Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سید محمد کاظم اولیایی، درباره اظهارات دوشنبه شب گذشته قاضی زاده هاشمی در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: من تعجب می کنم چطور فوتبال با حضور مدیران ارزشمند، پیشکسوتان نامی و چهره های ارزشمند و استخوان خرد کرده در مسیری در حرکت است که یک نفر به طور کامل خود را مرجع اصلی برای اظهارنظر درباره کلیه اتفاقات آن می داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال در همه دنیا مرجع دارد و آن هم کنگره یا در ایران مجامع مربوطه است. دلیل این موضوع هم بهره بری از خرد جمعی است و اینطور نمی شود ایشان دو ساعت صحبت کنند و کسی هم حرفی نزند و به فرموده آن هم از طریق مصاحبه بخواهند برای فوتبال نسخه بپیچند.

وی ادامه داد: ایشان عنوان کرده اند که فدراسیون فوتبال موظف است در فلان زمان مجمع را برگزار کند. من نمی دانم ایشان با چه رویکردی چنین اظهاراتی را طرح می کند و آیا خودش واقعا به قوانین احترام می گذارد؟ فرض کنید من اینجا نشسته ام و یکدفعه بدون مقدمه بگویم انتخابات مجلس به جای 2 اسفند 98 باید در آذر 1400 برگزار شود.

پیشکسوت مدیریتی فوتبال خاطرنشان کرد: انتظار عموم این است که هر کسی در شرح وظایف خودش قدم بردارد. زمانبندی مسیر اصلاح اساسنامه و برگزاری مجامع مطابق برنامه ریزی فدراسیون صورت گرفته به قوت خود باقی است. مگر اظهارات غیرکارشناسانه برخی افراد ثالث مشکلاتی را به وجود بیاورد. من اطلاع دقیق دارم فدراسیون در سه ماه اخیر تلاش گسترده ای انجام داده که بابت این کار بزرگ باید به مسولان فدراسیون و به ویژه نبی، دبیرکل فدراسیون خدا قوت گفت.

وی ادامه داد: نکته بعدی اینکه متاسفانه این نماینده محترم مجلس شورای اسلامی به قوانین خود مجلس هم یا اشراف ندارد و یا علاقه ای به دفاع از آن ندارد. ایشان از عدم کمک به باشگاه‌های لیگ برتر انتقاد می کند و این در حالی است که در مجلس مصوب شده که کمک به باشگاه‌های فوتبال ممنوع است.این موضوع تناقض عجیبی است که چرا ایشان اطلاع کافی از مصوبه مجلس ندارد که پرداخت به تیم های حرفه ای ممنوع شده است.

این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: آقای قاضی زاده! آیا امروز به فکر این هستید که در خلا اسپانسر و تبلیغات به دلیل مشکلات اقتصادی برندها، در موضوع حق پخش به عنوان اصلی ترین منبع درآمد همچنان اتفاقی رخ نداده است؟ چرا در مباحثی که مطرح می کنید در این باره سکوت اختیار کرده اید؟ شما در هیات نظارت بر رسانه ملی هم هستید و حتما می توانسته اید در این مدت گام مهمی در این باره بردارید اما هرگز در گفت و گوی طولانی دوشنبه خود درباره این مبحث مهم صحبتی نکردید.چرایش را به مردم بگویید. جالب است امروز جوی هم به وجود آمده که یک مجموعه ای که به فوتبال کمک کرده الان باید پاسخگو باشد. سوال من این است آیا اگر آن رقم پرداخت نمی شد مربی بلژیکی دست بالا را در شکایت خود نداشت که هیچ پولی دریافت نکرده است. بالاخره در خلا حق پخش، آیا با از بین بردن انگیزه همراهی اسپانسرها راه دیگری برای زیست فوتبال وجود دارد؟ رییس فدراسیون فوتبال در آن زمان با توجه به اینکه برنامه ریزی برای دریافت بودجه فیفا به دلیل تحریم های ظالمانه به نتیجه نرسیده بود و بعد در ادامه قول شرکت های مختلف جهت پرداخت پول نتیجه نداشت، چه راهی دیگری پیش رو داشت؟ این چه نوع برخوردی است که با یک فرد شریف و زحمتکش و سالم انجام می شود؟ واقعا در روزهای گذشه گذشته دلم به حال آقای تاج سوخت که با این همه زحمت و تلاش اینگونه مزدش را می گیرد. این برخورد جای تاسف دارد.

 اولیایی درباره موضوعات مطرح در بحث بازنشستگی در فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: مطابق اساسنامه فدراسیون سن حضور درفدراسیون فوتبال 65 سال است. ضمن اینکه در جهت تطبیق با قوانین داخلی و تبعیت کامل از آنها، طبق تبصره 2 ماده قانونی بازنشستگی افراد بازنشسته به صورت پاره وقت می توانند فعالیت کنند و همانطور که  بارها توضیح داده شده فعالیت در هیات رییسه و همچنین کمیته های فدراسیون فوتبال پاره وقت است و هیچ منع قانونی ندارد و تفسیرات اساسنامه فدراسیون هم توسط هیات رییسه و مجمع انجام می شود.

عضو هیات موسس اتحادیه باشگاه‌ها در پایان گفت: به رغم گذشت بیش از ده سال از تدوین فرآیند قانون متناسب باشگاه‌ها  با تعلل وکوتاهی دولت و مجلس در بایگانی خاک می خورد. امیدوارم  آقای قاضی زاده به مردم که مکرر از آنها یاد کرده اند توضیح بدهند چرا این طرح چنین سرنوشتی پیدا کرده است. آقای قاضی زاده! قصد کمک به فوتبال و ورزش را دارید؟ اول به این پرسش ها پاسخ بدهید، بسم الله !

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کاظم اولیایی قاضی زاده هاشمی فدراسیون فوتبال آقای قاضی زاده باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است

رئیس فدراسیون ورزش همگانی گفت: رویکرد ما در سال‌جاری همگانی کردن ورزش در محلات شهری است. امیدواریم با کیفی ساختن برنامه‌ها بتوانیم سطح کم‌تحرکی و فقر حرکتی را در سطح جامعه کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی خلیلی به رقابت‌های جام هواداری اشاره و اظهار کرد: از مهمترین رویکرد این فدراسیون، آشتی مردم با ورزش است و در این خصوص با فراهم کردن برخی زیر ساخت‌ها و فعالیت‌های همگانی در مجتمع‌های مسکونی، فضای خیابانی، پارکی و عمومی، توانستیم رویدادهایی بزرگی از جمله مینی فوتبال، مترو اسپرت، گل‌کوچک، ورزش صبحگاهی و عصرگاهی بوستانی را میزبانی کنیم که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی گفت: از برنامه‌های مهمی که در سال گذشته در دستور کار خود قرار دادیم، محلاتی و خیابانی کردن ورزش همگانی بود. هدف مهم ما از این رویکرد، آشتی مردم با ورزش همگانی بود، چرا که با توجه به نبود زیر ساخت‌ها، سالیان متمادی مردم استقبال کمتری از ورزش داشتند. رویکرد و توسعه ورزش همگانی به طور قطع می‌تواند سلامت جسمانی و روحی را برای شهروندان و شهرنشینان به ارمغان آورد. مهمترین رویکرد ما برای سال‌جاری نیز همگانی کردن ورزش در سطح محلات شهری است که در این راستا، برنامه‌های خوبی با سایر نهادهای ورزشی داشتیم. امیدواریم با کیفی ساختن برنامه‌ها بتوانیم سطح کم تحرکی و فقر حرکتی را در سطح جامعه کاهش دهیم.

خلیلی همچنین به مسابقات جام هواداری نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به استقبال علاقه‌مندان مناطق مختلف کشور و هواداران تیم‌های لیگ برتری فوتبال، ثبت نام‌ها این رویداد از اواخر سال گذشته آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. حدود ۸۰۰ تیم حضورشان را در این جام نهایی کردند که نیمی از آن مربوط به طرفداران تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتور و استقلال خوزستان است. به محض اتمام مهلت ثبت نام‌ها، این رویداد از خردادماه به صورت رسمی آغاز و تا پایان فصل تابستان این جام ادامه خواهد یافت.

رئیس فدراسیون ورزش همگانی گفت: لیگ مینی فوتبال محلات برای نخستین بار در سطح کشور در قالب دسته یک و دو از اردیبهشت کارش را به صورت منطقه‌ای برگزار خواهد کرد. لیگ دسته یک و دو به ترتیب با شرکت ۱۶ تیم برگزار خواهد شد که در نهایت تا پایان امسال تکلیف تیم‌های برتر دستجات مشخص خواهد شد.

وی بیان کرد: رویدادهای بزرگ دیگر ما برگزاری همایش سراسری و خانواده محور در سطح کشور است که ۲۸ اردیبهشت همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت در تمامی شهرها و مراکز استان‌ها انجام خواهد شد. همچنین برای نخستین بار مسابقات ماجراجویی گذر از جنگل‌های هیرکانی به مسافت ۱۵ کیلومتر در بخش مردان و بانوان به میزبانی استان مازندران از ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت در شهرستان سوادکوه برگزار خواهد شد.

خلیلی خاطرنشان کرد: در راستای سلامت شهروندان تفاهم‌نامه‌ای از سوی این فدراسیون با دفتر آموزش و سلامت وزارت بهداشت به امضا رسید تا ترویج و گسترش فعالیت بدنی میان اقشار مختلف جامعه مد نظر قرار گیرد. در قدم نخست پنج هزار مربی آموزش‌های لازم را فرا خواهند گرفت تا بتوانند در فضاهای پارکی و اماکن ورزشی، آموزش‌هایی را در نوبت صبح و عصر به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار دهند.

منبع: ایرنا

کد خبر 748607

دیگر خبرها

  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • پیام‌ها و پیامدهای عملیات «وعده صادق»/ اسرائیل و آمریکا تحقیر شدند
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد