Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در گلستان گفت: در سفر رهبر معظم انقلاب به استان مازندران، استقلال گلستان و ایجاد فرودگاه را مطرح کردم که با موافقت ایشان مذاکرات بعدی انجام شد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،  آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با مدیران فرودگاه‌های استان اظهار داشت: باید تلاش  کنید تا پروازهای مختلف و متعدد به نقاط گوناگون داخل و خارج کشور به مبدا و مقصد فرودگاه گرگان راه‌اندازی شود و این فرودگاه  هر روز بیشتر از قبل رونق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خطوط هوایی متنوع و مکرر یکی از الزامات فعال بودن فرودگاه گرگان است و برای برقراری خطوط پروازی متنوع باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

امام جمعه گرگان برادامه توسعه امکانات فرودگاه گرگان به ویژه تکمیل پایانه در حال ساخت این فرودگاه تاکید کرد و اظهار داشت: مدیران باید برای خدمت به مردم، خود را به آب و آتش بزنند و هر کاری برای خدمات بهتر و مطلوب‏تر، لازم است انجام دهند.

دومین فرودگاه بزرگ لندن تا 2024 به شرایط قبل از بحران کرونا باز نمی‌گرددکاهش 64 درصدی جابجایی مسافر در فرودگاه شیرازسارقان آثار باستانی و عتیقه در فرودگاه امام خمینی(ره) دستگیر شدند

 نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با یادآوری خاطرات احداث فرودگاه گرگان گفت: احداث فرودگاه یکی از نیازهای دیرینه مردم این منطقه و حتی از دوران جوانی ما هم مطرح بود، بنده از همان سال‌های ابتدایی انقلاب دنبال تحقق این خواسته بودم تا آن که در سفر مقام معظم رهبری به استان مازندران قبل از تشکیل استان گلستان، خدمت ایشان رسیدم و مطالبات مردم را مطرح کردم، دو مورد از مهمترین درخواست‌ها، استقلال از استان مازندران و تاسیس فرودگاه گرگان بود که به دستور ایشان با معاون اجرایی وقت رئیس جمهور مذاکره کردم و در نهایت مرحوم هاشمی رفسنجانی هم با تاسیس فرودگاه گرگان موافقت کرد.

انتهای پیام/582/ح

R41471/P/S6,70/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرودگاه گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • تصاویر| خلیج گرگان؛ گلستان
  • تغییر زیاد در مدیریت شهری آسیب‌ جدی به شهر وارد می‌کند
  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • کاهش بافت فرسوده گرگان با افزایش نوسازی
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان