Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنوز مشخص نیست چرا VAR گل صحیح شفیلد یونایتد را از دست داد. 

طرفداری - روز گذشته در بازی استون ویلا-شفیلد یونایتد شاهد یک اشتباه فاحش داوری بودیم. 

به گزارش AFP، در دقایق پایانی نیمه اول بازی در ویلا پارک، اوریان نیلند (دروازه بان استون ویلا) در مهار ضربه ایستگاهی اولیور نوروود ضعیف عمل کرد و همراه توپ وارد دروازه شد ولی این گل از چشم داور، VAR و تکنولوژی خط دروازه دور ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مایکل اولیور به عنوان داور بازی تاکید داشت که ساعت مچی او گلی را اعلام نکرده است و کمک داوران ویدیویی هم چیزی در هدفون او نگفته اند. 

شرک هاوک آی که مسئول اجرای تکنولوژی خط دروازه در لیگ برتر است، می گوید اتفاقی نادر باعث شده است دوربین های آن ها عبور توپ از خط دروازه را ثبت نکنند.

دید هفت دوربینی که دور تا دور دروازه نصب شده بود، توسط دروازه بان، مدافعان و تیر دروازه مسدود شد. این حجم از تجمع و فشردگی بازیکنان در بیش از 9 هزار مسابقه قبلی که از سیستم هاوک آی استفاده شده است، بی سابقه بود. این سیستم قبل از آغاز بازی بر طبق قوانین کمیته داوری فیفا تست شد و درستی کارکرد آن مورد تایید تیم داوری قرار گرفت. هاوک آی به شدت از لیگ برتر، شفیلدیونایتد و هر کسی که از این اتفاق متاثر شد عذرخواهی می کند. 

همچنین بخوانید: 

اشتباه تکنولوژی خط دروازه با مردود اعلام کردن گل شفیلد یونایتد / عکس

استون ویلا 0-0 شفیلد یونایتد؛ لیگ برتر انگلیس بازگشت!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تکنولوژی خط دروازه شفیلد یونایتد استون ویلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۲۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم

خاویر تباس همچنان تصمیم خود برای عدم استفاده از تکنولوژی خط دروازه را بهترین تصمیم می‌داند.

طرفداری | خاویر تباس، رئیس لالیگا معتقد است VAR برای حل مشکلات داوری کافی است و این لیگ نیازی به تکنولوژی دیگری ندارد.

در جریان ال کلاسیکو هفته 32 لالیگا که با پیروزی 3-2 رئال مادرید همراه بود، جنجال‌ ها و حواشی زیادی اتفاق افتاد اما مهم ترین آن صحنه ای بود که ضربه لامین یامال در شرایطی مشکوک توسط آندری لونین سیو شد و پس از چندین روز، همچنان به صورت قطعی مشخص نیست که این توپ از خط دروازه رد شده یا خیر. حتی طبق مکالمات منتشر شده از اتاق VAR نیز، داوران نتوانستند مدرکی مبنی بر رد شدن یا نشدن توپ از خط دروازه به صورت قطعی بیابند و به همین علت ترجیح دادند بازی را ادامه دهند و گلی به سود بارسلونا اعلام نکنند.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ داده که از تکنولوژی خط دروازه در لالیگا استفاده نمی شود و می توان گفت در صورت وجود این تکنولوژی چنین مشکلاتی پیش نمی آمد. خاویر تباس در همان شب بازی با انتشار تصاویری از خبرهای مربوط به اشتباهات تکنولوژی خط دروازه، تصمیم خود برای عدم استفاده از آن را درست دانست و اکنون در مصاحبه اخیرش باز هم روی درستی تصمیم خود تاکید کرده است. خاویر تباس در مصاحبه اخیر خود با expansioncom گفت:

اگر تکنولوژی خط دروازه بی نقص بود، از آن استفاده می‌ کردیم. با VAR، قریب به 99% صحنه ها قابل بررسی و حل شدن هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • خاویر تباس: اگر تکنولوژی خط دروازه بی‌نقص بود، از آن استفاده می‌کردیم
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد