Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، در این نشست که با حضور رحمانی فضلی، وزیر کشور و مسؤولان دستگاهها و نهادهای مختلف اجرایی، قضایی، انتظامی و امنیتی و با  مشارکت ویدئو کنفرانسی فرمانداران سراسر استان مازندران برگزار شد، ۲۰ دستگاه و نهاد به ارایه گزارش از اقدامات، برنامهها و ارایه مسائل خود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست؛ مسائل بخشهای مختلف حوزههای سیاسی، اجتماعی، امنیتی، انتظامی، قضایی، اقتصادی، عمرانی، برنامه و بودجه، گردشگری، جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت مطرح و گزارش مبسوطی از اقدامات حوزه مقابله با کرونا در استان به وزیر کشور  ارائه شد.
عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در پایان این نشست ضمن تشریح اقدامات دولت در بخشهای مختلف، با بیان این که در چارچوب قوانین بین المللی و احترام متقابل با کشورهای جهان تعامل داریم،  افزود: امروز برای تمام کشورهای دنیا مشخص شده است که رییس جمهوری فعلی آمریکا قابل اطمینان نیست و وی نه تنها از برجام، بلکه از برخی دیگر از  تعهدات بین المللی نیز خارج شده است.
وی اظهار داشت : رییس جمهوری آمریکا نشان داد که به هیچ یک از تعهدات سازمانهای بین المللی نیز متعهد نیست و نه تنها با جمهوری اسلامی ایران ، بلکه با برخی دیگر از کشورهای جهان از جمله چین و روسیه نیز مشکل پیدا کرده است و مشکلات را حتی به داخل کشورش نیز می کشاند.
وزیر کشور اضافه کرد: در چنین شرایطی با این رییس جمهوری که آمریکا دارد، امکان گفت و گو وجود ندارد و برای تمام دنیا هم ثابت شده است که ترامپ فرد مطمئن برای گفت و گو و تعهدات بین المللی نیست و در واقع خوی استکباری آمریکا برای تمام دنیا به اثبات رسیده است.
رحمانی فضلی گفت: اگرچه ما با خوی استکباری آمریکا مشکل داریم ، ولی دشمنی ما با آن کشور ذاتی نیست و همان گونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند با دولت آمریکا مشکل داریم و با مردم آن کشور هیچ دشمنی نداریم.
وی افزود : تا زمانی که آمریکا دست از خوی استکباری خود بر ندارد و نخواهد استقلال جمهوری اسلامی ایران را به رسمیت بشناند ، امکان گفت و گو با آن را نداریم.
وزیر کشور با اشاره به اجماع همگانی نسبت به برجام در داخل کشور ، گفت : به هر حال با برجام راهگشایی خوبی از لحاظ اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور ایجاد شد و شاهد رشد سرمایه گذاری و اقتصادی در کشور بودیم.
وی ادامه داد : با خروج آمریکا از برجام در پی بدعهدی رییس جمهوری فعلی آن کشور ، اگرچه در ابتدا مشکلات اقتصادی بویژه برای عموم مردم ایجاد شد ، ولی بعد از زمان اندکی توانستیم با حمایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و همکاری مردم و سایر نیروهای داخل نظام بر این مشکلات فائق آییم و خط بطلان بر پیش بینی های بدبینانه در مورد آینده کشورمان بکشیم.
رحمانی فضلی گفت: تجربه به ما ثابت کرده است که برای افزایش قدرت چانی زنی در دنیا باید در حوزه اقتصادی نیز همانند حوزه نظامی به توانمندی و به توان بازدارندگی برسیم و در این صورت می توانیم اهداف خود را در دنیا دنبال کنیم.
وزیر کشور در پایان سخنان خود با تشکر از همه تلاشگران عرصه مقابله با کرونا در استان مازندران که بخوبی با هدایت استاندار موفق به مدیریت این بیماری شدند، گفت: صیانت از امنیت، معیشت و آزادی های قانونی مهم ترین محورهای خدمت همه مدیران در وزارت کشور باشد.
وی ظرفیت اساسی و اصلی مازندران را گردشگری برشمرد و افزود: مازندران دارای ظرفیت های یک کشور است و باید  برای گردشگری و ثرودکتر رحمانی فضلی از نحوه تعامل استاندار مازندران در راستای توسعه استان با دستگاه ها و دیگر قوا قدردانی کرد و اظهار داشت: کاهش چشمگیر آتش سوزی ها در مازندران موجب خرسندی اینجانب است.
رحمانی فضلی از نحوه تعامل استاندار مازندران در راستای توسعه استان با دستگاه ها و دیگر قوا قدردانی کرد و اظهار داشت: کاهش چشمگیر آتش سوزی ها در مازندران موجب خرسندی اینجانب است.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت کشور استانداری مازندران ایالات متحده آمریکا عبدالرضا رحمانی فضلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت کشور استانداری مازندران ایالات متحده آمریکا عبدالرضا رحمانی فضلی ویروس کرونا وزارت کشور استانداری مازندران ایالات متحده آمریکا عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد

به گزارش قدس آنلاین، نیکلاس مادورو رئیس‌جمهوری ونزوئلا در مراسمی در کاراکاس به مناسبت روز جهانی کارگر گفت: ما در این دوره چهار ماهه (بازه زمانی بین ژانویه تا آوریل ۲۰۲۴/ اوایل دی تا اوایل اردیبهشت)، بیش از دو میلیارد دلار ضرر داشتیم.

مادورو با رد «باج‌خواهی دائمی امپراتوری آمریکای شمالی»، مخالفان دولت از جناح «راست افراطی» از جمله ماریا کورینا ماچادو رهبر اپوزیسیون را متهم کرد که اعمال «تحریم‌های جدید» علیه شرکت نفت دولتی این کشور (Pdvsa) را از دولت آمریکا خواستار شده‌اند.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا با این حال اطمینان داد که «هیچکس و هیچ چیز» نمی‌تواند رشد اقتصاد و صنعت نفت این کشور را متوقف کند؛ رشدی که هر چند «با سرعت کمتر» از حد انتظار، در چهار ماهه نخست سال ۲۰۲۴ «حفظ شد».

در این راستا، مادورو پیش‌بینی کرد این کشور با اتکا به «تلاش‌های خود»، سال ۲۰۲۴ را با تولید نفت یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه در روز خواهد بست که در مقایسه با ۸۷۴ هزار بشکه در روز، در مارس گذشته (اسفند- فروردین)، افزایش ۳۷.۲ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا همچنین افزود که در این کشور «الگوی اقتصادی متنوع و جدیدی متولد شده است که رشد آن را تضمین می‌کند» و «به تحریم‌ها و مجوزهای ایالات متحده وابسته نیست»، که «در نظر دارد یک مدل استعمارگری را تحمیل کند».

دولت آمریکا به تازگی (۱۷ آوریل/ ۲۹ فروردین) اعلام کرد که بخشی از تحریم‌های لغو شده بر نفت و گاز ونزوئلا را دوباره فعال می‌کند. این تصمیم واشنگتن پس از متهم کردن رئیس جمهوری ونزوئلا به عمل نکردن به تعهدهای انتخاباتی خود با رد صلاحیت ماریا کورینا ماچادو نماینده مخالفان اتخاذ شد.

به این ترتیب، مجوز عمومی ۴۴ (Licencia General ۴۴) که توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا صادر شده بود و به مدت شش ماه به کاراکاس اجازه داده بود تا نفت و گاز خود را در بازارهای بین‌المللی به فروش برساند، از روز پنج‌شنبه (۱۸ آوریل/ ۳۰ فروردین) منقضی شد. شرکت‌هایی که تحت تاثیر این لغو معافیت از تحریم‌ها قرار می‌گیرند، تا ۳۱ مه (۱۱ خرداد) فرصت خواهند داشت تا عملیات‌های خود را به پایان برسانند.

همچنین شرکت‌هایی که می‌خواهند همچنان با شرکت نفت دولتی ونزوئلا (PDVSA) معامله انجام دهند، نیاز به مجوز انفرادی از خزانه‌داری ایالات متحده دارند تا به صورت موردی ارزیابی شود.

رئیس‌جمهوری ونزوئلا در انتقاد از تصمیم واشنگتن مبنی بر تمدید مجدد تحریم‌ها علیه کاراکاس، دولت آمریکا را متهم کرد که به تعهدهای مربوط به لغو «همه تحریم‌های جنایتکارانه» اعمال شده علیه این کشور حوزه کارائیب عمل نکرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سازمان همکاری‌ اسلامی از همه کشورها خواست کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند
  • سازمان همکاری‌ اسلامی خواستار به رسمیت شناختن کشور فلسطین شد
  • سازمان همکاری‌ اسلامی به رسمیت شناختن کشور فلسطین را خواستار شد
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • امضای تفاهم نامه توسعه رسته کفش دانسفهان
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ضرر ۲ میلیارد دلاری ونزوئلا به دلیل تحریم‌ها
  • دبیرکل سازمان ملل: متعهد به صلح بر اساس پایان اشغال هستیم