Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خواستار برگشت محدودیت های کرونا در سیستان و بلوچستان شد و گفت: ۱۵ درصد بیماران کرونایی جدید کشور در سیستان و بلوچستان به ثبت می رسد.

«سید محمد هاشمی شهری» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: عدم فاصله گذاری اجتماعی و بی  توجهی به هشدارها، سیستان و بلوچستان را در وضعیت قرمز کرونا قرار داده است و هیج نقطه ای از استان در وضعیت سفید نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام اینکه از 15 اردیبهشت آمار مبتلاشدگان 6 برابر افزایش یافته است، ادامه داد: بالغ بر 80 درصد کل  تخت های بیمارستانهای در نظر گرفته شده برای بیماران کرونایی پر شده است.

 

هاشمی شهری تصریح کرد: اگر می خواهیم کرونا را شکست دهیم باید آداب و رسوم شرکت در پرسه داری ها، عروسی ها، دورهمی ها و دیدار با افراد مسن خانواده ها را مدتی کنار بگذاریم.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: دورهمی ها دانشگاه علوم پزشکی زاهدان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور

زمان برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور با حضور رئیس جمهور، مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور، روز سه‌شنبه هفته آینده با حضور آیت الله رئیسی، رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گفته هاشمی قرار است در این مراسم 230 میلیارد تومان در قالب پاداش به مدال‌آوران اهدا شود.

همچنین قرار است فردا (پنج‌شنبه) جلسه‌ای در وزارت ورزش با حضور روسای فدراسیون‌ها پیرامون مراسم تجلیل از مدال‌آوران برگزار شود و آخرین هماهنگی‌ها درخصوص این مراسم صورت بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان
  • حدود ۵۰ درصد تالاب هامون آب‌گیری شد
  • سه‌شنبه؛ تجلیل از مدال‌آوران با حضور رئیس جمهور
  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • کمتر از یک درصد از افراد واجد شرایط در سیستان و بلوچستان خون اهدا می‌کنند
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • سیستان‌وبلوچستان، چهارم دروابستگی به آب قنات برای کشاورزی
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان