Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

شهردار منطقه 12 از برپایی موقف جمعه بازار «پروانه» در پارک شهر از هفته آینده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علی محمد سعادتی، در این باره گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همچنین بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا جمعه بازار پروانه  از هفته آینده می‌تواند فعالیت خود را با تغییر مکان موقت برپا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که  ستاد ملی کرونا  موافقت کرده است که روز بازارها با رعایت پروتکل‌های خاص فعالیت خود را می‌توانند آغاز کنند ، گفت: همانطور که بارها تاکید کردیم پارکینگ پاساژ پروانه دارای مشکلات ایمنی گسترده‌ایست به گونه‌ای که در چند سال اخیر سازمان آتش نشانی 27 مورد اخطار در مورد عدم ایمنی پارکینگ پاساژ پروانه به شهرداری منطقه ابلاغ کرده بود.

وی با بیان این که بهمن ماه مدت اعتبار قرارداد پیمانکار جمعه بازار پروانه و شهرداری به اتمام رسید و با توجه به افزایش فرسودگی و عدم ایمنی پارکینگ، نسبت به عدم تمدید قرارداد با پیمانکار اقدام کردیم و حالا وارد فاز مقاوم سازی پارکینگ پروانه شده‌ایم، گفت: 27 مورد اخطار در مورد یک پارکینگ پنج طبقه که مراجعه کننده زیادی داشت- به گونه‌ای که تنها در روز جمعه بیش از 23 هزار نفر در این پارکینگ تردد می‌کنند - اخطار کمی نیست  و تصور کنید حتی اگر یک حادثه کوچک رخ  دهد چه اتفاقی بزرگتر و درد آور تر از پلاسکو و مسجد ارگ می توانست در این جمعه بازار رخ دهد.

شهردار منطقه 12 با بیان اینکه شهرداری جمعه بازار پروانه را یک برند معروف در قلب تهران قدیم می‌داند و نسبت به حفظ آن اقدام خواهد کرد، افزود: بر همین اساس با توجه به ابلاغیه و دستور العمل ستادملی کرونا به طور موقت جمعه بازار پروانه به ضلع غربی پارک شهر منتقل می‌شود و سعی داریم با نصب سازه‌های چادری و غیره فضای فاخر برای این پارک مهم شهر ایجاد کنیم.

سعادتی با تاکید بر اینکه این انتقال مکان جمعه بازار ، موقتی خواهد بود گفت:  براساس دستور العمل ستاد ملی باید میان هر غرفه سه و نیم تا چهار متر فاصله وجود داشته باشد که اجرای این پروتکل تنها در یک فضای گسترده باز همچون پارک شهر امکان پذیر بود.

وی در خاتمه گفت: از جمعه هفته آینده جمعه‌بازار پروانه در پارک شهر برپا خواهد شد و دستفروشان و کارآفرینان جمعه بازار می‌تواند برای دریافت غرف روزانه خود به آن جا مراجعه کنند و همچنین شهروندان نیز می‌تواند با استفاده راحت از مترو و اتوبوس به این مکان مراجعه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پارکینگ پروانه جمعه بازار پروانه جمعه بازار پروانه هفته آینده پارک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش بین المللی فرصت های صادراتی شرکت های فناور و دانش بنیان در کشورهای آسیای میانه به‌ویژه ازبکستان به میزبانی پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و همکاری اتاق بازرگانی ایران و ازبکستان، امروز در سالن جابرحیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

 امید رضایی‌فر، مدیرکل سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی و توسعه فناوری وزارت علوم درباره ظرفیت های نظام دانشگاهی کشور در حوزه فناوری گفت: نظام دانشگاهی ایران به‌عنوان یک حلقه متصل به حوزه صنعت و فناوری، موفق به تربیت نیروی انسانی متخصص بسیاری در جهان فناوری شده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر، حدود بیش از ۳ میلیون دانشجو، در‌حوزه‌های مختلف درحال تحصیل هستند. از این میان حدود ۱۰۰ هزار نفر دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف جهان در‌ ایران تحصیل می‌کنند.

رضایی‌فر به اهمیت پارک‌های علم و فناوری در کشور اشاره کرد ‌و گفت: حدود ۶۰ پارک علم و فناوری در کشور درحال فعالیت هستند که در این پارک‌ها، ۱۲ هزار شرکت فناور در این فضا مستقر شده شده‌اند.

وی درخصوص گام‌های توسعه‌ای اکوسیستم فناوری در ایران توضیح داد: در حال حاضر به دنبال آن هستیم که بتوانیم تاثیرگذاری دانش در اقتصاد را در فضاهای فناورانه ایران توسعه بدهیم.

وی ادامه داد: منظور از توسعه دانش در حوزه اقتصادی، اتصال هرچه بیشتر شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان ایرانی به بازار و اقتصاد داخلی و بین‌المللی است.

وی اضافه کرد: به‌طور حتم، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در کشورهای مختلف با اهداف مشترک بسیار مثمرثمر خواهد بود.

رضایی‌فر در پایان گفت: درحال حاضر به‌دنبال تشکیل اتاق مشترک بازرگانی و دبیرخانه‌ای برای اتصال هرچه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به بازار کشور های آسیای میانه از جمله کشور ازبکستان هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • مهم‌ترین گام‌توسعه‌ای‌ اکوسیستم فناوری اتصال دانش‌بنیان‌های ایرانی به بازار‌های جهانی است
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده