Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی گسترش فعالیت‌های فناورانه را به عنوان یکی از راهبردهای خود همواره در نظر داشته است. در این زمینه صندوق با تشکیل ۱۷ کارگروه تخصصی حمایت از پژوهش‌های علمی و فناورانه محققان کشور را دنبال می‌کند.

ایمان افتخاری رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی گفت: کارگروه‌های گوناگون در صندوق وجود دارند که از طرح‌های پژوهشی محققان سراسر کشور حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت حل مسائل کلان کشور با استفاده از توانمندی پژوهشگران و متخصصان سرعت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در سال حدود ۴ هزار طرح پژوهشی به صندوق ارسال می‌شود. یکی از چالش‌ها در این حوزه غربالگری این طرح‌ها است که در این زمینه نزدیک به ۲۰۰ دانشمند از سراسر کشور با کارگروه‌ها برای ارزیابی طرح‌ها همکاری می‌کنند. پس از غربالگری، ارزیابی و داوری نهایی طرح‌های مورد تایید برای دریافت حمایت مشخص می‌شوند.

رئیس صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران بیان کرد: طرح‌های حمایت‌ شده صندوق مسائل هستند که برای رسیدن به نتیجه زمان نیاز دارند اما آنها راه حل‌هایی برای مشکلات و مسائل جامعه ارائه می‌دهند. زیرا بسیاری از این مشکلات نیاز به انجام پژوهش‌هایی متناسب دارند.

کد خبر 4951155 میترا سعیدی کیا

منبع: مهر

کلیدواژه: صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران تحقیقات علمی ویروس کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری فناوری فضایی تحقیقات علمی فناوری نانو تولید اینترنت ایالات متحده آمریکا صندوق نوآوری و شکوفایی ماهواره آمازون گوشی هوشمند صندوق حمایت از پژوهشگران طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد

سخنگوی دولت از تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور در هیئت وزیران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «به‌منظور تکریم، حمایت و پشتیبانی سازمان‌یافته، مؤثر و مستمر از ‎قهرمانان و ‎پیشکسوتان، اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به تصویب هیئت دولت رسید. این اساسنامه که به تایید شورای نگهبان هم رسیده است، امروز برای اجرا ابلاغ شد.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سالانه ۲۰۰۰ نفر در حوزه کوانتوم تربیت و جذب می‌شوند
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • جذب و تربیت سالانه دو هزار نیروی متخصص در حوزه فناوری کوانتوم
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ایجاد ۲۲ هسته پژوهشی حوزه‌های علوم شناختی در دانشگاه‌های کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد