Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر چیتگر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: براساس تفاهمنامه احداث مسکن محرومان که بهمن ماه پارسال بین بنیاد مسکن و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی منقعد شد، تاکنون ۱۹۳ میلیارد ریال تسهیلات در گناباد و بجستان در این زمینه پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات شامل ۴۰۰ میلیون ریال وام با نرخ سود پنج درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله و ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض است که به ازای هر واحد مسکونی روستایی به متقاضیان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس بنیاد مسکن گناباد و بجستان ادامه داد: پرداخت تسهیلات در این زمینه برای ۷۵ واحد مسکن محرومان در این شهرستان‌ها نیز در دست اقدام است.

وی با انتقاد از همراهی نکردن برخی بانک‌های عامل و سخت‌گیری در ضمانت برای پرداخت تسهیلات گفت: این مشکل موجب نارضایتی متقاضیان شده است.

جیتگر افزود: امسال از محل اعتبارات بند الف و عواید حاصل از فروش زمین ۱۵ میلیارد ریال برای زیرسازی و احداث جدول معابر روستایی در ۱۰ روستای گناباد و بحستان اختصاص یافته که با پیشرفت فیزیکی ۱۰ تا ۶۰ درصدی در دست اقدام است.

وی ادامه داد: ۱۲ هزار و ۳۶ واحد مسکونی معادل ۵۴ درصد واحدهای مسکن روستایی در گناباد مقاوم سازی شده و ۶ هزار و ۵۱۵ واحد معادل ۴۶ درصد آنها نیاز به مقاوم سازی دارد.

رییس بنیاد مسکن گناباد و بجستان گفت: از مجموع چهار هزار و ۸۱۰ واحد مسکن روستایی بجستان نیز ۱۵۹ واحد معادل ۳۳ درصد آنها تاکنون مقاوم سازی شده و سه هزار و ۲۱۶ واحد معادل ۶۷ درصد آنها نیازمند مقاوم سازی است.

وی افزود: از مجموع ۱۲ میلیارد ریال اعتبار مصوب مقاوم سازی مسکن روستایی شهرستان‌های گناباد و بجستان در سال گذشته پنج میلیارد و  ۴۸۰ میلیون ریال تخصیص یافت که ۴۱۷ فقره تسهیلات مقاوم سازی در این شهرستان‌ها پرداخت شد.

چیتگر ادامه داد: در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید برای عمران مناطق روستایی با توزیع بالغ بر ۱۲ هزار تن قیر رایگان طی چهار سال گذشته بیش از ۵۵۰ هزار تن آسفالت در معابر روستاهای گناباد و بجستان مصرف شد.

شهرستان‌های گناباد و بجستان با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت به ترتیب در ۲۸۷ و ۲۷۸ کیلومتری جنوب و جنوب غربی مشهد قرار دارند.

برچسب‌ها روستائیان بنياد مسكن انقلاب اسلامی گناباد محرومیت بجستان مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روستائیان بنياد مسكن انقلاب اسلامی گناباد محرومیت بجستان مسکن روستائیان بنياد مسكن انقلاب اسلامی گناباد محرومیت بجستان مسکن گناباد و بجستان مقاوم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک داوودی در دیدار با شهردار گناباد با بیان اینکه بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور در خراسان رضوی است اظهار کرد: این استان از ظرفیت‌های خاصی در تولید فیلم کوتاه برخوردار است.

وی از انجمن سینمای جوانان گناباد به عنوان یکی از دفاتر موفق استان خراسان رضوی یاد کرد و افزود: این انجمن در ارزیابی های انجام شده با برخورداری از بزرگترین کارگاههای فیلمسازی کشورمان و حتی خاورمیانه در جایگاه مناسبی در فیلمسازی جهان قرار دارد.

مدیر املاک و مستغلات انجمن سینمای جوانان ایران افزود: انجمن سینمای جوانان گناباد با برخورداری از ظرفیتهای هنرمندان مستعد و توانمند و نگاه مثبت مسوولان به این جایگاه رسیده است.

داوودی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان ایران تنها انجمن بین المللی کشور است که فیلمهایش به جشنواره های خارجی راه می یابد، خاطرنشان کرد: توانمندی های هنرمندان و فیلمسازان ایرانی در قالب انجمن سینمای جوانان در جشنواره های مهم بین المللی و جهانی به نمایش گذاشته می شود و این ظرفیت مهمی برای معرفی فیلمسازی کشور در دنیا به شمار می شود.

گفتنی است؛ انجمن سینمای جوان گناباد که از سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرده است، هم اکنون در رشته‌های آموزش عکاسی، کارگردانی، فیلمنامه نویسی، تدوین، صدابرداری و صداگذاری، تصویربرداری، فیلم داستانی، مستند و تجربه گرا فعالیت می‌کند.

کد خبر 6092451

دیگر خبرها

  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است