Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وقایع اخیر در آمریکا و ظلم و ستمی که آمریکا بر مردمش روا داشته است اظهار داشت: شعار محوری هفته افشای حقوق بشر آمریکایی «آمریکا مظهر کشتار، نژادپرستی، استثمار جهانی و منفورتری ناقض حقوق بشر» خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ششم تیرماه و سو قصد به مقام معظم رهبری اظهار داشت: آمریکا و عمالش در طول تاریخ جنایاتی را رقم زده‌اند که هم اکنون با اعمال این جنایت‌ها در کشور و در حق مردم خودش این جنایت‌ها بیشتر به چشم آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی گفت: شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ یار با وفایش در هفتم تیرماه، شهادت شهیدان کچویی رئیس زندان اوین و آیت الله صدوقی امام جمعه یزد، بمباران شیمیایی سردشت و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری و شهادت ۲۹۰ مسافر مظلوم تنها گوشه‌ای از جنایت‌های آمریکای خونخوار بوده است.

وی در ادامه عنوان داشت: امسال هفته حقوق بشر آمریکایی را متفاوت‌تر و با قدرت تر از سال‌های گذشته برگزار خواهیم کرد با تولید محتوای در فضای مجازی به مردم آمریکا پیام همدردی مان را می‌رسانیم و اعلام می‌کنیم که ملت ایران از آنان در برابر ظلم حاکم در آم کشور حمایت می‌کنند.

کد خبر 4951648

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حقوق بشر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند آتش سوزی گرگان استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس

 به گزارش تابناک به نقل از کانال اخبار رهبر انقلاب، تصاویری از بازدید رهبر انقلاب از مانور شهادت درسال ۱۳۶۶ را مشاهده می کنید.

  مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 
 

 
 

به گزارش کانال اخبار رهبر انقلاب، مرداد ماه سال ۱۳۶۶، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مانور شهادت که در پاسخ به حضور ناوگان دریایی آمریکا در خلیج فارس برگزار شد، بازدید کردند.

 
همزمان با حضورنظامی پرهیاهو اما ناموفق آمریکا در خلیج‌فارس برای اسکورت نفتکش‌های کویتی، مانور عظیم شهادت با رمز لبیک یا امام در پهنای خلیج‌فارس و دریای عمان – از دهانه فاو تا بندرگواتر- برگزار شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ۱۶ مرداد ضمن حضور در بندرعباس از یگانهای عمل‌کننده در این مانور بازدید نمودند.‌

 

 

 
 

دیگر خبرها

  • ۵ واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا ناقض حقوق بشر شناخته شدند
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان نظامی اسرائیل را ناقض حقوق بشر تشخیص داد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد
  • آمریکا ۵ واحد ارتش صهیونیستی را ناقض حقوق بشر دانست
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین
  • حمایت دانشگاهیان مازندران از خیزش جهانی دانشجویی
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر