Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@20:33:40 GMT

کامبیز دیرباز دست‌فرمون۲ را اجرا نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۸۲۴۶

کامبیز دیرباز دست‌فرمون۲ را اجرا نمی‌کند

بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون به دلیل عدم توافق مالی با تهیه‌کننده از اجرای فصل دوم "دست‌فرمون" انصراف داد. ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ در آستانه شروع فصل دوم برنامه تلویزیونی "دست‌فرمون"، این برنامه باید به دنبال مجری جدیدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که کامبیز دیرباز در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم،  انصراف از اجرای فصل دوم را تأیید کرد. 

او دلیل انصرافش را عدم توافق مالی با تهیه‌کننده دانست و گفت: با وجود عشق و علاقه به "دست‌فرمون" و عوامل و سازندگان پرتلاشش، به دلیل فراهم نشدن شرایط مالی و توافق با تهیه‌کننده، در فصل دوم حضور نخواهم داشت. 52 قسمت در خدمت این برنامه بودم و بسیار روزهای خوب و خاطرانگیزی را پشت سر گذاشتیم؛ برای تمام عوامل و سازندگان این اثر تلویزیونی آرزوی موفقیت دارم.

تیم تولید مسابقه "دست فرمون"؛ بزرگترین برنامه میدانی این روزهای تلویزیون، در مرحله نخست از میان 12 هزار متقاضی به 8 هزار متقاضی واجد شرایط رسیدند که از این تعداد پس از بازبینی مجازی و بررسی‌های متعدد در چندین مرحله، 1500 نفر منتخب شرکت در مرحله راستی‌آزمایی شدند.

مرحله راستی‌آزمایی فصل دوم  ظرف سه روز به انجام رسید و از میان 1500 شرکت‌کننده با رأی داوران و کارشناسان در نهایت 400 نفر جواز حضور در این مسابقه را دریافت کردند. از ویژگی‌های این دوره مسابقه "دست فرمون" حضور طیف‌های مختلف جامعه است که در این میان می‌توان به حضور ویژه بانوان اشاره کرد. 

روایت مسلم آقاجانزاده از نفوذ در گروه‌های کودک تلویزیون/ عمو پورنگ "بچه‌محل" فریاد می‌زند تک‌فرزندی ممنوع!ماجرای سرمایه‌گذاری عجیب‌ و‌ غریب دولت علیه تلویزیون/ چرا VODها را مقابل رسانه‌ملی قرار می‌دهند؟

فصل دوم مسابقه "دست فرمون" به تهیه‌کنندگی محمود محمودی و کارگردانی مسعود صنم این روزها مرحله پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد و به زودی ضبط آن برای پخش از شبکه نسیم آغاز خواهد شد. با انصراف کامبیز دیرباز، گروه "دست‌فرمون" باید به دنبال مجری دیگری باشند که احتمالاً با فضای اتومبیلرانی و موتورسواری آشنا باشد. 

انتهای پیام/

 

R1515/P1014142/S4,1430/CT3 واژه های کاربردی مرتبط بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه نسیم رسانه ملی تلویزیون دست فرمون فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

شاگردان اوزونیدیس با پیروزی مقابل فجر سپاسی شیراز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از ساعت 18:00 امروز (جمعه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور میزبان گل‌گهر سیرجان بود که در پایان مسابقه با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

برای گل‌گهر سیرجان در این بازی خارج از خانه سعید سحرخیزان در دقیقه 14، روبرتو تورس در دقیقه 78 و مسعود زائر کاظمینی در دقیقه 86 گلزنی کردند.

قضاوت این مسابقه بر عهده حسین زمانی بود.

پیش از این تیم مس رفسنجان با شکست پیکان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور راه پیدا کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • یک حقوقدان: احتمالا حکم اعدام توماج صالحی لغو شود
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها