Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@18:07:17 GMT

بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی در استان اردبیل توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۲۱۷۵

بیش از ۴۷ هزار بسته معیشتی در استان اردبیل توزیع شد

حسین دشتی روز پنجشبنه در نشستی با فرماندار خلخال گفت: همچنین ۶۶ هزار پرس غذای گرم توسط خیرین استان تهیه واز طریق کمیته امداد امام خمینی در اختیار خانوارهای نیازمند قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه برای تهیه این بسته‌های معیشتی و غذاهای گرم ۹۱ میلیارد ریال هزینه شده ، اظهارداشت: این مبلغ از محل کمک‌های خرین و کمک مالی ۲۰ میلیارد ریالی بنیاد مستضعفان بوده و اعتبار دولتی نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این مدت به تشخیص فرمانداران و ائمه جمعه ۷۵۰ بسته معیشتی شامل برنج ، روغن و مرغ در بین خانوارهای غیر تحت پوشش استان توزیع شد.

وی به اجرای مرحله دوم توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی بین خانوارهای تحت پوشش از هفته آینده اشاره کرد و افزود: ۵۰۰ میلیارد ریال برای این طرح در نظر گرفته شده که بخشی از منابع مالی آن توسط دولت و بخش دیگری نیز از منابع کمیته امداد تامین شده است.

وی اظهارکرد: افراد تحت پوشش کمیته امداد امام با مراجعه به فروشگاه‌های افق کوروش و رفاه می‌توانند با استفاده از کارت معیشت نسبت به دریافت سبد کالایی اقدام کنند.

دشتی با اشاره به اینکه در نخستین شب قدر امسال  نیز پنج میلیون ریال وجه نقد توسط بنیاد مستضعفان به حساب هزار و ۷۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل واریز شد، گفت: همکاری‌ها می‌تواند بخش مهمی از نیازهای اساسی خانوار تحت حمایت را برطرف کرده و همچنین موجب افزایش همبستگی اجتماعی شود.

فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این نشست گفت: تلاش کمیته امداد امام استان در مراقبت از قشر آسیب‌پذیر در دوران حاکمیت کرونا در خور تقدیر بوده و در این زمینه کمترین آسیب به طبقه کم‌درآمد ،ضعیف و آسیب‌پذیر از جانب این بیماری وارد شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی (ره) اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی ره اردبیل بهداشت و سلامت ویروس کرونا کمیته امداد امام خمینی ره اردبیل بهداشت و سلامت کمیته امداد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک

صبح امروز مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک بازدید کرد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078485 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی