Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:48:37 GMT

ممنوعیت فعالیت هتل‌ها و تالارهای پذیرایی در خرم‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۵۸۸۷

ممنوعیت فعالیت هتل‌ها و تالارهای پذیرایی در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر طولابی امروز سه شنبه در جلسه فوق العاده ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان خرم آباد، اظهار داشت: صنعت و معدن، اماکن، بهداشت حرفه‌ای، اتاق اصناف و تعزیرات با تشکیل اکیپ‌های مختلف در سطح شهر، طرح ویژه نظارتی را برای نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بازار فعال و با تخلفات احتمالی برخورد قاطع و فوری اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضرورت نظارت بر حوزه حمل و نقل درون شهری

وی با تاکید بر اینکه در حوزه حمل و نقل درون شهری، سازمان حمل و نقل شهرداری، در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت بیشتری بر فعالیت تاکسی‌ها و اتوبوس‌های سطح شهر اعمال و با تخلفات احتمالی برخورد کنند، افزود: همچنین از طریق اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدامات مشابه در خصوص پایانه‌ها و حمل نقل برون شهری انجام شود.

فرماندار مرکز لرستان با تاکید بر اینکه در حوزه خبازی‌ها، اداره غله با تقویت و افزایش تیم‌های نظارتی، بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد فوری اعمال کند، گفت: اداره ورزش و جوانان نسبت به نظارت بر اماکن ورزشی که مجاز به فعالیت هستند، به صورت روزانه اقدام و با تخلفات احتمالی برخورد قاطع انجام شود.

طولابی با تاکید بر اینکه اداره دامپزشکی نسبت به تقویت نظارت بر کشتارگاه‌ها، قصابی‌ها و اماکن عرضه و توزیع مرغ و ماهی به صورت روزانه نظارت و با تخلفات احتمالی برخورد لازم انجام شود، بیان داشت: شرکت ملی پخش و فرآورده‌های نفتی نسبت به تقویت نظارت بر جایگاه‌های سوخت اقدام و با تخلفات احتمالی برخورد قانونی کند.

وی با بیان اینکه شهرداری مکلف است که ورودی‌های آرامستان ها را همچنان مسدود کند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد استان، از طریق نمایندگان نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی و هماهنگی دادستانی، قبل از تحویل جسد، ضمن توجیه بازماندگان تذکرات لازم در خصوص عدم برگزاری مراسم عمومی تشییع، تدفین و ترحیم ابلاغ شود.

فعالیت تالارهای پذیرایی، هتل‌ها و سفره خانه‌های سنتی همچنان ممنوع است

فرماندار مرکز لرستان با تاکید بر اینکه فعالیت تالارهای پذیرایی، هتل‌ها و سفره خانه‌های سنتی همچنان ممنوع است، گفت: رستوران‌ها از سرو غذا در سالن‌ها اکیداً خودداری کنند، اما دریافت سفارش غذا برای بیرون از رستوران‌ها بلامانع است.

طولابی با بیان اینکه حضور ارباب رجوع بدون استفاده از ماسک در ادارات ممنوع است، ادامه داد: اماکن اداری می‌بایست چند روز یک بار گندزدایی و ضدعفونی شوند.

وی، بیان داشت: همچنین فعالیت واحد آبدارخانه و آشپزخانه در ادارات ممنوع است و برگزاری هر گونه همایش و جلسات با تعداد نفرات زیاد در محیط‌های محدود اداری ممنوع است.

فرماندار مرکز لرستان با بیان اینکه در راستای جلوگیری از تجمع مردم، شهرداری سیستم روشنایی پارک‌ها و بوستان‌ها را خاموش کند، عنوان کرد: برگزاری هر گونه مراسم به جز اقامه نماز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد سطح شهر، ممنوع است.

طولابی، تصریح کرد: نشریات، خبرگزاری‌ها و صداوسیما با اطلاع رسانی، آموزش و هشدارهای لازم، مردم را نسبت به خطر شرایط به وجود آمده مطلع کنند.

وی همچنین با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپخانه‌های سطح شهر ابلاغ کند، از چاپ آگهی تشییع و تدفین خودداری کنند، در صورت مشاهده برخورد قاطع و قانونی اعمال شود.

فرماندار مرکز لرستان، یادآور شد: تمامی موارد ذکر شده و مشابه در روستاها و بخش‌های تابعه، از طریق بخشداران و همکاری سایر دستگاه‌ها اجرایی خواهد شد و از طریق فرمانداری نحوه عملکرد دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی و بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 4951345

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندار خرم آباد ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج استانداری سمنان صنایع دستی تخلفات احتمالی برخورد فرماندار مرکز لرستان پروتکل های بهداشتی حمل و نقل سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، پایگاه خبری استریت تایمز گزارش داد که ارتش کره جنوبی استفاده از گوشی تلفن همراه آیفون را برای پرسنل نظامی این کشور ممنوع و دلیل آن را عدم انطباق دستگاه‌های آیفون با محدودیت‌های مشخص شده در سند امنیت دفاع ملی ارتش این کشور برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه و نشت اطلاعات حساس از طریق ضبط صدا اعلام کرده است.

استریت تایمز این خبر را به نقل از گروهی از افسران ارتش بدون ذکر مشخصات‌ آنها نقل کرده است.

این رسانه مدعی است که تصمیم برای ممنوعیت آیفون در ارتش از جلسات مشترکی گرفته شده که توسط ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی برگزار شده است.

همچنین پایگاه خبری the defense post که اخبار حوزه‌های نظامی و فناوری را منتشر می‌کند، با ذکر این خبر اعلام کرد اگر این ممنوعیت در همعه واحدهای نظامی اجرا شود، حدود ۵۰۰ هزار پرسنل ارتش کره جنوبی را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

در سند منتشره توسط استریت تایمز، علاوه بر ممنوعیت استفاده از گوشی‌های آیفون آمریکایی در ارتباطات رسمی، هرگونه استفاده از آیفون در ارتباطات غیررسمی مانند تماس‌های تلفنی خصوصی در داخل ساختمان‌های نظامی هم ممنوع شده است.

استریت تایمز آورده است: این ممنوعیت بطور آزمایشی در شهر گیریونگ برای نیروهای ارتش در حال اجرا است و احتمالا همه واحدهای دیگر در سراسر کره جنوبی را شامل می‌شود و علاوه بر تلفن همراه، ساعت‌های هوشمند هم ممنوع می‌شود.

اجرای آزمایشی این طرح در گیریونگ به‌دلیل اهمیت بالای این شهر در وجود ستاد ارتش، نیروی دریایی و نیروی هوایی در آن با حدود ۱۰ هزار پرسنل است.

استریت تایمز به‌ نقل از منابع خود تصریح کرده است، گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید از جمله شرکت سامسونگ، از این ممنوعیت مستثنی خواهند شد و در این سند به صراحت آمده است که «آوردن آیفون‌ها کاملاً ممنوع خواهد بود».

وزارت دفاع ملی کره برنامه امنیتی برای کنترل دستگاه‌های تلفن همراه در مراکز نظامی را در آگوست ۲۰۱۳ برای کاهش خطر نشت اطلاعات معرفی کرد و دستور استفاده از این برنامه امنیتی در مراکز نظامی از سال ۲۰۲۱ برای همه پرسنل تمدید شد.

دیگر خبرها

  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • گزارش‌هایی از تخلفات مجتمع‌های بین راهی قم اعلام شد