Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلحشوری با اشاره به پروژه پاتاوه – دهدشت، افزود: علاوه بر ۶۰ میلیارد تومانی که در اعتبارات ملی دیده شده، مبلغ ۲۵۰ میلیارد تومان نیز تا پایان تیرماه از طرف آقای دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ابلاغ خواهد شد که با بودجه در نظر گرفته شده و عنایت دفتر مقام معظم رهبری، امیدواریم این پروژه مهم و حیاتی در دهه فجر امسال پس از ۲۵ سال به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت نماینده ویژه دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، اواخر این هفته جهت بازدید از پروژه پاتاوه – دهدشت و سایر پروژه‌های نیمه تمام استانی به استان سفر خواهد کرد.

سلحشوری با اشاره به اعتبارات عمرانی استان در سال جاری گفت: کل اعتبارات عمرانی استان در سال جاری بالغ بر یک هزار و ۳۲۵ میلیارد تومان، اعم از اعتبارات استانی، ملی و ملی با ویژگی‌های استانی است که نسبت به سال گذشته هیچ گونه کاهشی را نداشتیم.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: مبلغ ۴۴۸ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع مختلف، شامل استانی، نفت، ۰/۲۷ ارزش افزوده، توسعه راههای روستایی، جرایم راهنمایی و رانندگی، تبصره ۱۹ و قانون استفاده متوازن به این استان ابلاغ شده است.

وی افزود: اعتبارات بر اساس شاخص‌های ابلاغی در دستورالعمل‌های اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۹ بین فصول، برنامه، دستگاه و شهرستان توزیع شد.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه از محل اعتبارات قانون توسعه متوازن ۱۵۴ میلیارد تومان به استان ابلاغ و توزیع شهرستانی شده است، ابراز کرد: ابلاغ این اعتبارات بر اساس فاصله محرومیت هر شهرستان در هر شاخص از متوسط کشوری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به پروژه‌های مورد تعهد استان که در سال ۱۳۹۹ به اتمام می رسند، اظهار داشت: مبلغ ۵۲ میلیارد تومان به این پروژه‌ها، در قالب ۲۱ پروژه اختصاص یافته است که پس از تصویب اعتبار موردنیاز در کمیته برنامه ریزی شهرستان‌ها مبادله و ان شاالله تا پایان سال شاهد افتتاح و به بهره برداری رسیدن پروژه‌های مذکور در سطح شهرستان‌های استان خواهیم بود.

سلحشوری در ادامه افزود: پروژه‌های جهش تولید استان در قالب ۳۴ پروژه با اشتغال زایی ۱۳۸۰۰ نفر، توسط ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان برنامه و بودجه کشور تأیید شده که پس از اولویت بندی و ارسال به استان با امضای استاندار محترم به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال می‌شود.

در ادامه این نشست، معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، گفت: از محل اعتبارات ۰/۲۷ ارزش افزوده، ۴۷ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که از این میزان ۸۵ درصد سهم ورزش و جوانان و ۱۵ درصد سهم نوسازی مدارس است.

علی شهابی نسب افزود: در قانون بودجه امسال حدود چهار میلیارد و ۷۴۰ میلیون تومان برای راههای روستایی، دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل جرایم راهنمایی و رانندگی و ۳۳ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۹ برای پروژه‌های مشارکت عمومی و خصوصی تحت عنوان یارانه سود تسهیلات ابلاغ شده است.

کد خبر 4951332

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد یاسوج ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها یاسوج استانداری سمنان صنایع دستی سازمان برنامه و بودجه کشور میلیارد تومان استان ابلاغ برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۵۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد.

عبدالله صفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که در توزیع اعتبارات شهرستانی باید همه شهرهای تابعه شهرستان بروجن مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: فرهنگسرای شهر گندمان در سال ۱۳۸۸ کلنگ‌زنی، در سال ۹۰ شروع به کار کرده است و تنها حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته، و امروز تکمیل و بهره‌برداری این پروژه نیازمند تخصیص اعتبار است.

وی گفت: اختصاص اعتبار هفت میلیارد تومانی جهت هم‌سطح و دو بانده شدن ورودی شهر گندمان و تخصیص بودجه‌ای جداگانه جهت استقرار بازار بانوان شهر سفیددشت باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار به منظور رفیوژ بلوارامام رضا (ع) شهر فرادنبه، تاکید کرد: این محور، جاده اصلی و شاهراه شمال به جنوب است و روشنایی آن ضروری است.

صفیان ادامه داد: اجرای فاز دوم پارکینگ وسایل نقلیه شهر نقنه، آرامستان نقنه، تکمیل فاضلاب شهر فرادنبه، احداث ساختمان دادگاه بخش بلداجی و ایجاد سالن در مجاورت آرامستان جدید شهر بلداجی از اولویت مطالبات مردم شهرستان بروجن است.

کد خبر 750859

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های سلامت محور گیلان در انتظار اعتبار ۱۰۲۵ میلیارد تومانی
  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین افتتاح می‌شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی