Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر سابق باشگاه میلان اعتراف کرد که از موفقیت بازیکن این تیم برای فتح جام حذفی ایتالیا به اندازه قهرمانی میلان در لیگ قهرمانان سال ۲۰۰۳ خوشحال شده است. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با وجود گذشت چند سال از پایان دوران کاری آدریانو گالیانو به عنوان مدیراجرایی باشگاه میلان، او هنوز هم از موفقیت‌های میلان خوشحال می‌شود اما نه تنها موفقیت این تیم بلکه موفقیت تمام افرادی که به نوعی با روسونری ارتباط داشته‌اند مدیراجرایی فعلی باشگاه مونتزای ایتالیا را خرسند می‌کند و قهرمانی ناپولی با جنارو گتوسو در جام حذفی ایتالیا هم یک نمونه از آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گالیانی در گفت‌و‌گو با شبکه رادیویی کیس‌کیس ایتالیا درباره پیروزی شب گذشته (چهارشنبه) ناپولی مقابل یوونتوس در فینال جام حذفی ایتالیا گفت: به گتوسو تبریک می‌گویم. من واقعاً برای او خوشحالم. دیشب هنگام ضربات پنالتی، وقتی ناپولی پیروز شد، همانطور خوشحالی کردم که در منچستر خوشحالی کردم.

جام حذفی ایتالیا| ناپولی با غلبه بر یوونتوس ششمین قهرمانی‌اش را جشن گرفت

میلان و گتوسو سال 2003 زمانی که این باشگاه هنوز زیر نظر برلوسکونی اداره می‌شد با شکست یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه اولدترافورد قهرمان شدند. در آن بازی‌ها روسونری در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر 2 یوونتوس را شکست داد.

انتهای پیام/

 

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال جنارو گتوسو میلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال جنارو گتوسو میلان فوتبال جنارو گتوسو میلان جام حذفی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز

به گزارش "ورزش سه"، ماریو بالوتلی به نمایش بنر زشت دنزل دامفریس علیه تئو هرناندز خندیده و از هاکان چالهان اوغلو به‌خاطر رفتارش تمجید کرد.

دامفریس این هفته به تیتر یک اخبار فوتبال ایتالیا تبدیل شد. او بنری توهین‌آمیز نسبت به تئو هرناندز، مدافع میلان، را در دست داشت و در جشن قهرمانی خیابانی اینتر آن را به نمایش گذاشت.

دامفریس بعداً بابت این اشتباهش عذرخواهی کرد اما فدراسیون فوتبال ایتالیا تحقیقات برای محرومیت او را آغاز کرده و انتظار می‌رود که او حدود 4 هزار یورو جریمه شود. این اتفاق برای هواداران اینتر بسیار سرگرم کننده بود اما برای هواداران میلان ناامید کننده بود.

در گفت‌وگو با کنتروکالچو ابتدا از بالوتلی سوال شد که بین فدریکو دیمارکو و تئو هرناندز چه کسی بازیکن بهتری است؟ او پاسخ داد: "بیخیال. ما تازه شروع کرده‌ایم، و من باید از قبل بگویم؟ اینتر از میلان قوی‌تر است. آن‌ها با کسی که به تنهایی 50 گل زده بود، قهرمان نشدند. ما همه چیز را مدیون بازی تیم و بازیکنان هستیم. سیمونه اینزاگی مربی بزرگی است، بازیکنان اینتر نسبت به میلان خیلی برتر هستند. اگر بخواهیم از دو تیم یک تیم ایده‌آل انتخاب کنیم، من هیچ بازیکنی از اینتر را کنار نمی‌گذارم."

جنجال بین داوفریس و هرناندز؟

زیبا بود. بچه‌ها زیبا بود! این فقط یک تمسخر در دنیای فوتبال بود. بله، یک بحث در مورد نژادپرستی وجود دارد چون ایتالیا کشوری است که مردم نادان زیادی دارد، اما منظورم از این شوخی به دلیل نژادپرستی نبود.

رفتار چالهان اوغلو نسبت به هواداران میلان؟

باید صادق باشم، او یک جنتلمن بود. اگر من جای چالهان اوغلو بودم، نمی‌دانی چه می‌کردم، فراموشش کنید! من هزار بار بدتر می‌کردم، او واقعا یک جنتلمن بود."

واکنش احتمالی تئو هرناندز؟

اگر من به جای تئو هرناندز بودم، اذیت می‌شدم، اما این بخشی از فوتبال است. اگر او قهرمان می‌شد، احتمالاً این کار را می‌کرد.

دیگر خبرها

  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!