Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، دولت سوئیس اعلام کرد که تولید این کشور به علت پاندمی کرونا بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار ضرر خواهد کرد.

در گزارش جدید دولت پیش‌بینی شده است که تولید ناخالص داخلی سوئیس در سال جاری به ۶۵۲ میلیارد فرانک (معادل ۶۷۸.۲۶ میلیارد دلار) برسد، این در حالی است که در پیش‌بینی قبلی که در ماه دسامبر انجام شد میزان تولید ناخالص داخلی برابر با ۷۱۲ میلیارد فرانک تخمین زده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد ایندرگند، اقتصاددان دولت سوئیس در گفتگو با رویترز گفت: سقوط درآمد سرانه به اندازه بحران اقتصادی اواسط دهه ۱۹۷۰ و شاید بدتر از آن خواهد بود.

او ادامه داد: جبران کردن این بحران سال‌ها طول خواهد کشید و اقتصاد تا ۲۰۲۲ به سطح قبل باز خواهد گشت.

دیروز هم یک اقتصاددان دیگر دولت پیش‌بینی کرده بود تولید ناخالص داخلی امسال ۶.۲ درصد آب برود و نرخ بیکاری به ۳.۸ درصد برسد.

کد خبر 4951899

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا سوئیس بیکاری ویروس کرونا وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران بورس وزارت جهاد کشاورزی قیمت دلار قیمت نفت تولید نفت نهاده های دامی بازار سرمایه سازمان امور مالیاتی سهام عدالت بازار سهام آزادسازی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آصفی: دیگر هیچ عرصه بین‌المللی نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حمیدرضا آصفی، سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در یک گفتگوی رادیویی درباره وضعیت اقتصادی رژیم صهیونیستی پس از عملیات طوفان الاقصی اظهار كرد: طوفان الاقصی اقتصاد اسرائیل را ویران كرد در كنار ویرانه‌های دیگری كه برای رژیم صهیونیستی به وجود آورد.

آصفی افزود: رژیم صهیونیستی به لحاظ سیاسی، امنیتی، نظامی و اجتماعی و افكار عمومی لطمات زیادی دیده و امروز هیچ عرصه‌ای نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد.

او با اذعان اینكه اهمیت اقتصاد اسرائیل كمتر از سایر ابعاد نیست گفت: این جنگ یك سری هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم داشت كه هزینه مستقیم آن بین ۴۰ تا ۶۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود و این در حالی است كه بودجه جنگ رژیم صهیونیستی خیلی كمتر از این‌ها یعنی حدود ۲۴ میلیارد دلار است.

آصفی اظهار كرد: آمریكا همیشه تلاش داشت بگوید رژیم صهیونیستی به عنوان تنها رژیم دموكرات در منطقه بالاترین امنیت و عالی‌ترین شرایط اقتصادی را دارد كه تا قبل از این اتفاقات، رشد اقتصادی رژیم صهیونیستی ۶,۵ درصد بود اما امروز به ۳ برابر كاهش پیدا كرده و به نزدیك ۲ درصد رسیده است.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه اضافه كرد: مهاجرت‌های معكوس و خالی شدن شهرك‌ها و معطل ماندن اقتصاد ممتاز رژیم صهیونیستی از نظر فناوری و دانش‌بنیان‌ها همگی باعث شده كه دید بین‌المللی نسبت به این رژیم عوض شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (اینفوگرافیک) با ارزش‌ترین شرکت‌ها در اقتصاد‌های بزرگ اتحادیه اروپا
  • آصفی: دیگر هیچ عرصه بین‌المللی نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد
  • ثبات ارزی به پیش‌بینی‌پذیر بودن اقتصاد کمک می‌کند
  • جذب ۵۴۰ میلیون دلار سرمایه ارزی در استان هرمزگان
  • گرمای موبایل و لپ‌تاپ باعث ناباروری می‌شود | با این کارها اسپرم مردان آسیب می‌بیند
  • رشد ۶۰ درصدی تولید نفت در دولت سیزدهم
  • کشورهای اروپایی با بیشترین تولید ناخالص داخلی
  • اقتصاد جهانی بی رمق می شود!
  • تدوین نقشه راه معدنی برای تحقق حکمرانی اقتصادی در مازندران
  • در سال گذشته ۳ میلیارد دلار واردات بنزین داشتیم / تا دو سال آینده در همه حوزه‌های بحران خواهیم داشت