Web Analytics Made Easy - Statcounter

نویل نه تنها اعتقاد دارد پوگبا باید در منچستریونایتد بماند، بلکه می گوید تیم را باید بر محوریت او بنا کرد. 

طرفداری - فیل نویل اعتقاد دارد اگر پل پوگبا در سطح بالایی ظاهر شود، منچستریونایتد شانس خوبی برای به چالش کشیدن منچسترسیتی و لیورپول خواهد داشت.

به گزارش سایت گل، پوگبا ماه گذشته پس از مصدومیتی طولانی مدت به تمرینات برگشت و حالا قصد دارد به منچستریونایتد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویل امیدوار است حضور برونو فرناندز در اولدترافورد مقداری از فشارهای موجود روی پوگبا بکاهد و باعث شکوفایی این بازیکن شود. 

به نظرم آن ها (پوگبا و فرناندز) می توانند کنار هم بازی کنند. فکر کنم پوگبا می تواند کمی عقب تر یا جلوتر بازی کند و به عنوان یک هافبک باکس تو باکس ایفای نقش کند. فکر می کنم حالا پوگبا می تواند در ترکیب تیم جا بیافتد. گفتن این که باید پوگبا را کنار گذاشت راحت است اما شاید بنا کردن یک تیم پیرامون او باعث می شود عملکرد بهتری داشته باشد. او خیلی در معرض انتقادات است. یونایتد بازنده می شود، تقصیر پوگبا است، یونایتد برنده می شود، پوگبا خوب بازی نکرده است و مقصر است. شاید حالا با حضور فرناندز مقداری از فشارها کاسته شود و شاهد پیشرفت باشیم. خوب بازی کردن پوگبا، شانس بهتری برای قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر فراهم می کند. وقتی یونایتد خوب بازی می کند، پوگبا در کلاس جهانی ظاهر می شود. او قهرمان جام جهانی شده است و می داند چگونه باید برنده شد. خوب بازی کردن پوگبا در تیم، شانس خوبی برای به چالش کشیدن لیورپول و منچسترسیتی برای یونایتد ایجاد می کند. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خوب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد

به گزارش "ورزش سه"، در سومین بازی از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال تیم آرکادا گالاتی در حضور جواد کریمی پاسور ایرانی خود با نتیجه سه بر صفر برابر کورونا براسوف شکست خورد تا تیم براسوف تنها یک برد دیگر تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

در این مسابقه کورونا براسوف ست‌های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 25 بر 20 برد تا فقط نیاز به یک برد دیگر تا قهرمانی و سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

جواد کریمی در این بازی در ست اول به عنوان جانشین و در ست دوم به عنوان بازیکن ثابت در زمین حاضر بو‌د و در ست سوم هم بازی نکرد. با این حال او نتوانست مانع شکست آرکادا گالاتی شود. او در این دیدار سه امتیاز نیز برای تیمش کسب کرد.

دیدار چهارم دو تیم دوشنبه شب و در فاصله کمتر از بیست و چهار ساعت از بازی سوم برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • تنها شانس قهرمانی ایران در والیبال اروپا کمرنگ شد
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۱-1 برنلی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • خلاصه بازی منچستریونایتد و برنلی + فیلم
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد