Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام دبیر حزب رفاه ملت، شاخه ایلام گفت: فعالان سیاسی و دبیران احزاب باید به دور از جانبداری های سیاسی از تصمیم استاندار در تغییر و تحولات مدیریتی استان و حذف مدیران ناکارآمد حمایت کنند و در عمر باقیمانده دولت نسبت به افزایش اعتماد مردم اقدام کنند.

سعید انوری پور در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: عزم جدی استاندار ایلام در برکناری مدیران ناکارآمد و غیرپاسخگو نوید بخش توجه  واقعی به حقوق دولت و ملت در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بی توجهی به حقوق افراد پایین جامعه و اذیت شدن آنان در پیچ و خم های اداری برای هر وجدان بیداری آزار دهنده و در تناقض با فرمایشات امام خمینی (ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری است، گفت : متاسفانه برخی از مدیران انگار به مردمداری آلرژی دارند.
این فعال سیاسی تصریح کرد: فعالان سیاسی و دبیران احزاب باید به دور از جانبداری های سیاسی از این تصمیم استاندار حمایت کنند و در عمر باقیمانده دولت نسبت به افزایش اعتماد مردم اقدام کنند.
دبیر حزب رفاه ملت شاخه ایلام گفت: برخی از مدیران که  نمی توانند رضایت نسبی کارکنان مجموعه خود را جلب کنند چگونه می توانند نیروهای مجموعه را برای خدمت به مردم بسیج کنند؟ یا بهره وری را در این شرایط سخت اقتصادی افزایش دهند.؟
انوری پور تاکید کرد: برخی از مدیران در استان ایلام نشان داده اند که خادم بی منت نیستند و هنوز در دوران ارباب- رعیتی به سر می برند و در برخورد با ارباب رجوع سلیقه ای عمل می کنند که امیداریم به زودی بر اساس گفته استاندار شاهد انتصاب مدیران جدید در این مجموعه ها باشیم.

انوری پور گفت: متاسفانه نوع برخورد  برخی مدیران حتی مدیران میانی با مردم  بر خلاف منویات مقام معظم رهبری و ارمان های امام راحل است و شدت این رفتارهای نا مناسب به جایی رسیده که استاندار محترم به صراحت از این دست مدیران ابراز نارضایتی می کند و در جلسات متعدد تاکید بر  حذف چنین مدیرانی دارد.
وی تاکید کرد: برخی از مدیران که از مدیریت فقط جایگاه  و حقوق و مزایای آن را به رسمیت می شناسند در حالی که به گفته حصرت امام (ره) مدیر اسلامی علاوه بر تخصص و تعهد باید مردمدار باشد نه مردم ستیز، بنابراین همه جریانات سیاسی باید از تصمیم استاندار  محترم حمایت کنیم که استان سخت تشنه ی  مدیرانی از جنس مردم و اغراق نگفته باشم از جنش شخص استاندار می باشد که به عینه شاهد دفاع ایشان از مردم محروم استان بوده و بوده ایم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی برخی از مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • دویچه‌وله: تحریم‌ها ناکارآمد است اما غرب ناچار است تحریم کند!
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم