Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@02:59:25 GMT

حریف حمید سوریان بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۵۶۷۰

حریف حمید سوریان بازداشت شد

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، در پی اعتراض گاگیک تساروکیان رهبر حزب اپوزسیون ارمنستان در پارلمان ملی این کشور نسبت به عملکرد نخست وزیر این کشور، وی که ریاست کمیته ملی المپیک را نیز برعهده دارد، طی روزهای گذشته بازداشت شد.

در پی این اتفاق تعدادی از اعضای فدراسیون کشتی ارمنستان به همراه رومان آمویان قهرمان جهان و نفر سوم بازی‌های المپیک 2008 پکن که حریف حمید سوریان نیز بود، در اعتراض به دستگیری تساروکیان در پارلمان ملی حاضر شدند که ضمن مورد ضرب و شتم قرار گرفتن از سوی پلیس، بازداشت نیز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته حریف ارمنستانی حمید سوریان بعد از چند ساعت بازداشت، آزاد شد اما تعدادی دیگر از اعضای فدراسیون کشتی این کشور همچنان در بازداشت به سر می برند.

گاگیک تساروکیان رهبر حزب ارمنستان شکوفا و بزرگترین حزب اپوزیسیون این کشور است که در هفته گذشته مدعی شده بود دولت پاشینیان به خاطر ناکارآمدی باید استعفا دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری افغانستانی ها در ایران حمید سوریان ارمنستان محمدعلی کشاورز جلیل سبحانی پروانه سلحشوری اکبر طبری پرونده اکبر طبری افغانستانی ها در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد

طرفداری| حمید مطهری مربی تیم ملی فوتبال ایران از جمع کادر فنی جدا شد.

با اعلام محسن معنمدکیا مدیر رسانه ای تیم ملی، حمید مطهری مربی تیم ملی از جمع کادر فنی جدا شد. با موافقت امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی، مطهری پس از مذاکراتی که با مسئولان تراکتور داشت هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

مدیر رسانه ای تیم ملی درباره اینکه جایگزین مطهری در تیم ملی چه کسی خواهد بود، اعلام کرد کادر فنی هنوز در این باره به جمع بندی نرسیده است.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ارامنه معترض به مرزبندی جدید ارمنستان و آذربایجان، بزرگراهی را مسدود کردند
  • علی اف: تحدید مرزهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان آغاز شده
  • ترکیه ده‌ها نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • حمید مطهری از کادر فنی تیم ملی ایران جدا شد
  • جام سرکیسیان ارمنستان از برنامه‌های کشتی آزاد خارج شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • رایزنی «بلینکن» با سران ایروان و باکو درباره روند صلح بین دو کشور