Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:28:42 GMT

ستین: بعید می دانم هر 9 بازی بعد را پیروز شویم

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۲۹۹۹

ستین: بعید می دانم هر 9 بازی بعد را پیروز شویم

بارسلونا فردا در سانچس پیسخوان جدال حساسی را برابر سویا پیش رو دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در شروع مجدد لالیگا دو بازی برابر تیم های ته جدولی مایورکا و لگانس انجام داده و توانست هر 6 امتیاز ممکن را کسب کند ولی فردا باید به زمین تیم سوم جدول لالیگا یعنی سویا برود. بارسا همواره در سانچس پیسخوان با مشکلاتی مواجه بوده ولی این بازی بدون تماشاگر خواهد بود که می تواند به سود آبی اناری ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به فاصله 9 هفته تا پایان رقابت ها، بارسا با یک بازی بیشتر، 5 امتیاز ار رئال پیش است.

 

 

 

 

کیکه ستین سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« قطعا دوست نداریم امتیاز از دست بدهیم اما کسب 27 امتیاز کامل از 9 بازی باقیمانده هم واقعا دشوار است. فکر می کنم تیم، قدرت پیروزی در این بازی ها را داشته باشد ولی کار سختی است و به شخصه احتمالش را بالا نمی دانم. ما دو بازی انجام داده ایم و شش امتیاز کسب کرده ایم. شش گل زده ایم و گلی هم دریافت نکرده ایم. تیم در شرایط خوبی نسبت به دیگر تیم ها است ولی احتمال کسب پیروزی در 9 بازی باقیمانده اندک است؛ هرچند غیرممکن نیست.»

 

بازی برابر سویا:« قطعا بدون تماشاگر بودن بازی به سود ما خواهد بود چرا که هواداران سویا به خوبی تیم شان را به جلو هدایت می کنند. ما برابر تیم سوم جدول بازی داریم و طبیعی است که جدال دشواری خواهد بود و باید ببینیم بازی جه روندی خواهد داشت. دیدار بزرگی پیش رو داریم و پیروزی در آن به ما اعتماد به نفس بیشتری در مسیر قهرمانی خواهد داد؛ هرچند تعیین کننده نخواهد بود.»

 

ریکی پویج برابر لگانس:« برای او خوشحالم و افسوس که نتوانست گلزنی کند و دروازه بان لگانس واکنش خوبی نشان داد. به او پس از بازی به خاطر بازی خوبش تبریک گفتم. با ادامه این روند، او فرصت های بیشتری برای حضور در ترکیب پیدا خواهد کرد. پویج برابر لگانس، فعال و پر جنب و جوش بود.»

 

 

 

 

برگزاری ادامه لیگ قهرمانان به صورت تک بازی در پرتغال:« نه تنها برای ما که برای باقی تیم ها هم اتفاق خوبی نیست چرا که اگر بازی ها رفت و برگشت بود، می توانستیم یک نتیجه بد تصادفی را جبران کنیم ولی حالا هر نمایش ضعیفی منجر به حذف تان خواهد شد. در نهایت این تصمیم یوفاست و باید به آن احترام گذاشته و خودمان را وفق دهیم. گزینه های زیادی مطرح بود و این در نهایت پذیرفته شد.»

 

لازم به ذکر است که بارسا هنوز باید بازی برگشت برابر ناپولی را انجام دهد و در صورت برتری به یک چهارم نهایی راه خواهد یافت. فعلا مشخص نیست بازی برگشت در نوکمپ است یا زمینی بی طرف.

 

سویا بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سویا بارسلونا کیکه ستین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد

به گزارش "ورزش سه"، در دور برگشت از سری مسابقات پلی‌اوت سوپر لیگ والیبال روسیه تیم اورال اوفا در حضور میلاد عبادی پور دریافت کننده قدرتی ایرانی خود توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر پیروز شود و رتبه سیزدهمی خود را حفظ کند.

در این دیدار اورال اوفا ست های بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 پیروز شد تا در فاصله یک  بازی مانده به پایان دور پلی اوت رتبه سیزدهمی را از آن خود کرده باشد.

میلاد عبادی فردا آخرین بازی خود را برای این تیم مقابل نووگورود‌ انجام خواهد داد و سپس راهی اردوی تیم ملی والیبال ایران پس از استراحتی چند روزه خواهد شد.

همچنین در فینال سوپر لیگ روسیه تیم زنیت کازان با سرمربی گری آلکسی وربوف و توماس توتولو دو برد برابر دینامو مسکو کسب کرده اند و به تنها یک برد دیگر برای قهرمانی نیاز دارند.

دیگر خبرها

  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • شکست تلخی که در کمتر از ۲۴ ساعت جبران شد
  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم