Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدصادق پیمایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نماز جمعه هفته جاری قرار بود در تمامی شهرستان‌های استان اقامه شود اما بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی ایلام مبنی بر قرمز بودن وضعیت این دو شهرستان، برگزاری نماز جمعه در این مناطق اغو شد.

وی ادامه داد: آیین عبادی، سیاسی و وحدت بخش نماز جمعه این هفته در دیگر شهرستان ها و مناطق مختلف استان با رعایت پروتکل های بهداشتی اقامه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از  عموم مردم دعوت کرد با رعایت نکات بهداشتی در این آیین معنوی شرکت کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام امروز اعلام کرد: وضعیت ۲ شهرستان این استان از نظر افزایش موارد مثبت ابتلا به کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفته است.

دکتر جمیل صادقی فر اظهار داشت: وضعیت شهرستان های بدره و آبدانان به دلیل افزایش شمار افراد بستری و مبتلا به کرونا به حالت قرمز درآمده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان ایلام ستاد اقامه نماز کشور پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان ایلام ستاد اقامه نماز کشور ویروس کرونا استان ایلام ستاد اقامه نماز کشور نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر - بدره
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی