Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از قم، محسن زرگر معاون آموزشی واحد قم با اشاره به نحوه اجرای امتحانات پایان ترم در واحد قم اظهار کرد:پیرو دستور ستاد مبارزه با کرونا و تاکید استاندارو همچنین تشکیل شورای استان دانشگاه آزاداسلامی در واحد قم وتایید ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی، تصمیم گرفته شد آزمون‌های حضوری به آزمون های غیر حضوری تغییر پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا براین اساس از شنبه ۳۱ خرداد ماه ۹۹ تمامی آزمون های مقطع کاردانی وکارشناسی وکارشناسی ارشد به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی گفت :سامانه برگزاری آزمون ها در پورتال دانشجویان موجود است و استادان می توانند سوالات آزمون را به یکی از روش های تستی ، تشریحی ، تستی وتشریحی با هم ویا سوالات تصادفی در پورتال خود بارگذاری کرده ودانشجویان باتوجه به زمان اعلام شده آزمون دهند.

وی با تاکید بر موضوع شرکت در آزمون به صورت غیر حضوری برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در ادامه اظهار کرد: آزمون دانشجویان مقطع دکتری تخصصی به صورت استاد محور است و به صورت ارزیابی استادان انجام می شود. همچنین یک امتحان شفاهی نیز در سامانه واحد الکترونیک تهران انجام خواهد شد که زمان برگزاری آن متعاقباٌ اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است نحوه آموزش برگزاری آزمون برای دانشجویان وهمچنین اساتید به زودی برروی سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم "qom-iau.ac.ir" قرار خواهد گرفت.

معاون آموزشی واحد قم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تغییرات در تاریخ های امتحانات ایجاد شده ، خواهشمند است از امروز ۲۹/۳/۹۹ دانشجویان به پورتال خود مراجعه و تاریخ امتحانات خود را بررسی کنند.همچنین استادان براساس آخرین ابلاغ نسبت به بارگزاری سوالات امتحانات خود اقدام کنند. همچنین امتحانات دانشجویان رشته‌های پزشکی از اول مرداد ماه شروع خواهد شد. دانشجویان رشته پزشکی مقطع علوم پایه باید دروس عمومی (معارف اسلامی و...) خود را همزمان با دانشجویان دیگر در تاریخ اعلام شده آزمون دهند.

انتهای پیام/

108 / 320 امتحانات دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد قم محسن زرگر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امتحانات دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد قم دانشگاه آزاد خواهد شد واحد قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دکتر صمدزاده با ارائه آماری از میزان شرکت کنندگان در این آزمون ها عنوان کرد: روز پنجشنبه ۸۰۳ زن  در نوبت صبح  در رشته علوم انسانی به رقابت پرداختند.

او گفت: ۲۷نفرنیز  عصر پنج شنبه در رشته هنر ۱۳۶ نفر هم  عصر پنج شنبه در رشته زبانهای خارجی آزمون دادند.

صمد زاده گفت: ۸۹۳  داوطلب صبح جمعه در رشته علوم تجربی  شرکت  کرد ه و به رقابت پرداختند

مجموع داوطلبان شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در واحد سلماس  ۱هزارو ۸۵۹ داوطلب بر آورد شده است

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود