Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: تابحال فردی به جرم انتقال عمدی کرونا ویروس به دیگران دستگیر نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس در اهواز در شبکه های اجتماعی کلیپی منتشر شده بود با این موضوع که در اهواز فردی دستگیر شده است که عمدا 200 نفر را به کرونا مبتلا کرده است.

سرهنگ احمد کشوری، جانشین فرمانده انتظامی اهواز صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: هرچند که شیوع عمدی ویروس کرونا و انتقال آن به دیگران جرم و یک موضوع ویژه است اما هیچگونه دستگیری در این زمینه نداشته‌ایم و این خبر کذب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کلیپ منتشر شده جعلی و ساختگی است گفت:مردم باید نسبت به صحت سنجی آنچه در شبکه های اجتماعی منتشر می‌شود اقدام کنند و اخبار خود را از منابع رسمی دریافت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز شبکه های اجتماعی دستگیری شایعه دستگیری اهواز پلیس راهور شایعه شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 

 علیرضا محمدی گفت: در پی انتشار فیلم خشونت‌آمیز فرد شروری در کمربندی جاده سرچشمه که با سلاح سرد قدرت نمایی و به موتورسواران حمله می‌کرد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضایی تصریح‌کرد: مأموران موفق شدند با اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با بنده در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رفسنجان تأکید کرد: افرادی که بخواهند با اقدامات مجرمانه خود سعی در قدرت‌نمایی، جلب توجه و اعلام موجودیت کنند بدون اغماض با آن ها طبق قانون برخورد می شود و با پایش و رصد مستمر این اقدامات و تحرکات از سوی پلیس فرصت عرض اندام از آن‌ها گرفته خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پارک گوللر باغی ارومیه