Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس جمهور در پاسخ به گزارش وزیر بهداشت در خصوص وضعیت قرمز بیماری کرونا در شش استان، بر ارائه برنامه هایی برای کنترل این بیماری در این استان ها تاکید کرد.
به گزارش آریا و به نقل از وبدا ، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز گزارش آخرین وضعیت بیماری کرونا در کشور با تمرکز بر وضعیت استانهای قرمز را به رئیس جمهور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آقای روحانی در پاسخ به گزارش وزیر بهداشت، از تلاش های مسوولان این وزارتخانه و تدبیر وزیر بهداشت برای استقرار معاونین خود در استان های قرمز از جمله کرمانشاه، خوزستان، کردستان و بوشهر جهت مدیریت این فضا با همکاری ستادهای استانی مقابله با کرونا، تقدیر کرد.
‌رئیس جمهور تاکید کرد که به فوریت با همکاری سایر کمیته های ستاد ملی مبارزه با کرونا از جمله کمیته امنیتی – اجتماعی، برنامه هایی برای کنترل این بیماری در استان های مذکور آماده شود تا چنانچه نیاز به ایجاد محدودیت ها و وضع برنامه هایی برای کنترل این بیماری در استانهای قرمز ضروری است، در جلسه روز شنبه ستاد بررسی و تصویب شود.
‌دکتر روحانی همچنین بار دیگر از تلاش بی وقفه کادر درمانی کشور که طی چهار ماه گذشته در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا بوده اند، قدردانی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آماده سازی کنترل بیماری استانهای قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری اظهار کرد: به منظور کنترل و ثبات بازار و رفاه شهروندان تاکنون 1.5 تن گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازاری با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان بهشهر توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر تصریح کرد: یکی از ابزارهای مؤثر در کنترل قیمت، تزریق کالاهای اساسی با نرخ مناسب در سطح فروشگاه‌ هاست.

وی در خاتمه یادآور شد: 26 تن مرغ منجمد و 8 تن گوشت قرمز گوساله منجمد نیز قبلا به شهروندان بهشهری توزیع شد.

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • افزایش کارخانه‌های تولید آرد کامل/ برنامه‌ریزی غنی‌سازی آرد با «ویتامین دی»
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • مصوبه ارائه خدمات پزشکی رایگان به کودکان زیر ۷ سال ابلاغ شد
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر