Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی دورود با اعلام این خبر گفت: توسعه سیستم های مدرن آبیاری موجب کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی و افزایش راندمان تولید می شود.

محسن اکبری افزود: آب این اراضی از سد مروک تامین می شود و این در حالی است که ۳۰ هکتار از این زمینها پیش از این  به صورت دیم کشت شده است.
وی اظهار داشت: کاربرد این سیستم ها موجب استفاده کمتر از نیروی انسانی، قابلیت کاربرد سموم و عناصر غذایی و افزایش تولید محصول خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکبری تصریح کرد: شهرستان دورود با وجود بارندگی های مناسب و میانگین بارش سالانه حدود ۶۵۰ میلی متر دارای منابع آبی نسبتا مناسبی است اما با این حال از هر روشی که به کاهش مصرف آب در بخش کشاورزی کمک کند باید بهره جست.
وی ادامه داد: پروژه های بزرگ سیستم های نوین آبیاری در سطح شهرستان در حال اجراست که با تکمیل آن ها جهش بزرگی در تولیدات بخش کشاورزی صورت می گیرد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دورود اراضی کشاورزی لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دورود اراضی کشاورزی لرستان وزارت جهاد کشاورزی دورود اراضی کشاورزی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۲۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ پل خرپائی بقعه آقا سید ابراهیم روستای نوخاله بخش تولمات شهرستان صومعه سرا باحضور رضا اکبری معاون راهداری و حمل و نقل کشور افتتاح شد.

پل روستای نوخاله صومعه سرا به طول ۶۰ متر و عرض ۴ متر، با بیش از ۱۱۱ میلیارد ریال هزینه ساخته شد.

معاون راهداری و حمل و نقل کشور در حاشیه مراسم افتتاح این پل و در جمع مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستای نوخاله صومعه‌سرا گفت: با اجرای طرح نهضت آسفالت دریک سال گذشته، ۲۰ هزار کیلومتر جاده‌های کشورآسفالت شده و ۳ هزار کیلومتر جاده شهری و روستایی ساخته شده است.

رضا اکبری افزود: با تلاش جهادی همکاران راهداری و حمل و نقل و پلیس راه گیلان، در مدت ۲ سال میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای استان کاهش چشمگیری یافته است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری مغان
  • افتتاح پل روستای نوخاله شهرستان صومعه سرا
  • سند ۱۱۰ هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • خاموشی موتورپمپ‌های کشاورزی رفسنجان از ۹ اردیبهشت
  • لایروبی ۱۴۰ کیلومتر از کانال شبکه آبیاری و زهکشی مغان
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • آبیاری دغدغه مهم کشاورزان گندم کار در شهرستانهای شوش و کرخه است
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد