Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نتایج این آمارگیری، گوشت گاو و گوساله با ١٧,٢ هزار تن، ٥٥.٧ درصد از کل وزن گوشت قرمز تولید شده را به خود اختصاص داده است.

گزیده نتایج ماه اردیبهشت آمارگیری کشتار دام کشتارگاه‌های رسمی کشور از سوی مرکز آمار ایران منتشر شد. بر اساس نتایج این طرح، وزن گوشت قرمز تولید شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در ماه اردیبهشت ١٣٩٩ جمعاً ٣٠.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 هزار تن گزارش شده، که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.


بر اساس نتایج این آمارگیری، گوشت گاو و گوساله با ١٧,٢ هزار تن، ٥٥.٧ درصد از کل وزن گوشت قرمز تولید شده را به خود اختصاص داده است. گوشت گوسفند و بره با ١١ هزار تن، بز و بزغاله با ٢.١ هزار تن و سایر انواع دام با ٥٥٢.٢ تن، به‌ترتیب ٣٥.٧ درصد، ٦.٨ درصد و ١.٨ درصد از کل وزن گوشت قرمز تولید شده را به خود اختصاص داده‌اند.
مقدار تولید گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور در اردیبهشت ١٣٩٩ نسبت به فروردین 1399 در حدود 41 درصد افزایش داشته است. همچنین مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در اردیبهشت ١٣٩٩ با ماه مشابه ١٣٩٨، نشان‌دهنده افزایش ٢٣ درصدی مقدار تولید گوشت قرمز است. تغییرات مقدار تولید گوشت نسبت به ماه مشابه سال قبل برای گوسفند و بره ١٧ درصد افزایش، برای بز و بزغاله ١٧ درصد افزایش، برای گاو و گوساله ٢٩ درصد افزایش، برای گاومیش و بچه‌گاومیش ٢٢ درصد افزایش و برای شتر و بچه‌شتر ١٥ درصد کاهش داشته است.

ایلنا/

برچسب ها: گوشت قرمز ، قیمت گوشت ، گوشت لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Ifb

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: گوشت قرمز قیمت گوشت گوشت کشتارگاه های رسمی کشور اردیبهشت ١٣٩٩ گاو و گوساله درصد افزایش تولید گوشت هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع

266 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903091

دیگر خبرها

  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نوسان قیمتی گوشت قرمز از ۴۵۰ تا ۸۸۰ هزار تومان
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | تولید سوسیس و کالباس از گوشت ماهی بدون بو و با طعم مطبوع
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد