Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:25:06 GMT

دپوی 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یک باغ ویلا

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۲۴۰۱

دپوی 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یک باغ ویلا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: در پی گشت‌ تعزیرات حکومتی و همکاری سایر نهادها موفق به کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یک باغ ویلای شهرستان ساوجبلاغ شدیم که پرونده مربوطه تشکیل و روند رسیدگی در حال انجام است.

علی اکبر مختاری، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص خودروهای احتکاری کشف شده، گفت: پس از تصویب برخی مقررات و ضوابط مربوط به شرایط نگهداری خودروهای صفر کیلومتر و ابلاغ آن به ذینفعان، رصد پایش اطلاعات قوی و به همت سایر مراجع نظارتی و امنیتی در دستورار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز افزود: تاکنون تعداد 505 دستگاه انواع خودروی صفر کیلومتر کشف و توقیف شده است؛ پرونده‌های متشکله پس از وصول به اداره کل تعزیرات در شعب مربوطه مطرح رسیدگی و در حال بررسی می‌باشد.

مختاری در ادامه از کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ساوجبلاغ خبر داد و یادآور شد: این مقدار سوخت قاچاق در یک باغ ویلاهای کشف شد.

وی اضافه کرد: این میزان سوخت به صورت غیر مجاز دپو شده بود؛ پرونده این کشفیات در حال بررسی است.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: قاچاق استان البرز گازوئیل باغ ویلا قاچاق استان البرز گازوئیل باغ تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه

دادستان شهرستان کرخه گفت: ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان امین ملکشاهی اظهار کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک گروه سازمان‌یافته قاچاق سوخت، دستورات قضائی جهت بررسی موضوع و دستگیری متهمان صادر شد.

وی افزود: بر همین اساس مأموران پس از سوخت‌گیری خودروی مورد نظر، آن را توقیف و دو نفر سرنشین آن را بازداشت کردند که هر دو با قرار متناسب روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کرخه ادامه داد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت، از سال گذشته تاکنون چهار محموله گازوئیل قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

کد خبر 748360

دیگر خبرها

  • جریمه ۵ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در یاسوج
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • یک مدرسه غیر انتفاعی به دلیل اضافه دریافتی ۲۰ میلیارد جریمه شد
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه
  • کشف انبار دپوی ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر ماهشهر
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان