Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@13:50:09 GMT

ساماندهی توزیع گاز مایع در استان کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۲۵۱۴۴

ساماندهی توزیع گاز مایع در استان کرمانشاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین از سال گذشته در کشور، گفت : بعد از اجرای این طرح تمایل مردم به سمت گاز مایع (LPG) افزایش یافت و توزیع آن را در استان با مشکلاتی روبرو کرد و از این رو ساماندهی توزیع آن در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یکی از مشکلات به وجود آمده در این راستا را تامین گاز مایع از طریق کانال‌های عرضه خارج از شبکه و غیرقانونی توسط خانوارهای نیازمند دانست و گفت : از این رو شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی به فکر ساماندهی توزیع گاز مایع در کشور افتاد.

۵۶ هزار خانوار مصرف کننده گاز مایع در استان کرمانشاه

او با اشاره به اینکه امسال توزیع نفت سفید در استان کرمانشاه را ساماندهی کردیم، افزود: براساس راستی آزمایی که در سال جاری انجام دادیم نزدیک به ۵۶ هزار خانوار مشترک نفت سفید را ساماندهی کردیم که به طور قطع این تعداد خانوار نیازمند گاز مایع هستند.

او ادامه داد: در کنار این تعداد خانوار، یکسری اصناف مانند ایزوبام‌کارها، مجتمع های بین راهی، خانه باغ ها، رانندگان بین راهی و سایر اصناف نیاز به گاز مایع دارند که بنا داریم با همکاری دستگاه های مرتبط از جمله استانداری، فرمانداری ها، میراث فرهنگی، حمل و نقل و پایانه ها، سازمان صمت، جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی توزیع گاز مایع به این اصناف را نیز ساماندهی کنیم.

 او گفت: اکنون ۵۶ هزار خانوار نفت سفید سوز در استان کرمانشاه به صورت الکترونیکی و در قالب کارت های بانکی سهمیه خود را دریافت می کنند و بنا داریم گاز مایع این خانوارها را نیز در قالب همین کارت بانکی توزیع کنیم.

او ادامه داد: این ۵۶ هزار نفر در سامانه صدف ثبت نام کرده اند و واحدهای صنفی نیازمند به گاز مایع هم باید در این سامانه ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام دستگاه متولی باید آنها را تایید کند و بعد از آن هم ما سهیمه ای بنا بر نوع فعالیت ماهانه آنها اختصاص می دهیم و کارت آنها شارژ خواهیم کرد.

 او گفت: ثبت نام خانوارها و اصناف در سامانه صدف به صورت کاملا رایگان و تنها یک بار صورت می گیرد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت ملی نفت شرکت گاز نفت خام گاز رسانی استان کرمانشاه گاز مایع ثبت نام ۵۶ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود

ایسنا/خوزستان رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان از برنامه‌ریزی برای تشکیل و راه‌اندازی پنج شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز خبر داد.

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی در نشست با رئیس و نایب رئیس اتاق اصناف اهواز که شامگاه جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: مشارکت مردمی، اساسی‌ترین رکن جهت تحقق سند تحول و تعالی قضایی، افزایش صلح و سازش در پرونده‌های قضایی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه است. مشارکت‌های مردمی در راستای ایفای نقش مردم در اجرای عدالت است و قطعا می‌تواند نقش مهم و اثرگذاری در امنیت و پایداری صلح و سازش در جامعه داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی احیای فرهنگ صلح و سازش در همه بخش‌ها را از اهداف قوه قضاییه دانست و افزود: به منظور تحقق شعار امسال و منویات مقام معظم رهبری و با توجه به اینکه اصناف از مهمترین عناصر اقتصادی کشور هستند و حجم بالای قشر مرتبط با اتاق اصناف وجود دارد، به زودی پنج شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز تشکیل و راه‌اندازی می‌شوند که فعالیت این شعبه‌ها سبب کاهش حجم پرونده‌ها در دادگاه خواهد شد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: شعبه تخصصی اتاق اصناف در رفع اختلاف و مسایل بین واحدهای صنفی، مشتریان و اتحادیه‌ها نیز ایفای نقش می‌کند و سعی بر حل مسائل بر اساس ایجاد صلح و سازش بین طرفین دعوا دارد.

وی بیان کرد: شعب تخصصی به مشکلات و مسائل اصناف رسیدگی خواهند کرد تا علاوه بر اینکه در بهبود روند اجرایی برنامه‌ها و حل اختلافات اثرگذار باشند موجب افزایش رضایت قشرهای مختلف مردمی نیز شوند.

امانت بهبهانی خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد راهکارهای کاربردی و تسریع در رسیدگی به پرونده‌های این اتاق، شورای سیاست‌گذاری مرتبط با شعب شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز نیز راه‌اندازی خواهد شد.

در این نشست مراد بدری رئیس اتاق اصناف اهواز ضمن معرفی ساختار این اتاق، برای راه‌اندازی شعب تخصصی شورای حل اختلاف اتاق و هیأت‌های صلح اتحادیه‌ها، ابراز علاقه‌مندی و اعلام آمادگی کرد.

وی با اشاره به وجود هیات‌های رسیدگی به شکایات در محل اتاق و اتحادیه‌ها، گفت: با توجه به جایگاهی که شوراهای حل اختلاف و هیأت‌های صلح دارند و زیر مجموعه دادگستری و قوه قضاییه هستند، اعتبار بالایی در ایجاد صلح و سازش و حل و فصل اختلافات دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دانشمندان تنها در چند ساعت الماس تولید کردند
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است