Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جان بولتون» مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در کتاب جنجالی خود که قرار است به زودی منتشر شود، گفته است که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از شی جین پینگ، رئیس جمهور چین درخواست کرده تا برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به وی کمک کند.

بر اساس گزارش روزنامه «واشنگتن پست»، ترامپ در جریان دیداری که در سال گذشته با شی جین پینگ داشته، از او درخواست کرده تا با خرید بیشتر محصولات کشاورزی از آمریکا، به انتخاب مجدد وی در انتخابات کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته گذشته پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابع آگاه گزارش داد که کتاب جنجالی جان بولتون سوء عملکرد‌های بیشتری را از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید علاوه بر موضوع اوکراین گیت ارائه خواهد داد.

این پایگاه خبری اعلاه کرده بود که کتاب در دست انتشار جان بولتون جزئیات بیشتری را از موضوع اوکراین گیت و همچنین اقدامات پشت پرده کاخ سفید با دیگر کشور‌ها در بردارد.

روزنامه واشنگتن پست برای نخستین بار گزارش داد که به بخش‌هایی از این کتاب دست یافته است.

با مطرح شدن موضوع انتشار کتاب جان بولتون، کاخ سفید و شخص دونالد ترامپ مستقیما برای جلوگیری از انتشار این کتاب دست به کار شده‌اند.

بیشتر بخوانید

کتاب جنجالی بولتون سوء رفتار‌های ترامپ در کاخ سفید را فاش می‌کند ترامپ شخصا خواهان جلوگیری از انتشار کتاب بولتون شد

روزنامه واشنگتن پست برای اولین بار گزارش مربوط به مداخله ترامپ در جلوگیری از انتشار کتاب جدید جان بولتون را منتشر کرد. واشنگتن پست به نقل از منابع مطلع خود نوشت ترامپ به وکلای خود گفته است کتاب مشاور امنیت ملی سابق این کشور نباید تا پیش از انتخابات نوامبر منتشر شود.

بنا بر این گزارش، ترامپ در ماه فوریه در نشستی اعلام کرد: «مطالب این کتاب محرمانه است و بولتون فردی خائن است. بعد از آنکه من از کاخ سفید رفتم، او می‌تواند این کار را انجام دهد؛ اما نه تا زمانی که من اینجا هستم.»

همزمان با نزدیک شدن موعد تاریخ انتشار کتاب جان بولتون، کاخ سفید تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع از انتشار اطلاعات حساس در این کتاب شود.

بنابر این گزارش، این اطلاعات کاملا به ضرر دونالد ترامپ است و جایگاه او را متزلزل خواهد کرد. ترامپ پیش از این بار‌ها مدعی شده است که اطلاعات کتاب بولتون حاوی مطالبی است که قانون را نقض می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ جان بولتون انتخابات آمریکا دونالد ترامپ واشنگتن پست انتشار کتاب جان بولتون کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این نویسنده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» که به تازگی روانه بازار نشر شده است، گفت: عنوان سمفونی رنگ، هارمونی خط ترکیبی از استعاره هایی است که بین هنرهای تجسمی و همچنین هنر موسیقی مشترک است.
وی افزود: همان شاخصه های اصلی هنر موسیقی که شامل ریتم و ارتباط بین اجزاست، در هنرهای تجسمی هم وجود دارد.

زنگی درباره چاپ آثار هنرمندان جوان در کنار آثار هنرمندان پیشکسوت در کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» اظهار داشت: خوشبختانه چند سالی است که مجموعه آثار هنرمندان رشته های مختلف تجسمی در کتاب های گوناگون منتشر می شود که این امر از طرفی انگیزه هنرمندان جوان را افزایش می دهد و از طرفی هم زمینه آشنایی جامعه با هنرهای تجسمی را فراهم می کند. همچنین خود هنرمندان هم می توانند رتبه هنری شان را با دیگر هنرمندان مقایسه و برای رشد بیشتر تلاش کنند.

این استاد هنری تاکید کرد: کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» منبعی است که ارتباط بین نسلی هنرمندان و همچنین تحولات هنرهای تجسمی را معرفی و زمینه لازم را برای پژوهش های بعدی فراهم می کند. انتشار چنین کتاب هایی کمک می کند تا جامعه تصویر روشن تری از جریان هنرهای تجسمی کشور را دنبال کند.

انتشارات مهر نوروز کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط» را در 168 صفحه روانه بازار نشر کرده است.

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • مشورت با آیت الله برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری /به محسن رضایی گفتم پیروز نمی شود و دو سه میلیون رأی خواهد داشت
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • انتشار کتاب «سمفونی رنگ، هارمونی خط»
  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف