی پروژه هستیم تا زمین تحویل راه و شهرسازی داده شود و اصلاح آن انجام شود.

وی با اشاره به آسفالت محورهای روستایی شهرستان گلپایگان گفت: سال‌های گذشته محور روستاهای علی آباد- ضامن آباد، فاویان- دستجرده و نیوان آسفالت شدند اما در سال گذشته راه‌های روستایی از مجموعه راه و شهرسازی جدا و در زیر مجموعه راهداری قرار گرفته است.

سال گذشته ۱۷۶ نفر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند

امینی بیان داشت: در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن در آذرماه سال گذشته حدود ۱۷۶ نفر گلپایگانی در طرح ثبت نام کردند که ۶۵ نفر دارای شرایط لازم بودند، در اسفند ماه سال گذشته نیز ۴۳۰ نفر دیگر در این طرح ثبت نام کردند که هنوز تعداد اسامی اعلام نشده است.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع در قالب ۸۲ قطعه در محل فاز دو مسکن مهر در نظر گرفته شده است.

رئیس راه و شهرسازی گلپایگان در خصوص تحویل مسکن مهر به شهرداری گلپایگان گفت: تفاهم نامه‌ای سال ۹۶ با شهرداری تنظیم کردیم که قرار شد بنا به پیشرفت فیزیکی کار و با پرداخت مبلغ ریالی یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، زمین و قیر این مجموعه به شهرداری گلپایگان واگذار شود.

وی ادامه داد: سال گذشته مبلغ ریالی این قرارداد به شهرداری گلپایگان پرداخت شده است، زمینی که باید به شهرداری واگذار کنیم نیز طی دو هفته آینده واگذار می‌شود و به دلیل وضعیت کشور از لحاظ قیر مناسب نبود و تصمیم بر این شد که به جای قیر به شهرداری گلپایگان زمین بدهیم.

واگذاری ۱۵۰ قطعه زمین به جانبازان و خانواده شهدا

وی اظهار داشت: در شهرستان گلپایگان ۱۵ هزار مترمربع زمین با کاربری هتل، دو هزار و ۵۰۰ متر زمین برای کمپ ترک اعتیاد، دو هزار و ۵۰۰ متر زمین برای پمپ بنزین و گازوئیل، ۳۰ هزار متر مربع زمین برای آموزشگاه‌های رانندگی پایه یک و دو، هزار و ۵۰۰ متر زمین برای مجتمع خدماتی رفاهی و ۱۵۰ قطعه زمین به اقشار ویژه از جمله جانبازان و خانواده شهدا واگذار می‌شود.

کد خبر 4950636

منبع: مهر

کلیدواژه: راه و شهرسازی آسفالت طرح ملی مسکن ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج استانداری سمنان صنایع دستی شهرداری گلپایگان شهرستان گلپایگان راه و شهرسازی سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • فرونشست وحشتناک زمین ؛ پراید در زمین فرو رفت
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم