Web Analytics Made Easy - Statcounter

سئول به پیونگ یانگ هشدار داد اگر اقدام نظامی واقعی علیه کره جنوبی انجام دهد، «تاوان پس خواهد داد.» ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ستاد مشترک نیروهای مسلح کره جنوبی امروز (چهارشنبه)  طی بیانیه‌ای اعلام کرد سئول پست نگبهانی را در منطقه مرزی احیا خواهد کرد و تمرینان نظامی همیشگی را در این منطقه از سرخواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه ارتش کره جنوبی ساعاتی پس از آن صادر شد که کره شمالی اعلام کرد نیروهای نظامی خود را در پارک صنعتی بین دو کره مستقر خواهد کرد.

تنش‌ها اخیرا در روابط دو کره افزایش قابل توجهی یافته است. دفتر مشترک ارتباطی شمال و جنوب در شهر که سون دقیقا در مرکز شبه جزیره و پایتخت قدیمی شبه جزیره کره صبح امروز سه شنبه توسط کره شمالی منفجر شد. این اقدام در پی ارسال بالن های اهانت آمیز توسط چند فراری افراطی کره شمالی انجام گرفت.

دفتر مشترک ارتباطی در 27 آوریل 2018 در پی توافق سران دو کره تاسیس شد. در این دفتر از سال 2018 بین 15 تا 20 نفر نماینده از طرف شمال و جنوب به طور مداوم حضور داشتند که نمایندگان کره جنوبی در طبقه دوم و نمایندگان کره شمالی در طبقه چهارم مستقر بودند.

مخالفت کره شمالی با پیشنهاد کره جنوبی برای اعزام فرستادگان ویژهجزئیاتی از دفتر مشترک ارتباطی 2 کره که کره شمالی آن را منهدم کردارتش کره شمالی: آماده اقدام نظامی علیه کره جنوبی هستیمکره شمالی دفتر ارتباطات دو کره را منهدم کرد+عکستهدید کره شمالی به استقرار ارتش در منطقه مرزی عاری از سلاح

انتهای پیام/

 

R1016169/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "کره شمالی" کره جنوبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار کره شمالی کره جنوبی اخبار کره شمالی کره جنوبی کره شمالی کره جنوبی دو کره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امروز و هم‌زمان با سالروز شهادت امام صادق (ع)، سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی و جمعی از سرداران و امیران سپاه و ارتش با خانواده سرلشکر شهید محمدرضا زاهدی دیدار داشتند که تصاویر آن را در ادامه مشاهده می‌کنید:

کد خبر 750517

دیگر خبرها

  • فرانسه هم اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح را محکوم کرد
  • تمرین دفع حملات خارجی در رزمایش مشترک آمریکا و فیلیپین
  • ببینید | حضور رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در منزل شهید زاهدی برای ابلاغ سلام رهبر انقلاب
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی +فیلم
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی
  • ابلاغ سلام رهبر انقلاب به خانواده شهید زاهدی + فیلم
  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی