Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ به آبی‌پوشان لندن ملحق شد و از اشتیاق خود برای بازی در کنار شاگردان فرانک لمپارد سخت گفت. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتفاقی که از مدت‌ها قبل پیش‌بینی‌ شده بود رخ داد و باشگاه چلسی تیمو ورنر، بازیکن آلمانی تیم فوتبال لایپزیگ آلمان را به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون تنها تست پزشکی این بازیکن مانده و در صورتی که آن را با موفقیت پشت سر بگذارد، انتقال 50 میلیون پوندی‌اش به چلسی نهایی می‌شود.

قرارداد ورنر 5 ساله است و او بعد از حکیم زیاش دومین خرید تابستانی آبی‌پوشان لندن محسوب می‌شود. چلسی برای به خدمت گرفتن این مهاجم آلمانی پذیرفته است که تمام مبلغ بند فسخ قرارداد او با لایپزیگ را بپردازد. همچنین این باشگاه به بازیکن جدید خود حداقل 10 میلیون یورو در سال حقوق می‌پردازد.

ورنر هم با تأیید خبر پیوستن‌اش به چلسی به سایت رسمی این باشگاه گفت: خوشحالم که با چلسی قرارداد می‌بندم. برای من پیوستن به این باشگاه فوق‌العاده افتخاری بسیار بزرگ است. لازم می‌دانم که از باشگاه لایپزیگ و هوادارانش بابت 4 سال فوق‌العاده‌ای که در این تیم سپری کردم، تشکر کنم و با آنها بگویم که تا ابد در قلب من خواهند ماند. من از هم اکنون منتظر آغاز کارم در فصل جدید و بازی در کنار هم‌تیمی‌های جدیدم هستم. می‌خواهم هرچه زودتر زیر نظر مربی جدیدم (فرانک لمپارد) و در البته در حضور هواداران چلسی بازی کنم. ما در کنار هم آینده‌ای روشن پیش رو داریم.

دلیل عدم حضور ورنر در تست پزشکی چلسی اعلام شد

ورنر 24 ساله برای لایپزیگ 157 بازی رسمی انجام داده و برای این تیم 93 گل زده و 40 پاس گل هم داده است. او تا پایان فصل جاری بوندس‌لیگا در لایپزیگ بازی خواهد کرد و از ماه آینده به چلسی ملحق می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط چلسی لایپزیش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چلسی لایپزیش چلسی لایپزیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم

19 سال پیش در چنین روزی و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2004/05،‌ لیورپول و چلسی در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در استمفورد بریج با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود،‌ این بازی که با گل زودهنگام لوئیس گارسیا آغاز شد در نهایت با همین گل به سود شاگردان بنیتز به پایان رسید تا لیورپول راهی فینال استانبول شود.

دانلود (39.6MB)

دیگر خبرها

  • فلش بک؛ اولین مصاحبه صلاح پس از پیوستن به لیورپول؛ آرزویم بازی در این تیم بود / زیرنویس فارسی
  • ترکیب احتمالی چلسی در بازی با وست هم
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • هوملس: مقابل پی‌اس‌جی پخته بازی کردیم