Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ، رئیس‌ جمهوری آمریکا با امضای فرمانی اجرایی استفاده از یکی از روش‌های بحث برانگیز برای بازداشت مظنونان از سوی پلیس را محدود کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از یورونیوز، در این فرمان اجرایی پیش بینی شده است که ماموران پلیس تنها هنگامی اجازه استفاده از روش موسوم به «خفه کردن» یا فشار بر گردن را خواهند داشت که جان مامور پلیس در خطر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری ایالات متحده که در روزهای اخیر بر رعایت «قانون و نظم» تاکید زیادی کرده با امضای این فرمان اجرایی به دنبال اصلاحات محدود در اداره‌های پلیس آمریکا است.

موج اعتراض‌ها به پلیس در آمریکا پس از کشته شدن جورج فلوید، مرد سیاهپوست ۴۶ ساله به دست پلیس در شهر مینیاپولیس در روز ۲۵ مه آغاز شد.

در فرمان اجرایی دونالد ترامپ تشویق اداره‌های پلیس سراسر آمریکا به رعایت «معیارهای حرفه‌ای در سطح بالا» پیش بینی شده است. با این حال این فرمان اجرایی احتمالا نمی‌تواند رضایت معترضان به پلیس را که خواستار ممنوعیت بدون قید و شرط استفاده از روش «خفه کردن» یا فشار بر گردن هستند، جلب کند.

دونالد ترامپ تاکید کرد که با تصمیم‌های «افراطی» برای انحلال اداره‌های پلیس شهرها یا قطع بودجه آنها مخالف است. شورای شهر مینیاپولیس در ایالت مینه سوتا تصمیم به انحلال اداره پلیس این شهر گرفته است.

منبع: الف

کلیدواژه: فرمان اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه کارشناسان اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران و دامپزشکی پردیس طی یک برنامه‌ریزی مدون و با هماهنگی صورت گرفته با اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه یک واحد غیر مجاز و زیرزمینی تولید مکمل‌ها و افزودنی‌های خوراک دام و طیور را در شهرستان پردیس شناسایی کردند.

قابل ذکر است در این عملیات که با اخذ حکم قضایی و با همکاری پلیس امنیت انجام گرفت بیش از ۳۰ تن انواع مکمل و افزودنی‌های غیر مجاز که در مکانی مجهول و با مواد اولیه فاقد هویت تولید می‌شد کشف و مکان مورد نظر پلمب شد.

دامداران و مرغداران گرامی جهت تامین نیازهای افزودنی و مکمل‌های دامی می بایست مواد مورد نیاز خود از واحدهای تحت نظارت سازمان دامپزشکی خریداری و جهت احراز اصالت محصول می‌توانند از قسمت رهگیری مجوز از سامانه صدور پروانه‌های دامپزشکی به آدرس((cert.ivo.ir)) استفاده کنند.

کد خبر 6093227

دیگر خبرها

  • ترامپ: حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا پول گرفته‌اند
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • تمجید دونالد ترامپ از دستگیری دانشجویان معترض 
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • چفیه فلسطینی بر گردن جرج واشنگتن! | تصاویر
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد
  • امضای قرارداد ساخت تجهیزات سکوهای فشار افزا به زودی
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • تیراندازی در کارولینای آمریکا؛ / سه پلیس جان باختند