Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@21:55:32 GMT

تاکید کویت بر ضرورت حل سیاسی بحران سوریه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۴۸۶۷

تاکید کویت بر ضرورت حل سیاسی بحران سوریه

کویت بر ضرورت دستیابی به راه حل سیاسی برای بحران سوریه تاکید کرد. ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، جاسم البدیوی سفیر کویت در بلژیک و رئیس هیئتهای نمایندگی آن در اتحادیه اروپا و ناتو در نشستی که اتحادیه اروپا به صورت ویدئوکنفرانس برگزار کرد، اظهار داشت سه کنفرانس کمک کنندگان درباره سوریه در کویت هسته های پشتیبان کنفرانسهایی را که در حال حاضر درباره سوریه برپاست، تشکیل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت بهره مند شدن ملت سوریه از امنیت و ثبات و پایان رنج و مصایب آنها تاکید کرد.

واکنش روسیه به تحریم‌های جدید آمریکا علیه سوریه موسوم به «قانون قیصر»

سفیر کویت در بلژیک اظهار داشت کویت امیدوار است که تلاشهای بین المللی در حمایت از ملت سوریه در سایه شیوع کرونا ادامه یابد و این تلاشها منجر به آغاز روند سیاسی و تسهیل کمکهای انسان دوستانه برای ملت سوریه به ویژه در سایه ورود بحران این کشور به دهمین سال پیاپی خود شود.

انتهای پیام/

R36355/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سوریه اخبار "کویت"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه اخبار کویت سوریه اخبار کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش اصغرزاده در عصر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران فومن در پی افزایش بارندگی‌ها اظهار کرد: با توجه به شدت بارش‌ها و احتمال بارش‌های سنگین و نقطه‌ای در مدت کوتاه و خسارات ناشی از آن تمام دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران آماده باش هستند.

وی با اشاره به وضعیت آب و هوا از آماده باش تمام دستگاه‌های امدادی خبر داد و افزود: مردم و مسافران طی این مدت از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها به جد خودداری کنند.

معاون فرماندار شهرستان با تاکید بر لزوم مسدود کردن راه‌های منتهی به پل‌های آبنمایی که به زیر آب رفتند، گفت: متولیان گزارش سریع هرگونه واقعه احتمالی به منظور بهبود پاسخگویی، از ادارات عضو انسداد خاص تا با تشریف مساحی نسبت به تکمیل وظایف همدیگر اقدام کنند.

اصغرزاده با تاکید بر لزوم هوشیاری بخشداران و دهیاران، خواستار همکاری تمام اعضای ستاد با مجموعه فرمانداری در مدیریت هرچه بهتر امور در شهرستان شد و ادامه داد: امیدواریم با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و نیز آمادگی و پای کار بودن همه دستگاه‌ها از وارد شدن خسارت‌های احتمالی جلوگیری به عمل آید.

کد خبر 6100961

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن
  • راهپیمایی کارکنان نهادهای اروپایی در حمایت از فلسطین
  • ضرورت توجه به هنر حکمی در دانشگاه‌ها
  • ضرورت توجه به هنرِ حکمی در دانشگاه‌ها
  • ضرورت تجلیل از پیشگامان موج جدید ضد صهیونیستی
  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • ویدئو نوشت| کویت؛ جامانده از «جاده توسعه»
  • احتمال توقف مذاکرات میان حماس و تل‌آویو در سایه تهدید علیه رفح
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • حماس: سرنوشت صهیونیست‌ها در رفح هم چیزی جز شکست نیست