Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عصر امروز، چهارشنبه ۲۸ خردادماه، نشستی با حضور قاسم جان بابایی معاون وزیر بهداشت، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جمعی از مسئولان مربوطه در حوزه بهداشت و درمان در اهواز برگزار شد.

در این نشست که خبرنگار رسانه ملی و تصویربردار رسانه ملی به منظور پوشش خبری حضور داشتند، ابول نژادیان اقدام به اعلام آمار ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون در استان نمود و آخرین آمار طی بازه زمانی مذکور بیش از ۳۰ هزار نفر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این نشست مهم حواشی هم داشت و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز پس از دقایقی آمار ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را تکذیب کرد و دستور داد خبرنگاران و تصویربرداران به بیرون از سالن جلسات هدایت شوند تا ادامه جلسه پست در‌های بسته برگزار گردد.

نکته قابل توجه این است که برخی افراد در فضای مجازی، آمار غیر رسمی ابتلا به کرونا ویروس در خوزستان طی ۲۴ ساعت را یک هزار و ۲۰۰ نفر و تعداد قربانیان مبتلا به این ویروس را ۶ نفر اعلام کرده اند. اما این آمار ضد و نقیض و لبریز از شایعات و حواشی به نفع و ضرر چه کسانی است؟

بیشتر بخوانید

چه کسی از آخرین آمار مبتلایان به این ویروس خبر دارد؟ چرا آمار ابتلا به ویروس کرونا در خوزستان اعلام نمی‌شود؟ ویروس کرونا در خوزستان به ثبات رسید

طی روز‌های اخیر فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام نشدن آمار مبتلایان اینگونه توجیه کرد که با دستور وزارت بهداشت اعلام نمی‌شود و افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، با مطلع شدن از آمار ابتلا و مرگ و میر دچار اضطراب می‌شود، البته ثبات ابتلا به این ویروس را اعلام کرد و گفته بود که روند نزولی طی می‌کند و نگرانی وجود ندارد.

در بخشی دیگر از سخنان خود اعلام کرده بود که هدف از اعلام تعداد بیماران کرونایی، اجبار کردن مردم به رعایت بهداشت و خودداری از تردد‌های غیرضروری بوده و بدلیل بی توجهی مردم به هشدارها، تصمیم بر اعلام نشدن آمار‌ها اتخاذ شده است و مقرر شده پنهان کردن آمار ابتلا تا ۲۵ خرداد ماه باشد، این در حالیست که تا به امروز که ۲۸ خردادماه هیچ آماری از پشت در‌های بسته علوم پزشکی اهواز هویدا نشد و همچنان پنهان مانده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس علوم پزشکی شیوع کرونا آمار ابتلا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • ابهام در قرارداد زاکانی با چینی‌ها | واردات هزاران خودروی برقی با شرکت ساختمانی | تردید بزرگ که آیا اصلا قراردادی منعقد شده یا نه!
  • ابهام در قراردادهای زاکانی با چینی‌ها/ عضو شورای شهر: هنوز تردید داریم که آیا این قراردادها منعقد شده است یا خیر؟
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟