Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که عده‌ای صرفاً جهت کسب منافع گروهی و بعضاً شخصی به‌دنبال برگزاری مسابقات فوتبال هستند. تاریخ انتشار: 16:43 - 28 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۸۵۷

خبرگزاری میزان - باشگاه‌های تراکتور و ماشین‌سازی تبریز بیانیه مشترکی صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این بیانیه به شرح زیر است:

این‌ روز‌ها که برخلاف پیش‌بینی‌های قبلی درباره کاهش شیوع ویروس کرونا با گرم‌تر شدن هوا، شاهد افزایش چشمگیر مبتلایان و فوت هموطنان عزیزمان در سراسر کشور پهناورمان هستیم و بار دیگر اضطراب عمومی در جامعه حاکم شده است جانِ هم‌وطن بدیهی‌ترین خط قرمز است. جانِ هم‌وطن را نباید به ثمن‌بخس به حراج گذاشت.

در حالی‌ که به عنوان یک ایرانی دلسوز از روز اول گفته‌ایم بیایید کنار هم برای ایران عزیزمان تصمیم گروهی و عقلانی بگیریم، در این میان عده‌ای همچنان محکم‌تر از قبل بر طبل عِناد خود کوبیده و صرفاً جهت کسب منافع گروهی و بعضاً شخصی به‌ دنبال برگزاری مسابقات فوتبال هستند. این در حالی است که رقابت‌های سایر رشته‌های ورزشی تیمی از جمله والیبال و بسکتبال به‌صورت کامل لغو شده است. حال سوال اینجاست که میزان برخورد و دایره افراد درگیر در فرآیند برگزاری یک بازی فوتبال بیشتر است یا والیبال؟

از سویی دیگر چگونه می‌شود که شرایط برگزاری مسابقات والیبال و بسکتبال که زیر‌ساخت‌های مورد نیاز و موجود آن در کشور به مراتب شرایط مساعد‌تری نسبت به فوتبال دارد، برای برگزاری بازی در شرایط کرونایی فعلی، فراهم نیست، اما برای فوتبالی که در لیگ به اصطلاح حرفه‌ای آن برخی از باشگاه‌ها در وضعیت عادی برای تأمین نیاز‌های اولیه مانند زمین بازی و تمرین، هزینه سفر، اقامت، پرداخت حقوق اعضای تیم و ...، با مشکل مواجه هستند، مسئولان محترم امر، مدعی اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و فراهم بودن شرایط برای برگزاری مسابقات فوتبال هستند؟

بدیهی است که بعد از شفاف‌سازی و ارائه پاسخ روشن به موارد فوق، این موضوع را نیز مدنظر قرار دهند که تحمیل هزینه به جامعه بزرگ فوتبال از سوی متولیان امر صرفا به‌ خاطر کسب منافع مقطعی، با هیچ قانون و منطق اخلاقی سازگار نیست. ما همچنان با اصل دلسوزی برای کشور عزیرمان و شرایط قرمز حاکم بر ابتلا به بیماری کرونا و توجه ویژه به جانِ عزیرتر از جانِ هم‌وطن می‌گوییم در یک بستر توأم با احترام و همفکری علاج واقعه را پیش از وقوع کنیم و برای چند میلیارد تومان عایدی، جانِ مردم را با پیام مستقیم «عادی‌سازی وضعیت» با برگزاری مسابقات فوتبال به خطر نیندازیم.

باور بفرمایید هر تصمیم غلط ما در عرصه تصمیم‌سازی عاقبت ناخوشی را در برخواهد داشت. اعلام پایان لیگ فعلی و آغاز لیگ آتی با حضور ۱۸ تیم در یک فضای تعاملی با حضور مدیران تیم‌های لیگ‌برتر و لیگ یک حرکت در مسیر تعامل، همفکری، ایران‌دوستی و هم‌نوع‌دوستی است. ایرانی همیشه برای ایرانش تصمیم دلسوزانه می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: زنوزی: همه به جز فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش با برگزاری بازی‌ها مخالف هستند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراکتور تراکتور ماشین سازی تبریز برگزاری مسابقات فوتبال هستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی در واکنش به بند مربوط به ادعای کویت درباره میدان آرش گفت: طرح ادعای یک‌جانبه در این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند.

کنعانی با اشاره به مذاکرات و رایزنی‌های قبلی فیمابین ایران و کویت تصریح کرد: به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب نموده و به جای آن به مذاکرات فنی و حقوقی برگردد که بهترین و مناسب‌ترین مسیر برای رسیدگی به موضوع است.

کنعانی بار دیگر تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس حقوق تاریخی و سوابق مذاکرات مشترک، آمادگی دارد در خصوص چارچوبی که متضمن احترام به منافع مشترک باشد، گفتگوها را ادامه دهد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اصل حسن نیت در تعاملات منطقه‌ای، بر ضرورت اجتناب از مداخله دولتهای ثالث در خصوص این موضوع تصریح نمود.

وی گفت: بدون تردید دولتهای ذیربط می‌توانند در پرتو همکاریهای دوستانه و در راستای منافع مشترک، به دور از جنجال‌های رسانه‌ای به توافق لازم نایل شوند.

کد خبر 847070 منبع: ایرنا برچسب‌ها ناصر کنعانی اردن وزارت امور خارجه کویت خبر ویژه

دیگر خبرها

  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • واکنش ایران به بیانیه کویت و اردن درباره میدان آرش
  • کنعانی مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را مردود دانست
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • ایران مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن را درباره میدان آرش مردود خواند
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸