Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پزشک باشگاه استقلال گفت: میلاد زکی‌پور دچار ضرب خوردگی از ناحیه ساق پا شده اما مرتضی تبریزی دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه رباط صلیبی است. تاریخ انتشار: 15:08 - 29 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۳۰۰۰۶

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام رسانه رسمی باشگاه استقلال، کاوه ستوده در درباره مصدومیت زکی‌پور و تبریزی گفت: میلاد زکی‌پور دچار ضرب خوردگی از ناحیه ساق پا و کمی التهاب در عضله ساق پا شده است که بعد از چند جلسه فیزیوتراپی به تمرینات در روز‌های پیش روی اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما مرتضی تبریزی بعد از معاینات بالینی و فوق تخصصی زانو مشخص شد که دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی قدامی و رباط داخلی زانو راست شده که جهت تایید این تشخیص، MRI گرفته شده و جواب آن متعاقبا اعلام می‌شود. کار‌های درمانی بلافاصله روی مرتضی تبریزی انجام شده و به زودی گزارش تکمیلی در خصوص وضعیت او منتشر می‌شود.

ضمنا به همکاران عزیزمان در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی نیز یادآور می‌شود که با توجه شرایط خاص این دوره، تمرینات بدنسازی ویژه برای جلوگیری از مصدومیت‌ها طراحی و اجرا گردد.

بیشتر بخوانید: استقلال مقابل رایکا تن به تساوی داد/ مصدومیت زکی‌پور و تبریزی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال میلاد زکی پور مرتضی تبریزی زکی پور ساق پا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان

«فیلم سینمایی مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی، چند روزی است اکران عمومی شده و در سینماهای کشور به نمایش در آمده است. فیلم مست عشق رکورد فروش افتتاحیه سینمای ایران را زده و تنها پس از گذشت ۳ روز از اکران به فروش بیش از ۲۱ میلیاردی رسیده است؛ اما با این همه، مست عشق با نقدهای تند وتیزی مواجه شده است.

بازیگران مست عشق پارسا پیروزفر در نقش مولانا، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، بوراک توزکوپاران در نقش سلطان ولد (پسر مولانا)، بوران کوزوم در نقش علاءالدین، هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون (دختر مولانا)، بنسو سورال در نقش مریم، سلما ارگچ در نقش کِرّا خاتون (همسر مولانا)، حسام منظور در نقش حسام‌الدین چلبی، ابراهیم چلیک‌کول در نقش اسکندر، خالد ارگنچ در نقش بهاالدین ولد (پدر مولانا) خلاصه فیلم مست عشق این فیلم برشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری می‌باشد که رابطه مولانا با شمس تبریزی، عشقی که مولانا به او داشت، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا، و عشق او به خدا و عرفان او را به تصویر می‌کشد. مدت زمان مست عشق ۱۰۵ دقیقه می‌باشد.

دانلود صوت نقد فیلم مست عشق

کد خبر 749026

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • خط لوله آبنیل ـ اصفهان ایمن سازی شد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • دو صلیبی دیگر پرسپولیس در مسیر بازگشت