Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مراسم معارفه مهندس حسین اسلامی مدیرعامل مجموعه تازه‌تاسیس نگاه (گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک کارآفرین) برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در این مراسم که صبح روز سه‌شنبه 20 خرداد ماه با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره شرکت و مدیران حوزه فناوری اطلاعات بانک برگزار شد، همچنین کاوه اشتهاردی به عنوان عضو هیات مدیره مجموعه نگاه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در ابتدای این نشست ضمن خوشامدگویی به اسلامی خاطرنشان کرد: آقای مهندس اسلامی فردی جوان و توانمند با سابقه درخشان در حوزه فناوری اطلاعات هستند که قادر به مدیریت بهینه تغییرات لازم جهت استقلال حوزه فناوری اطلاعات از بانک هستند.
دکتر فرزین در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: اولویت اصلی حوزه فناوری بانک کارآفرین باید ایجاد تحول اساسی در زیرساخت‌ها و خدمات فناورانه بانک باشد. برای این هدف سرمایه‌گذاری لازم توسط بانک صورت خواهد گرفت و در خصوص سرمایه‌های انسانی نیز ضمن ارتقاء همکاران فعلی، باید نسبت به جذب افراد توانمند اقدام شود.
دکتر فرزین سپس به چرایی تشکیل گروه فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخت. وی لزوم مشارکت با مجموعه‌های فناوری سایر بانک‌ها و اپراتورها و نیز سرمایه‌گذاری روی استارت‌آپ‌ها را از دلایل تشکیل مجموعه نگاه برشمرد و خاطرنشان کرد: ایجاد تحول در حداقل زمان ممکن، درخواست ویژه‌ مدیریت بانک از مدیرعامل و هیات مدیره هلدینگ نگاه است.
بر اساس این گزارش، مهندس اسلامی مدیرعامل هلدینگ نگاه ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل بانک، ضمن سخنان کوتاهی حضور در بانک خوشنام کارآفرین را باعث افتخار خود و آرزوی بسیاری از فعالان حوزه فناوری دانست و اظهار امیدواری کرد تا مجموعه نگاه ضمن استفاده حداکثری از همکاران مدیریت فناوری اطلاعات، به امید خداوند و با حمایت ویژه بانک بتواند بدون از دست دادن وقت و با اقتدار چشم‌انداز مدنظر بانک را محقق نماید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فناوری اطلاعات بانک کارآفرین حوزه فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان روز دوشنبه با حضور اعضا هیأت مدیره بنیاد و جمعی از مدیران و کارکنان این مجموعه برگزار شد.

معاون مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه در این مراسم با بیان این مطلب که خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار و توفیقی والاست که امروز نصیب ما شده است، افزود: یقیناً خدمت در قوه قضائیه به لحاظ جایگاه آن از نظر اجرای عدالت، احقاق حقوق و دفاع از حقوق عامه و تجلی خدمت به مردم، توفیق مضاعفی است که باید غنیمت شمرد.

وی در ادامه گفت: به تبع آن، خدمت در نهاد بنیاد تعاون زندانیان که ارتباط مستقیم با زندانیان به ویژه با خانواده‌های آن‌ها دارد و در مسیر حمایت، رفع مشکلات و توانمند سازی آن‌ها حرکت می‌کند علاوه بر توفیق، دارای آثار و برکات و پاداش اخروی است که باید این فرصت را قدر دانست و در تعالی و توسعه آن کوشش کرد.

این مقام حفاظتی با تأکید بر اینکه برنامه و هدف، ما حفاظت از کل سرمایه‌ها و دارایی‌های دستگاه قضائی است، افزود: صیانت از سرمایه‌های ارزشمند این دستگاه، که در رأس آن منابع انسانی است همواره مورد تأکید ریاست قوه قضائیه و از توصیه‌ها و راهبردهای همیشگی رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه نیز است.

در پایان این مراسم با حکم رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات، مدیر جدید حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون منصوب و از زحمات مدیر قبلی تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6092144

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد