Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد توصیفیان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۵ هزار و ۲۱۷ واحد آسیب دیده از کرونا در استان همدان در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند، گفت: در راستای جبران برخی آسیب‌های ناشی از بیماری کرونا بر روی کسب و کار ۸۰۴ میلیارد تومان در ۱۵ بانک به عنوان سهم استان همدان در نظر گرفته شده که دستورالعمل و ضوابط پرداخت آن تشریح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ۱۰ روز آینده شتابی در ارائه تقاضای متقاضیان در سامانه کار را خواهیم داشت، گفت: ۱۴ رسته برای دریافت این تسهیلات اعلام شده و صاحبان کسب و کار تقاضای خود را ثبت می‌کنند.

توصیفیان با بیان اینکه ۳۳ هزار و ۴۸۶ واحد در استان همدان مشمول این تسهیلات هستند، گفت: بعد از ثبت نام متقاضی در سامانه کارا دستگاه اجرایی پرونده را بررسی و پس از تأیید به بانک عامل معرفی می‌کند و بانک طی یک هفته باید تسهیلات را پرداخت کند.

توصیفیان به رقم تسهیلات تخصیص داده شده به بنگاه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تسهیلاتی به میزان ۶ میلیون تومان برای رانندگان مسافری خویش فرما، ۱۲ میلیون تومان برای بنگاه‌های آسیب دیده از کرونا به ازای هر فرد و ۱۶ میلیون تومان هم برای بنگاه‌های آسیب دیده که به دستور ستاد ملی کرونا تعطیل شده‌اند در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای بنگاه‌هایی که زیر ۱۶ میلیون تومان تسهیلات می‌گیرند فقط سفته یا چک، بنگاه‌های متقاضی ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومان سفته با یک ضامن، تا ۱۶۰ میلیون تومان سفته با دو ضامن، ۱۶۰ تا ۲۰۰ میلیون سفته با سه ضامن و بالای ۲۰۰ میلیون هم با توافقی که با بانک‌ها می‌شود تسهیلات پرداخت می‌شود و این تسهیلات با نرخ ۱۲ درصد و تنفس سه ماهه با بازپرداخت ۲۴ ماهه است.

کد خبر 4952083

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند آتش سوزی گرگان استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی میلیون تومان استان همدان آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل

به گفته مدیرکل راهداری جنوب استان سیستان‌وبلوچستان حجم خسارات واردشده به راه‌های اصلی و روستایی بیش از ۳ هزار میلیارد تومان است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند