Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@08:18:29 GMT

کتاب‌های سطح سوم «کلاس اولی کتاب اولی» چاپ شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۱۴۰۸

کتاب‌های سطح سوم «کلاس اولی کتاب اولی» چاپ شدند

به گزارش خبرنگار مهر، عناوین چهارگانه سطح ۳ مجموعه «کلاس اولی کتاب اولی» به قلم ۴ تن از نویسندگان کودک، به‌تازگی توسط نشر افق منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند.

کتاب‌های «کلاس‌ اولی کتاب اولی» برای کتاب‌خوان‌شدن بچه‌های کلاس اولی تهیه و در ۵ سطح منتشر می‌شوند. نویسندگان این‌مجموعه خطاب به پدرومادرها نوشته‌اند: «اگر آرزو دارید فرزند کلاس اولی‌تان از همان ماه‌های اول آموزش، کتاب بخواند، این‌مجموعه آرزویتان را برآورده می‌کند!»

سطح اول این‌کتاب‌ها به‌قول نشر افق برای کودکان نوسوادی چاپ می‌شوند که درس‌های ۱ تا ۵ کتاب فارسی اول دبستان را تمام کرده‌اند و می‌خواهند کلمه‌خوانی و جمله‌خوانی را تمرین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کتاب‌های سطح ۲، مطالب براساس درس‌های ۶ تا ۱۰ کتاب فارسی اول دبستان طراحی شده‌اند. در سطح ۳، براساس درس‌های ۱۱ تا ۱۳، سطح چهارم براساس درس‌های ۱۴ تا ۱۸ و کتاب‌های سطح پنجم این‌مجموعه هم براساس درس‌های ۱۹ تا ۲۲ کتاب فارسی تدوین شده‌اند.

کتاب‌های سطح ۱ و ۲ این‌مجموعه، هرکدام با ۴ جلد زمستان سال گذشته منتشر و راهی بازار نشر شدند.

کتاب‌های سطح سوم مجموعه مورد اشاره که به‌تازگی چاپ شده‌اند، عبارت‌اند از: «مامان خرگوشه و گرگ گنده» نوشته مژگان کلهر با تصویرگری مهدیه صفائی‌نیا، «خوش آمدی آقاگرگه!» نوشته آتوسا صالحی با تصویرگری غزاله بیگدلو، «مامان دینا دایناسور» نوشته معصومه یزدانی با تصویرگری ویدا کریمی و «جناب خر و سه فسقلش» نوشته لاله جعفری با تصویرگری ویدا کریمی.

این‌کتاب‌ها با ۳۶ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۳ هزار نسخه و قیمت ۱۸ هزار تومان منتشر شده‌اند.

کد خبر 4951635 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: نشر افق انتشارات افق کلاس اولی ادبیات کودک و نوجوان کتاب و کتابخوانی ادبیات جهان معرفی کتاب ویروس کرونا ترجمه بازار نشر خبرگزاری مهر ادبیات رایزنی فرهنگی ادبیات کودک و نوجوان ادبیات داستانی تازه های نشر گردشگری صنایع دستی کتاب های سطح کلاس اولی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر «ماهی جان» کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته‌اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

کد خبر 6089669

دیگر خبرها

  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • عرضه چهار نمایشنامه «تیرنگ» در نمایشگاه کتاب