Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@02:28:00 GMT

موضع اسلام‌آباد علیه رژیم صهیونیستی تغییرناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۷۴۸۶

موضع اسلام‌آباد علیه رژیم صهیونیستی تغییرناپذیر است

به گزارش رسانه‌های رسمی پاکستان،  «شاه محمود قریشی» امروز در نشست علنی مجلس ملی این کشور هرگونه تغییر در موضع دولت پاکستان علیه رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد. 

وی افزود: مواضع پاکستان در حمایت از فلسطین و به رسمیت نشناختن اسرائیل اصولی است و هیچ ابهامی در آن نیست و ما از راه حل تشکیل دو کشور از جمله تشکیل کشور فلسطین مطابق مرزهای پیش از سال ۱۹۶۷ میلادی حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسرائیل یک رژیم غاصب است

نائب رئیس مجلس ملی پاکستان نیز در جلسه امروز با تاکید بر اینکه قلب ملت، دولت و پارلمان این کشور برای قبله اول مسلمین و مردم فلسیطن می‌تپد، گفت: اسرائیل، یک رژیم غاصب است که سرزمین‌های فلسطینی را غصب کرده است. 

«قاسم خان سوری» افزود: این وعده ما به تمام مردم پاکستان است که این کشور هرگز رژیم غیرقانونی صهیونیستی را کشور نمی‌داند و هرگز آن را به رسمیت نخواهد شناخت. 

وی اظهار داشت: پاکستان به حمایت و پشتیبانی از مبارزه مردم فلسطین تا آزادسازی این سرزمین و همچنین قدس شریف ادامه خواهد داد. 

وزیر امور خارجه پاکستان هفته گذشته طی سخنرانی در نشست سازمان همکاری اسلامی در جده که از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد، با ابراز نگرانی عمیق نسبت به طرح اسرائیل برای الحاق اراضی اشغالی فلسطین اعلام کرد: تل آویو باید دست از نقض مستمر قوانین بین المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل مربوط به سرزمین‌های فلطسین بردارد. 

قریشی تاکید کرد: ما از اسرائیل (رژیم صهیونیستی) می‌خواهیم از هرگونه اقدام یکجانبه که منجر به الحاق سرزمین‌های اشغالی فلسطین و نقض هنجارهای بین المللی از جمله نقض قطعنامه‌های سازمان ملل، عقب نشینی کند. 

پاکستان که با رژیم صهیونیستی روابط دیپلماتیک ندارد، پیشتر نیز در جریان حملات وحشیانه نیروهای صهیونیستی به غزه، بارها این جنایت ضدانسانی را محکوم کرد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان نیز بیست و پنجم اردیبهشت‌ ماه امسال با ابراز نگرانی عمیق نسبت به طرح دولت نتانیاهو ـ گانتس برای الحاق اراضی اشغالی کرانه باختری به سرزمین‌های رژیم صهیونیستی، این اقدام را نقض جدی قوانین بین المللی اعلام کرد. 

رژیم صهیونیستی در جنگی که ۵ ژوئن سال ۱۹۶۷ میلادی آغاز شد، کرانه باختری، قدس شرقی، نوار غزه و جولان سوریه را اشغال کرد. این رژیم غاصب قصد دارد بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن را که در جنگ ۱۹۶۷ میلادی به اشغال درآورده به قلمرو خود ضمیمه کند.  

طرح صلح «دونالد ترامپ» که به «معامله قرن» معرفی شده است، چند ماه پیش منتشر و موجب خشم فلسطینیان و رد آن از سوی جامعه بین‌المللی شد. در این طرح، رژیم صهیونیستی مجاز می‌شود تا شهرک‌های کرانه باختری و منطقه راهبردی دره اردن را به سرزمین‌های اشغالی الحاق کند. 

برخی کشورهای اروپایی تهدید کرده‌اند که در صورت اجرای تصمیم رژیم اسرائیل برای الحاق کرانه باختری، اساس روابط خود با تل آویو را تغییر خواهند داد. 

برچسب‌ها پاکستان شاه محمود قریشی رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان شاه محمود قریشی رژیم صهیونیستی فلسطین پاکستان شاه محمود قریشی رژیم صهیونیستی فلسطین رژیم صهیونیستی کرانه باختری بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ بلا نسبت!

روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: روزنامه صهیونیستی «معاریو» نوشته است، مقامات اسرائیل به شدت با یکدیگر درگیر شده‌اند و هرکدام دیگری را مسئول شرایط رو به زوال اسرائیل معرفی می‌کند!

گفتم: اسب‌های درشکه وقتی به سربالایی می‌رسند و توان حرکت ندارند و در همان حال، شلاق درشکه‌چی هم بر پشتشان فرود می‌آید، از سر عصبانیت همدیگر را گاز می‌گیرند!

گفت: بیشترین عصبانیت آنها از افشای ماهیت پلیدشان است که همه مظلوم‌نمایی‌های چند قرن گذشته را بر باد داده و چهره واقعی این جرثومه‌های فساد و تباهی را به همه مردم دنیا نشان داده است.

گفتم: چه کسی باور می‌کرد «‌دروغ هولوکاست» برملا شود، پرده از جنایات صهیونیست‌ها برداشته شود و مردم در سراسر دنیا و حتی در آمریکا و اروپا علیه جنایات این فرقه خبیث به خیابان‌ها بریزند و محو رژیم صهیونیستی را فریاد بزنند؟

گفت: حالا سردمداران رژیم صهیونیستی علیه یکدیگر چه می‌گویند؟!

گفتم: خودشان هم نمی‌دانند! دور از جان و بلانسبت همه حیوانات‌... می‌گویند خر و گاو با هم دعوایشان شده بود، الاغ روی دیوار نوشت؛ گاو خر است!

دیگر خبرها

  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • موضع تازه اروپا نسبت به حمله اسرائیل علیه رفح
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • نیویورک‌تایمز: اسرائیل از موضع قبلی خود درباره توافق با حماس کوتاه آمده است
  • شلیک ۴۰ موشک به سرزمین های اشغالی طی یک روز
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ تن رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی/تعداد شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • شرط مهم حماس برای توافق آتش بس با اسرائیل/حملات موشکی سنگین از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی