Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اصفهانی بعدازظهر سه‌شنبه در مراسم معارفه دادستان جدید خوانسار که در محل فرهنگسرای این شهر برگزار شد با تأکید بر اینکه اگر در دستگاه قضائی مردمی بودن و انقلابی بودن رعایت شود تحول بزرگی ایجاد می‌شود، اظهار داشت: اگر مبنای کار قَضاوت بر اساس دین و اصول انقلاب نباشد ارزشی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: نیروهای صالح و فاضل باید در دستگاه قضائی بکارگیری شوند تا دستگاه قضائی تحول پیدا کند، نیروی انسانی صالح مهمترین عنصر تحول در دستگاه قضائی است چون دست ناپاک نمی‌تواند پاکی ایجاد کند.

بدون ملاحظه کاری با مفسدان برخورد می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: برخورد قاطع بدون ملاحظه کاری باید در دستگاه قضائی انجام شود و اگر فسادی صورت گرفته و مستنداتی قوی بر جرم فردی وجود داشت بدون ملاحظه کاری و بدون نگاه به سمت و منصب وی برخورد صورت گیرد.

وی با تأکید با بیان اینکه جوانانی که انگیزه انقلابی دارند مایه تحول در دستگاه قضائی هستند، بیان داشت: رئیس قوه قضائیه الویت‌های امسال دستگاه قضا را تکریم ارباب رجوع، مبارزه بی‌امان با فساد برای ریشه کن شدن بسترهای فسادزا تعریف کرده است.

مبارزه با مفسدین خط قرمز دستگاه قضائی است

اصفهانی ادامه داد: با توجه به اینکه مبارزه با مفسدین خط قرمز دستگاه قضائی است، اگر می‌خواهیم عدالت اجتماعی محقق شود باید مبارزه بی‌امان با فساد ادامه یابد و با مفسدین باید برخورد جدی شود.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری شعار امسال را جهش تولید نامگذاری کرد و امسال در راستای تأمین نیاز کشور به ماسک و مواد ضدعفونی کننده و لوازم بهداشتی تمام مردم و مسئولان جهش تولید را انجام دادند، همدلی و هم افزایی در کارها پیشرفت را خواهیم دید اما اگر اختلاف باشد کاری پیش نمی‌رود و ضررش به مردم می‌رسد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان تصریح کرد: از مقام معظم رهبری تا بالاترین مراجع دینی نظر کارشناسان بهداشت و درمان را قبول کردند در حالی که در حوزه مسائل دینی و فرهنگی هیچکس به نظر کارشناس مربوطه عمل نمی‌کند، اگر در جهت اصلاح امور کشور همدل و هم صدا شویم نتیجه بخش خواهد بود.

جهادی عمل کردن مشکلات را حل می‌کند

وی با بیان اینکه جهادی عمل کردن مشکلات را حل می‌کند، عنوان کرد: در عرصه اقتصادی باید خودکفا شویم، حمایت از تولید کننده و برخورد با مخلان امنیت و آرامش مردم در دستور کار قضا است، با سارقین مسلح بدون هیچ مماشاتی برخورد می‌شود.

اصفهانی تصریح کرد: دستگاه قضائی از تولید کنندگان در جهت رفع موانع تولید حمایت می‌کند و در این راستا مبارزه با قاچاق کالا و واردات بی‌رویه کالا، مبارزه با مفسدان و رشوه خواران و اصلاح نظام بانکداری در الویت قرار دارد.

کد خبر 4951360

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه قضایی فساد اقتصادی قضات دادگاه بیماری کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام آتش سوزی بیرجند گرگان آتش سوزی جنگل ها استانداری سمنان یاسوج صنایع دستی دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه

 معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل کردستان در مراسم افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان قروه اظهار کرد: کاهش مراجعه به دستگاه قضائی، تسریع در رسیدگی به پرونده و صرفه جویی در وقت و هزینه، افزایش کارآمدی نظام قضائی کشور با افزایش نسبی سرعت، دقت و کیفیت و استفاده شهروندان از فرصت‌های برابر با رفع موانع اداری از اهداف توسعه دفاتر خدمات الکترونیک قضائی است.

علی رشیدی افزود: تکریم ارباب رجوع باید از اولویت‌های کاری دفاتر خدمات الکترونیک قضایی باشد و بر همکاری هر چه بیشتر دادگستری‌ها با دفاتر خدمات الکترونیک قضایی تأکید کرد.

 این دفتر به آدرس شهرستان قروه، خیابان شریعتی، بعد از سه راه طالقانی، جنب فروشگاه افق کوروش به شهروندان قروه خدمات قضایی ارایه می‌کند.

درحال حاضر چهل و سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در استان کردستان وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برخورد جدی با هنجارشکنان مهم‌ترین اولویت دستگاه قضایی است
  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • تولید خودرو در نخستین ماه بهار افت کرد
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • استارت سرد خودروسازی
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه