Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان ضمن تبریک به بایرنی‌ها بابت قهرمانی در بوندس‌لیگا، از هانسی فلیک هم تمجید ویژه‌ای کرد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ هانس دیتر فلیک که در ماه نوامبر 2019 جانشین نیکو کواچ در بایرن مونیخ شد و در ادامه با عملکرد خوبش با این تیم قراردادش با این باشگاه تا سال 2023 تمدید شد، شب گذشته (سه‌شنبه) موفق شد دو هفته مانده به پایان فصل جاری بوندس‌لیگا، باواریایی‌ها را به هشتمین قهرمانی متوالی در این رقابت‌ها و سی‌امین قهرمانی در سطح اول فوتبال باشگاهی آلمان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هانسی فلیک که تابستان گذشته به عنوان دستیار جدید نیکو کواچ، سرمربی کروات باواریایی‌ها معرفی  شد، پس از شکست تحقیرآمیز 5 بر یک بایرن در خانه اینتراخت فرانکفورت در هفته دهم بوندس‌لیگای آلمان، جانشین کواچ شد و این تیم را به روزهای خوبش بازگرداند.

فلیک 55 ساله که بین سال‌های 1985 تا 1990 برای بایرن در پست هافبک بازی می‌کرد و سابقه سرمربیگری هوفنهایم بین سال‌های 2000 تا 2005 را در کارنامه‌ حرفه‌ای‌اش داشت، بین سال‌های 2006 تا 2014 هم به عنوان دستیار یواخیم لو در تیم ملی فوتبال آلمان فعالیت داشت.

یواخیم لو در تمجید از سرمربی 55 ساله سرخپوشان مونیخی گفت: دوست دارم به بایرن مونیخ و به خصوص هانسی فلیک، کلیه بازیکنان و کادرفنی این تیم تبریک بگویم. در طول فصل رقابت برای قهرمانی نزدیکتر از چیزی بود که ما عادت به دیدنش داشتیم. در نهایت تماشای اینکه بایرن یکبار دیگر فاتح بوندس‌لیگا شد، تأثیرگذار بود.   

فلیک: به اولین هدف بزرگ‌مان دست یافتیم/ رؤیای قهرمانی در اروپا را هم داریم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان تصریح کرد: برای هانسی فلیک خیلی خوشحالم. او تأثیر خود را روی بایرن گذاشت و نشان داد سرمایه‌ای عظیم برای بایرن هم به عنوان یک انسان و هم به عنوان یک سرمربی است. بازیکنان ملی‌پوش ما که در بایرن عضویت دارند، می‌توانند از حضور او روی نیمکت این تیم بهره ببرند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بوندس‌لیگا یواخیم لوو بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بوندس لیگا یواخیم لوو بایرن مونیخ بوندس لیگا یواخیم لوو بایرن مونیخ بایرن مونیخ هانسی فلیک بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا

لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از دید ستاره جوان بایرن مونیخ است.

طرفداری | جمال موسیالا ستاره جوان بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای جالب از بهترین بازیکنان تاریخ و همچنین بازیکن مورد علاقه‌اش صحبت کرده است.

تلویزیون باشگاه بایرن مونیخ در مصاحبه‌ای از جمال موسیالا می‌خواهد که بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و همچنین بهترین بازیکن تاریخ را معرفی کند. از دید ستاره 21 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان، پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال عبارتند از:

لیونل مسی کریستیانو رونالدو پله دیگو مارادونا گرد مولر

در ادامه از موسیالا پرسیده می‌شود که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام بازیکن بهترین تاریخ است که وینگر جوان بایرن مونیخ پاسخ می‌دهد:

برای من، [بهترین تاریخ] باید مسی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • پیروزی خانگی بایرن مونیخ و شکست سنگین دورتموند
  • ساعت پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت‌ + پخش آنلاین
  • داغ شدن شایعات فلوریان ویرتس و بایرن مونیخ پس از صحبت‌های هونس
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • اولی هونس: ژابی آلونسو با رد پیشنهاد ما شخصیتش را نشان داد؛ مربی باید مانند یک معلم باشد
  • ادای احترام بایرن به قیصر: مجسمه برنزی بکن‌باوئر
  • استقبال موسیالا از پیوستن امباپه به بایرن مونیخ
  • موسیالا: اگر به من بود می‌گفتم ام‌باپه به بایرن بیاید
  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا