Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-28@20:30:39 GMT

ادعای جدید سرمربی ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۳۶۲۱

به گزارش مهر، بزرگترین دغدغه این روزهای باشگاه ذوب آهن بازگرداندن میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی است. در حالی که این باشگاه حتی برای بازگشت این مربی بلیت پرواز را از مونته نگرو، آلمان و قطر به تهران تهیه کرده بود، وی به دلیل محدودیت های پروازی در کشور آلمان از بازگشت خودداری کرد.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن در گفت و گو با مهر، به صراحت اعلام کرده که رادولوویچ به دنبال بهانه ای برای نیامدن است و باشگاه حاضر است حتی مسیر بازگشت او را تغییر بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوبی ها در این ماجرا که ممکن است به فیفا هم کشیده شود به تعهدنامه کتبی که از رادولوویچ گرفته اند خوش بین هستند. جمشیدی در مصاحبه خود گفته بود که این مربی قبل از ترک ایران تعهدنامه ای را امضا کرده که به محض اعلام زمان شروع لیگ، باید به ایران بازگردد.

اما نکته جدید ادعایی است که رادولوویچ آن را مطرح کرده است. این مربی اخیرا مدعی شده تعهدنامه را در ایران تحت فشار امضا کرده است. اشاره رادولوویچ به جلسه امضای تعهدنامه است که با حضور تعداد زیادی از مسئولان باشگاه ذوب آهن و حتی رسول کربکندی مدیر سازمان فوتبال ذوبی ها برگزار شد.

مساله قابل توجه دیگر  قرارداد رادولوویچ با باشگاه ذوب آهن است، مبلغ کل  قرارداد وی ۳۵۰ هزار دلار است که این مربی در مرحله اول ۱۰۵ هزار دلار را یک جا دریافت کرده است. او حتی دو ماه از حقوق ماهیانه خود (هر ماه ۱۶ هزار دلار) را دریافت کرده و به این ترتیب با یک دریافتی بالا از  قرارداد با ذوب آهن ایران را ترک کرده است. حالا این ذوب آهن است که باید برای بازگرداندن این مربی یا پول از دست رفته تلاش کند.

یکی دیگر از مواردی که گفته می شود ذوبی ها در  قرارداد با رادولوویچ رعایت نکرده اند، عدم درج بند حوادث غیرمترقبه (فورس ماژور) است. این  قرارداد پیش از بحران کرونا به امضا رسید و اگر این بند در آن گنجانده شده بود شرایط برای ذوبی ها و بازگرداندن این مربی راحت تر می شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن ذوبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • توافق میلان با خولن لوپتگی برای قراردادی ۳ ساله / ادعای گاتزتا
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان
  • پشت پرده مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان
  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!