Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌‌ها- در سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(ع)، محبان اهل بیت (ع) استان بوشهر در فضای مجازی احادیث و روایات این امام همام را به اشتراک گذاشته‌اند. ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق(ع) استان بوشهر همانند دیگر نقاط کشورمان غرق در ماتم و عزا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم ولایت‌مدار و محبان ائمه اطهار(ع) استان بوشهر که همواره در همه عرصه‌ها عشق و علاقه خود را به خاندان نبی مکرم اسلام(ص) نشان می‌دهند امروز در سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق(ع) به سوگ نشسته‌اند.

بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا برای شکستن زنجیره انتقال ویروس، تجمع برای برگزاری مراسم و دور همی‌ها منع شده که مراسم شهادت رئیس فقه جعفری حضرت صادق آل پیامبر (ص) از طریق فضاهای مجازی در نقاط مختلف استان بوشهر در حال برگزاری است.

محبان اهل بیت(ع) امروز برای نشان دادن ولایت‌مداری و علاقمندی خود به ائمه اطهار(ع) از طریق فضاهای مجازی ضمن پخش عزاداری و سوگواری سنتی بوشهری، گوشه‌هایی از زندگانی گهربار، احادیث و روایات این امام معصوم (ع) را  منتشر می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی‌استان بوشهر نیز در گفت‌وگو با تسنیم با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) ویژگی‌های این امام همام را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: حدود نیمی از عمر پربرکت حضرت امام جعفر صادق(ع) در منصب امامت گذشت و نهضت علمی و فرهنگی ایشان سبب تحکیم پایه‌های اسلام ناب محمدی (ص) شد.

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی با بیان اینکه سیره‌ حضرت صادق آل پیامبر (ص) می‌تواند الگوی ارزشمندی برای جامعه اسلامی باشد خاطرنشان کرد: همه جریان‌ها و حرکت‌های علمی مسلمانان در دوره امامت امام صادق(ع) رونق گرفت و در این دوران مجالس درس و مناظره‌های علمی دایر و از رونق خاصی برخوردار شد.

امام‌جمعه بوشهر: امام صادق(ع) احیاءگر اسلام ناب‌محمدی‌(ص) و زدودن تحریف‌ها در تاریخ اسلام است مدیر جامعه الزهرا(س): امام صادق(ع) پشتیبان نهضت‌های سیاسی علیه حکومت‌های ظالم بود مداحی "پویانفر" در شب شهادت امام صادق(ع)

وی، مقابله با جریان‌های انحرافی را از مهمترین ویژگی‌های امام صادق (ع) برشمرد و گفت: در همین راستا امام صادق(ع) شاگردان بسیاری را برای عرضه افکار خالص اسلام و طرد اندیشه‌های باطل و منحرف تربیت کرد.

انتهای پیام/190/ ز

R41363/P/S6,53/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جعفر صادق ع سالروز شهادت استان بوشهر امام صادق ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، برنامه های دسته روی ویژه فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به شرح زیر است"

ایلام: میدان ۲۲ بهمن الی مسجد امام جعفر صادق (ع) - ساعت ۱۰

ایوان: مسجد جامع (تجمع) / ساعت ۱۱ آبدانان؛ مسجد جامع الی حوزه علمیه جواد الائمه (ع) - ساعت ۱۷‌

دهلران: میدان بسیج الی مسجد جامع - ساعت۹‌

مهران: میدان امام خمینی (ره) الی میدان نماز -ساعت ۱۷‌

دره شهر: پارک شهرداری الی مسجد جامع -ساعت ۱۷

بدره: مسجد جامع الی گلزار شهید حسنی و شهیدِ گمنام - ساعت ۹‌

چرداول: درمانگاه بقیه الله الی مصلی شهر سرابله - ساعت ۹‌

زمان: شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۵

کد خبر 6093824

دیگر خبرها

  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • از بقیع صدای گریه می‌آید
  • ۲۵ شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • اماکن تاریخی فارس در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • برنامه های دسته روی ویژه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در ایلام