Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر: ابراهیم رضایی ، با بیان اینکه استان بوشهر از لحاظ منابع آبی در مضیقه است اظهار داشت: خدمات شرکت آب و فاضلاب در رسیدگی به مشکلات و تحقق مطالبات مردم قابل تقدیر است چرا که در حل مشکل بی‌آبی تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوانی انجام شده است.

وی با تاکید بر ادامه روحیه جهادی در رفع مشکل بی‌آبی دشتستان گفت: انتظار می‌رود با روحیه جهادی و انقلابی با کار شبانه‌روزی و با تعامل و همکاری همه مسئولان در بخش‌های مختلف استان بوشهر و کشور رضایت مردم جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی بر عهده کردن مسئولیت‌ در بخش‌های مختلف جامعه را برای حل مشکلات مردم دانست و تاکید کرد: فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی حل مشکلات مردم، برداشتن باری از دوش مردم  و تحقق خواسته‌های آنان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با اجرای طرح‌های آبرسانی انتظار می‌رود استان بوشهر در تابستان گرم با مشکلاتی کمتری روبه‌رو شود افزود: وظیفه خودم به‌عنوان نماینده مردم از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر و شهرستان دشتستان قدردانی می‌کنم.

رضایی اولویت‌های کاری خود را در مجلس یازدهم مورد اشاره قرار دادو بیان کرد: ۲ اولویت و مسئله اصلی در شهرستان دشتستان و استان بوشهر بی‌آبی و بیکاری جوانان است که برطرف کردن این دو موضوع مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی با بیان اینکه در پیام رهبر معظم انقلاب، معیشت مردم و مسئله فرهنگی ۲ اولویت مجلس یازدهم اعلام شد خاطرنشان کرد: متناسب با این دو موضوع همه تلاش خود را برای حل این دو مسئله که به هم ارتباط دارند مورد توجه قرار داده می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر مسئله آب آشامیدنی و کشاورزی در دشتستان و استان بوشهر برطرف شود بدون شک در حل مشکل بیکاری اثرگذار است و در این راستا افزایش منابع آب و استفاده بهینه از این منابع، مکانیزه شدن و مجهز شدن به فناوری‌های نوین کمک می‌کند که فرصت‌های اشتغال‌زایی لازم در حوزه استراتژیک کشاورزی فراهم شود.

رضایی با اشاره به اینکه توجه به برطرف شدن مشکلات آب در دشتستان مطالبات اصلی مردم را محقق می‌کند خاطرنشان کرد: برطرف کردن مشکل بی‌آبی نه تنها در توسعه استان بوشهر اثرگذاری مطلوبی دارد بلکه پاسخگوی مطالبه مردم در اشتغال‌زایی محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: متاسفانه این همه جوان تحصیل کرده بیکار در نقاط مختلف استان بوشهر وجود دارد با برطرف شدن این مسائل بتوانیم به خواسته‌های اصلی مردم که ایجاد اشتغال است پاسخ دهیم.

کد خبر 1400763

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر نماینده مردم استان بوشهر مشکل بی آبی حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از خانه ملت، جعفر قادری با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان و تاثیرات این سفر بر توسعه اقتصادی و سیاسی ایران و پاکستان گفت: پاکستان یکی از کشورهای پرجمعیت در همسایگی ایران است. همچنین این کشور علاقمندان زیادی به انقلاب اسلامی و مردم ایران دارد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور پاکستان موقعیت ژئوپلتیکی مهمی دارد، ادامه داد: جمعیت پاکستان می تواند یک ظرفیت مناسب برای صادرات کالاهای غیر نفتی، محصولات نفتی و گازی ما باشد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین این کشور در مسیر ترانزیت کالا از چین به سمت ایران و عراق و اروپاست و از این منظر هم می تواند به عنوان بخشی از کریدور ترانزیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مردم ایران و پاکستان فرهنگ و اعتقادات مشترکی دارند، بیان کرد: همه این موارد ایجاب می کند که ما به دنبال توسعه روابط با پاکستان باشیم و نمی توانیم ظرفیت این کشور را نادیده بگیریم.

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند