Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس دفتر رییس جمهوری در پیامی درگذشت پدر علی اصغر محمدی، معاون دبیر کل اتحادیه بین‌المجالس اسلامی را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 23:57 - 28 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۹۹۰۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود واعظی در پیامی درگذشت پدر علی اصغر محمدی، معاون دبیر کل اتحادیه بین‌المجالس اسلامی را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: توصیه رییس دفتر رییس‌جمهور به دولت افغانستان درباره سناریو طراحی‌شده از سوی دشمنان

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی جناب آقای علی اصغر محمدی
معاون محترم دبیر کل اتحادیه بین المجالس اسلامی

ضایعه درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم غلامعلی محمدی سیجانی موجب تاثر و تالم خاطر شد.

اینجانب مصیبت وارده را صمیمانه به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با صالحان، برای عموم بازماندگان صبر و اجر و برای شما که همواره با تعهد و دلسوزی و حضور فعال در انجام ماموریت‌های محوله و اعتلای نام ایران اسلامی در عرصه دیپلماتیک منشاء خدمات ماندگار و ارزشمند بوده اید، سلامتی و مزید توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسالت دارم.

محمود واعظی
رییس دفتر رییس جمهور

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمود واعظی اتحادیه بین المجالس اسلامی دبیر کل اتحادیه بین المجالس اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان آمده است: وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایی است که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند و در این راستا، شهادت غیور مردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می‌باشد.

اینجانب شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.

شب گذشته در حین پایش و مراقبت نوار مرزی مرزبانان هنگ مرزی بانه، با گروهک معاند درگیر شدند که سرباز وظیفه «فرزین بلیان» مقتدرانه و با شجاعت با آنان مقابله کرد و به شهادت رسید.

کد خبر 6094916

دیگر خبرها

  • شهادت امام جعفر صادق (ع) ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تسلیت
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • پیام دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت گرامیداشت روز معلم و استاد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • انتصاب مجید اکبرشاهی به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما»
  • وعده رییس اتحادیه بارفروشان برای قیمت پیاز/یک کیلو پیاز چند؟