Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@04:56:10 GMT

مشروح 20، سه شنبه 27 خرداد 99

تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۱۸۶۰۴

رصد به موقع و اقدام سریع در برابر تغییر قیمت ها، عبور تعداد جانباختگان کرونا از مرز ۹ هزار نفر و گسترده تر شدن دامنه اعتراضات در آمریکا با قتل یک سیاهپوست دیگر از عناوین خبر 20 است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رصد به موقع و اقدام سریع در برابر تغییر قیمت ها؛ این، توصیه اصلی رئیس جمهور به مسئولانء اقتصادیء دولت برای جلوگیری از افزایش افسارگسیختهء قیمت‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای روحانی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادیء دولت، البته گریزی هم به محدودیت های تامینء ارز زد و گفت: با وجود این محدودیت ها نباید اجازه بدیم ثبات و آرامش، از بازار گرفته بشه. رئیس جمهور، عرصه مدیریت برای حل مشکلاتء اقتصادی رو عرصه مدیریتء جهادی توصیف کرد و گفت: همزمان درحال مبارزهء فعال با تحریم‌ها و مقابله با کرونا هستیم.
************************
عبور تعداد جانباختگانء بیماری کرونا از مرز ۹ هزار نفر...
متاسفانه در 24 ساعت گذشته، 115 بیمار کرونایی جان باختن که مجموع جانباختگان به ۹ هزار و ۶۵ نفر رسید. سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در شبانه روز گذشته، دوهزار و 563 بیمارء جدید مبتلا به کرونا در کشور، شناسایی شدن که ۹۳۹ موردشون بستری شدن. دکتر لاری اضافه کرد: خوزستان، آذربایجان های شرقی و غربی، لرستان، کرمانشاه، گلستان، هرمزگان، کردستان و سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمزن.
***********************
رئیس ستاد مقابله با کرونا در استان تهران هم گفت: آمار بستری های جدیدء کرونایی در تهران، نسبت به دیروز افزایشی بوده.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
******************************
جدی نگرفتن هشدارهای کرونایی شرایط خوب خیلی از شهرها رو به حالت قبل برگردونده .   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
******************************
همه دستگاه ها برای پیشگیری از جرم مسئولند. رئیس قوه قضائیه در نشست شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم که با حضور نمایندگان عالی قوا برگزار شد گفت :​ برای اقدام مؤثر درباره پیشگیری از جرم قانون کم نداریم،فقط لازمه هماهنگی‌ ها بیشتر بشه .   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
******************************
قتل یک سیاهپوستء دیگه، دامنه اعتراضات ضد تبعیض و بی عدالتیء ساختاری رو در آمریکا گسترده تر کرده.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
نخستین نشست شورای عالی انقلاب فرهنگی که به علت شیوع کرونا مدتی بود برگزار نشده بود و برخی انتقادها رو هم به همراه داشت، با حضور سران سه قوه ، برگزار شد . در این جلسه، برنامه های سال 99 ءشورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه علم و فناوری، و فرهنگ به تصویب رسید . با موافقت اعضا ، شورای هنر هم که از سال 1388 تعطیل شده بود، احیا شد . رئیس جمهور در این نشست، با تاکید بر اینکه مسیرء رشد با وجود تحریم‌ها و کرونا همچنان ادامه داره، گفت: ایده‌های مراکزء دانش‌بنیان، باعث شد کشور در زمینه صادراتء برخی محصولاتء جدید، پیشتاز بشه.
*****

طبری، معاون اجرایی پیشین حوزه ریاست قوه‌ قضائیه و متهمان دیگرء این پرونده، در چهارمین جلسهء دادگاه، حاضر شدن.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
کشف 290 نوع خودروی خارجیء احتکارشده، در دو پارکینگ در غرب تهران... رئیس پلیسء پایتخت گفت: ارزش این خودروها 600 میلیارد تومنه که بیش از یک ساله در این پارکینگ ها متوقف شدن. سردار رحیمی اضافه کرد: در این رابطه، یک متهم، دستگیر شد و برای سیر مراحلء قانونی، در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.
********************************
نمایندگانء مجلس در جلسه غیرعلنی با حضور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، مهمترین مسائل امنیتیء کشور رو بررسی کردن. سرلشکر باقری از ظرفیت های امنیتی و توانمندی های نیروهای مسلح، گزارش داد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
********************************
پدرسالارء تلویزیون و سینما، در خانهء ابدی ، آرام گرفت. پیکر استاد محمدعلی کشاورز، هنرمندء تئاتر، سینما و تلویزیون با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، و جمعی از هنرمندان و علاقه‌مندان، در قطعه هنرمندانء بهشت زهرا به خاک سپرده شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
********************************
موافقت رهبر انقلاب با رسیدگیء ویژه به پرونده ی مفاسدء اقتصادی، راه قوه قضاییه رو برای مبارزه با ویژه خواری ها، باز کرد. معاون اول دستگاه قضا در آستانه هفته قوه قضاییه در جمع خبرنگاران، گفت: با موافقت رهبر انقلاب با استجازهء رئیس قوه قضائیه، ضابطین، از وزارت اطلاعات گرفته تا سازمان اطلاعاتء سپاه و نیروی انتظامی هم جدی‌تر از گذشته، پای کار اومدن تا برخورد با مفسدان، جدی تر بشه.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
معاون اول دستگاه قضا، تخلفء قُضات رو کمتر از یک درصد، اعلام کرد و گفت: در سال گذشته 125 قاضی، سلب صلاحیت و 6 هزارو 409 قاضی، تشویق شدن.
********************************
وزیر اقتصاد در جمع فعالانء بخش خصوصی گفت: مؤدیان مالیاتیء خوش‌حساب، سالانه مشمول 18 درصد پاداش می‌شن.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
اما مشوق های مالیاتی برای سهولت پذیرش شرکت های بزرگ در بازار سرمایه...   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
********************************
اجازه نخواهیم داد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، ابزار آمریکا برای نابود کردن برجام بشه. وزیر امورخارجه در نشست خبری با همتای روس هشدار داد : در مقابل روش‌های غیرمنطقیء آژانس ، برخوردء مناسب می کنیم .   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وزیر خارجه روسیه هم با اشاره به اینکه برجام، توافقی است که باید همهء طرف‌ها، اون رو اجرا کنن، گفت: آمریکایی‌ها* مانع اجرای برجام شدن و درمقابل، ایران* رو تحریم کردن. اتهام پایبند نبودن ایران به برجام هم بی اساسه.
********************************
بارش برف در آستانه تابستان در ارتفاعات مازندران... بارش برف در بیست وهفتمین روز از خرداد، در دشت لارء بخش لاریجان، یک بار دیگه فصل سرما رو تداعی کرد.
--شهرستان 6448557
چند ثانیه مکث
********************************
پیگیری تعطیلی مراکز توانبخشیء بهزیستی در شبکه خبر ... البته خبرنگاران، امروز یک اظهارنظر درباره نماینده دادستان در دادگاههای مفاسدء اقتصادی رو هم از دادستان کل کشور، پیگیری کردن .
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
با افزایش شمار مبتلایان و جان باختگان کرونا در جهان سازمان جهانی بهداشت درباره احتمال آغاز موج دوم هشدار داده.
شمار مبتلایان به کرونا در جهان از 8 میلیون و 140 هزار نفر فراتر رفت . تاکنون حدود 440 هزار نفر هم جونشون رو از دست دادن.
در آمریکا شمار مبتلایان به بیش از 2 میلیون و 182 هزار نفر و جان باختگان به بیش از 118 هزار نفر افزایش یافته. سازمان غذا و داروی آمریکا مجوز داروی«هیدروکسی کلروکین» رو برای درمان کرونا باطل کرده. این همون داروییه که ترامپ رئیس جمهور این کشور گفته بود در درمان بسیار موثره.
در چین با مشاهده موارد جدید ابتلا برخی محدودیت های کرونایی به پکن برگشته   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
در ترکیه هم بعد از برداشتن محدودیت های کرونایی، آمار مبتلایان در شهرهای پرجمعیت رو به افزایشه.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

*********************************
مرور خبرهایی از نمایشگاه کتاب، جشنواره فیلمء مقاومت، نمایشگاه دستاوردهای دفاعء مقدس، در بسته هنر انقلاب...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: مشروح 20

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح 20 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی محدودیت ها رئیس جمهور هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۸۶۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری، طی پیامی ۱۱ اردیبهشت ماه، روز جهانی کارگر را به تلاش گران عرصه تولید و توسعه کشور، تبریک گفت و اظهار کرد: تحرک و کوشش کارگران و کارآفرینان برای به حرکت آوردن چرخ های تولید، صنعت و اقتصاد کشور، خوداتکایی، عزت، استقلال و خوکفایی را به ملت ایران تقدیم کرده است.

فخاری بیان کرد: هر کجا که این قشر صبور و زحمتکش حضور یافت، مشاهده کردیم که چگونه راه پیشرفت، فراهم و علم و دانش به کار گرفته و دستاوردهای شگرف رقم خورده است.

استاندار تهران با اشاره به اینکه کارگران و کارآفرینان عزیز در شرایط سخت تحریمی و جنگ اقتصادی، پای کار سازندگی و رونق تولید در کشور ایستادند و اجازه ندادند که موتور حرکت پیشرفت میهن عزیزمان متوقف شود، افزود: شرایط دشوار کرونا نیز عرصه دیگری برای پایمردی کارگران بود، آنان در زمان عصیان کرونا جان بر کف گرفتند و نگذاشتند کارخانه ها و خط تولید در کشور دچار خدشه شود.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای کارگر و ادای احترام به ارواح بلند آنان، این روز را به همه کارگران اثربخش، زحمتکش و عزیز کشور، خاصه کارگران ارزشمند، متعهد و مسوولیت پذیر استان تهران و خانواده های محترم آنان تبریک گفت.

استاندار تهران با اشاره به شعار سال که به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» مزین شده است عنوان کرد: نقش کارگران و کارآفرینان در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور بی بدیل و انکار ناپذیر است و امیدوارم با همدلی، همراهی و همت همیشگی زحمتکشان عرصه کار و اقتصاد شاهد تحقق این شعار باشیم.

کد خبر 6092707

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • ایام دهه کرامت اعلام شد
  • رئیس دادگستری تهران : تا ۲۷ خرداد تمامی وسایل نقلیهٔ توقیفی از پارکینگ‌ ها خارج می‌شوند