Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر ماهیت اشغالگری و توسعه طلبی این رژیم اعلام کرد که هرگز اصل برپایی یک کشور فلسطینی را تحت هر شرایطی به رسمیت نخواهد شناخت. ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رای الیوم، میکی زوهار رئیس ائتلاف دولتی و رئیس فراکسیون لیکود در پارلمان رژیم اسرائیل و از افراد نزدیک به نتانیاهو گفت که نتانیاهو متعهد شده است هرگز اصل برپایی یک کشور فلسطینی را تحت هر شرایطی به رسمیت نشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوهار در صفحه خود در فیسبوک نوشت: در جلسه فراکسیون لیکود که دوشنبه برگزار شد، من و دوستان به طور عمق طرح معامله قرن را بررسی کردیم و دوست دارم که به برخی ایده های مهم اشاره کنم.

وی افزود: نخست وزیر در جلسه بدون هرگونه ابهامی اعلام کرد که تحت هر شرایطی پارلمان یا دولت اصل برپایی یک کشور فلسطینی را به رسمیت نخواهد شناخت.

زوهار گفت: معامله قرن مورد قبول در پارلمان قرار نخواهد گرفت. می تواند مبنایی برای مذاکره باشد، ولی ما را ملزم نمی کند که اینجا کشوری فلسطینی برپا کنیم.

رژیم اسرائیل|نتانیاهو مقدمات اجرای طرح الحاق را کلید زد

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در 28 ژوئن گذشته طرح سازش خود موسوم به "معامله قرن" را اعلام کرد که به گفته تحلیلگران، هدف نهایی از آن، از بین بردن مسئله فلسطین و عدم بازگشت پناهندگان فلسطینی است.

در سوم ماه ژوئن جاری، شبکه تلویزیونی رسمی "کان" رژیم اسرائیل گفت که نتانیاهو از سران شهرک ها در کرانه باختری خواسته است تا براساس معامله قرن از طرح الحاق شهرک ها حمایت کنند.

در همین راستا، دیوید الحیانی رئیس شورای شهرک ها در کرانه باختری از آنچه آن را "تغییر موضع نتانیاهو در قبال معامله قرن خواند" استقبال کرد.

الحیانی گفت: از تغییر موضع نخست وزیر خوشحال شدم که گفت اسرائیل هرگز به هیچ وجه یک کشور فلسطینی را به رسمیت نخواهد شناخت.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اسرائیل بنیامین نتانیاهو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسرائیل بنیامین نتانیاهو اسرائیل بنیامین نتانیاهو یک کشور فلسطینی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، کشور فلسطین توسط اکثر کشورهای عضو سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است.

وزارت خارجه جامائیکا در بیانیه ای اعلام کرد: "دولت جامائیکا تصمیم گرفته است کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد".

وزیر امور خارجه این کشور، کامینا جانسون اسمیت اعلام کرد جامائیکا همچنان از راه حل دو کشوری برای "حل و فصل مناقشه" حمایت می کند. وی خاطرنشان کرد که جامائیکا از آتش بس در نوار غزه و آزادی گروگان های ربوده شده توسط جنبش فلسطینی حماس در ۷ اکتبر سال گذشته حمایت می کند.

مناقشه فلسطین و اسرائیل، مرتبط با منافع ارضی طرفین، برای چندین دهه منبع تنش و درگیری در منطقه بوده است. تصمیم سازمان ملل متحد با نقش فعال اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۴۷، ایجاد دو کشور - اسرائیل و فلسطین را در نظر گرفت، اما فقط اسرائیل ایجاد شد. اسرائیل ضمن اعلام موافقت با اصل دو دولتی، سرزمین های فلسطین را به طور کامل آزاد نکرد.

کد خبر 847035 برچسب‌ها خبر ویژه فلسطین جامائیکا

دیگر خبرها

  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • وضعیت نتانیاهو ۲۰۰ روز بعد از طوفان
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • شرط حماس برای خلع سلاح : تشکیل کشور فلسطین در مرزهای 67 و پایان اشغال
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت