Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ بیست و هشتم خرداد ماه در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با سلام و عرض ادب

ازشما خواهشی داشتم که اگه لطف کنید به گوش مسئولین برسونید یه دنیا تشکر می کنم چرا اینترنت این قدر گران شده که برای ما مقدور نیست این هزینه ها رو بپردازیم از انجایی که به اینترنت نیاز داریم و مجبور هستیم از آن استفاده کنیم این هزینه ها برای ما خیلی سنگین هست از شما درخواست می کنم این موضوع را با مسئولین مطرح کنید که فکری به حال ما که در سطح پایین قرار  داریم کنند با تشکر از شمااااا....

موفق و موید باشید

 

باسلام قیمت مسکن را می توانید بدین صورت محاسبه قیمت کنید پرداخت بنای ساخته شده + هزینه های تراکم مجوز شهرداری+ هزینه های جواز ساخت + قیمت زمین  بر واحدهای ساخته شده مثال دامپزشکی 200 مترزمین 3 میلیارد ساخت 600 متربنا 1200 جمع کل 4200 اگر بر5 واحد تقسیم گردد می شود هرواحد بابک پارکینگ 840 میلیون قواره 120 متری میشود متری 7 میلیون پس نظارت وجودنداشته باشد مالک می فروشه متری 15 میلیون

 

با سلام. با توجه به اینکه امتحانات دانشگاه آزاد غیرحضوری شده، دانشگاه آزاد می خواد کلی دانشجوی دکتری رو از سراسر ایران بکشونه‌ تهران برای آزمون پایان ترم زبان انگلیسی جایگزین EPT.

برای آزمون EPT اصلی که ۲۲ خرداد برگزار شد، دانشگاه آزاد تعداد حوزه ها رو افزایش داده بود و کلی حوزه در سراسر ایران داشت.

آیا جان ما دانشجویان دکتری ارزش نداره؟ وقتی که امتحانات پایان ترم غیر حضوری شده و همچنین EPT اصلی در ده ها حوزه برگزار شده، چرا باید یکسری دانشجوی دکتری که اغلب وسیله شخصی ندارن، سوار اتوبوس شده و از استان های دور دست روز جمعه ۳۰ خرداد برن تهران؟

ممنون می شیم که این مشکل ما رو اطلاع رسانی کنید که تاریخ برگزاری آزمون بیوفته تیر ماه یا اینکه تعداد حوزه ها افزایش پیدا کنه و متمرکز در تهران نباشه.

 

سلام ما تعدای راننده تاکسی پول واریز ولی ماشین تحویل نگرفته ایم وکسی اهمیت نمی‌دهد که از کجا امرارمعاش می کنیم وکسی هم جواب گونیست

 

اینقد که از همه جای دنیا خبر میزارید یه دفعه هم از افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی یه خبرکار کنید که چهار ماه از سال گذشته و همون یک و ششصد سال قبلا دارن می گیرن.

 

خواهشا این  اجاره مغازه و خونه ها رو هم مطرح کنید این سه ماه تابستان رو مهلت بدن صاحب خونه ها و صاحب مغازه ها بخصوص کاسبی کنیم این دوماه رو به زور دولت تمدید کردند این سه ماه رو هم دولت مجبور کند وقت بدن مستاجر ها تا کاسبی کنند به خاطر خدا به گوششون برسونید تا حل کنند

 

سلام وخسته نباشید تورو خدا درباره اجاره مسکن که افزایش چند برابری کرده هیچگونه نظارتی بر اوضاع نابسامانی مسکن نمی شه یک صحبتی کنید

 

سلام به خاطر خدا پیگیری نمایید چرا سمند دوگانه سوز دو ماهه تو نمایندگیه پلاک نمی دن

خودرو ساز خلاف کرده مردم چه گناهی دارند

ممنون

 

با سلام خواهش می کنم در خصوص امتحانات نهایی پایه دوازدهم پیگیری و مطالبه کنید که با توجه به شیوع کرونا و عدم کلاس حضوری در مدارس الان که امتحانات داره برگزار می شه چرا طراح سوال با سخت گیری بیش از حد و سوالات خارج از عرف هر ساله سوالات طرح می کنند مثلا امروز پایه دوازدهم تجربی امتحان فیزیک داده اند که به گواه اکثر معلم ها سوالات خیلی خیلی سخت و پیچیده بوده جوری که اکثر بچه ها ناراضی بوده اند خواهش می کنم پیگیری کنید که حداقل این آزمون یا مجدد برگزار بشه یا در تصحیح اوراق ارفاقاتی در نظر بگیرند.

 

سلام خسته نباشید موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را محض رضای خدا پیگیری کنید سه ماه از سال گذشت هنوز خبری نیست با این همه گرانی چکار کنیم؟؟؟؟؟

 

سلام

وقت بخیر

لطفا از وضعیت خودرو سمند ای اف سون پایه گاز سوز  تحویل اسفند 98 تا به امروز که بابت پلاک نشدن همین طوری بدون استفاده موندن گزارش تهیه کنید

ایران خودرو همینطوری داره خودرو یورو 4 تولید می کنه در صورتی که محیط زیست ، استاندارد و ناجا این خودروها رو قبول ندارند ولی پیش فروش شده تا شهریور1400

 

باسلام لطفا پیگیر موضوع منازل خالی که مالیات به آنها تعلق می گیره از سازمان مالیات باشید تا در صورت مشاهده منازل مسکونی خالی به آن سامانه اعلام نماید با تشکر.

 

با سلام لطفا گزارشی از ظلمی که در حق سهامداران بانک مهر اقتصاد تهیه کنید تا صدای این قشر مال باخته شنیده بشه ممنونم از زحمات شما

 

با سلام ،من یک معلم طرح خرید_خدمات_آموزشی هستم که برای چند سال متوالی در روستاهای مرزی با داشتن رشته ی مرتبط و گذراندن چندین دوره ی آموزشی پا به پای معلمین رسمی و چه بسا پر انرژی تر و فعال تر از آنها مشغول به تدریس هستم اما خدا می داند که حتی قرار داد هم ندارم و چند ماه یک بار در حد یک میلیون تومان دریافت می کنم که آن هم فقط هزینه ی ایاب ذهاب به روستاهای دور افتاده  می شود من که دغدغه ی آموزش فرزندان محروم سرزمینم را دارم و با عشق مشغول این کار هستم چرا باید امنیت شغلی و حقوق و بیمه کامل دریافت نکنم مگر نه اینکه معلمی شغل انبیاست و باید در جامعه مورد احترام قرار گیرد از شما عاجزانه درخواست می کنیم صدای فریاد ما به گوش وزیرومسئولین برسانید

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۱۹۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!

یک عضو کانون عالی بازنشستگان کشور می‌گوید: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های ۱۵روز را می‌دهد، این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایر بازنشستگان دارند.

به گزارش فارس؛ در شرایطی که هنوز وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مشخص نیست، یک مقام مسئول در کانون عالی بازنشستگان از مذاکرات این کانون با مسئولان تأمین اجتماعی درخصوص ضرورت افزایش منطقی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران خبر داده است.

نصرالله دریابیگی در این باره می‌گوید: در جلساتی که با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاونین داشته‌ایم سه پیشنهاد مهم را درباره افزایش حقوق کارگران بازنشسته تحت پوشش کانون عالی بازنشستگان طرح کرده‌ایم؛ اول این که افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تورم ۴۳. ۶ درصدی موجود را پوشش دهد دوم آن که دراجرای ماده ۴۱ قانون کار۳۵ درصد افزایش سطوح مزدی را لحاظ نمایند و افزایش مزایا هماهنگ با دریافتی کارگران و کارکنان دولت باشد.

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با اشاره به این موضوع که مذاکرات مزدی این کانون همچنان ادامه دارد، مبنای افزایش حقوق سالانه بازنشستگان را مصوبه شورای عالی کارعنوان کرده و می‌گوید: ماده ۴۱ قانون کارجمهوری اسلامی ایران و ماده ۹۶ قانون تأمین اجتماعی تکلیف این مهم را روشن کرده است.

نصرالله دریابیگی گفت: مطالبات کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی مطالبات برحق حداقل ۵ میلیون نفربازنشسته تأمین اجتماعی وخانواده‌های آنان افزایش حداقل ۳۵ درصدی حقوق این قشرشریف ونجیب است و اگرهیأت مدیره تأمین اجتماعی؛ هیأت امناء ومدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصمیم دیگری درخصوص میزان افزایش حقوق بازنشستگان بگیرند؛ بازنشستگان را درشرایط بسیار وخیمی قرار خواهند داد.

این مقام مسئول در کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با تبیین نقش وجایگاه بازنشستگان امروز دراعتلای صنعت کشور طی سال‌های گذشته گفت: آنانی که درطول ۴۵ سال گذشته برای پیروزی انقلاب وسربلندی کشورمان در۸ سال دفاع مقدس وسال‌های حساس سازندگی از جان ومال خود گذشتند امروز شایسته نیست که شاهد بی‌تفاوتی برخی مسئولان ومدیران باشند و با مشکلات معیشتی دست وپنجه نرم کنند.

دریابیگی با اشاره به این که ۶۰ تا ۷۰ درصد کارگران بازنشسته تأمین اجتماعی دریافتی ماهانه‌اشان کمتراز۱۰ میلیون تومان است؛ گفت: دریافتی بازنشستگان عضو کانون‌های بازنشستگی تأمین اجتماعی فقط کفاف هزینه‌های ۱۵ روز را می‌دهد و این درحالی است که اختلاف فاحشی با پرداختی سایربازنشستگان دارند.

وی با تأکید براین مطلب که ذخایر صندوق تأمین اجتماعی حاصل تلاش میلیون‌ها کارگرزحمتکش ایرانی است، گفت: مسئولان سازمان تأمین اجتماعی در برابر صاحبان صندوق تأمین اجتماعی یعنی کارگران وبازنشستگان مسئول هستند و نباید بابت تعهدات مالی خویش دربرابرکارگران بازنشسته آدرس غلط بدهند و به انحاء مختلف ازانجام رسالت خویش طفره بروند.

وی بار دیگر افزایش منطقی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مطابق تورم اعلامی مراجع مسئول را خواستارشد وگفت: مفهوم عدالت اجتماعی تقسیم عادلانه ثروت درجامعه است وازمسئولان تامین اجتماعی توقع داریم دراین شرایط سخت همراه جامعه شریف بازنشستگان باشند.

پیشتر، چهارم اردیبهشت ماه سال جاری، مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت‌ و پرداخت معوقه فروردین نیز در خرداد انجام می‌شود.

میرهاشم موسوی افزود: حقوق فروردین بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان مطابق روال هر ماه از ۲۰ فروردین آغاز شده و پیش‌بینی این است که با برنامه‌ریزی انجام شده، افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت‌ اعمال شود همچنین تلاش می‌کنیم معوقه فروردین را نیز در خرداد به حساب بازنشستگان واریز کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: واریز افزایش حقوق بازنشسته‌ها ۲ماه زودتر آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان

دیگر خبرها

  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟